Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa

Vierailija
22.06.2015 |

Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.

Aika paska olo tällä hetkellä.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselis hetkeäkään. Älä anna edes anteeksi,löydät paremman.En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotku voi antaa anteeksi pettämisen. Ylpeys ei itsella antaisi periksi. Samat kädet jotka minuun koski on koskenut toista,samat huulet suudelleet toista ja se että mies pannut vielä toista. Ei,ei ja ei. En koskaan voisi katsoa miestä enää silmiin enkä luottaa,en pystyisi siihenkään että mies enää koskaan koskisi minua.

Minulle on kerran käynyt niin että mies jäi kiinni pettämisestä. Kaksi vuotta hän vinkui perääni ja halusi puhua,pyytää anteeksi,seurasi minua ja itki. Kerran petti niin minulla ei ollut enää mitään sanottavaa. Muutuin kylmäksi ja minut valtasi niin iso viha että en kestänyt nähdä miestä sen jälkeen enkä puhua yhtään mitään. Se oli heti siinä ja minä en suostunut puhumaan mitään tuon tiedon saatuani. (mies petti minua puoli vuotta ja kahden eri naisen kanssa,toinen näistä oli paras ystäväni). He myönsivät kyllä tekonsa.Kummankaan kanssa en ole tähän päivään asti ollut missään tekemisissä. Pois silmistä,pois mielestä. Tästä on 3vuotta aikaa enkä ole heitä nähnyt enkä suostu puhumaan. Tiedän että toinen naisista pyörii täällä palstalla.

Miehes nauraa kavereidensa kanssa selkäsi takana ja mieti sitä nöyryytyksen määrää kuinka moni tietää miehes sua pettäneen ja sinisilmäisenä uskoisit.. Voimia ap <3

Vierailija
142/171 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:34"]Tuskin se siihen puremiseen on jäänyt. Eiköhän siinä ollut mukana seksiäkin.
[/quote]

No aika läheisissä tekemisissä sitä on anyway oltu, jos puruetäisyydellä ollaan. Ja mikäs siinä jos on puhuttu että se on suhteessa sallittua, ap:lla ja hänen miehellään vaan ei näytä olevan. Jos olisin mies ja hänen tarinansa olisi totta, tekisin kaikkeni todistaakseni sen - vaikka soittaisin kavereille apn kanssa yhdessä jottei jää mtn epäilystä mitä on tapahtunut. Olisin jopa paniikissa jos toinen ei usko. Aika klassinen syyllisyyden merkki on vierittää syy ap:n niskoille ja suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap?

Vierailija
144/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituvatko myös?

Vierailija
145/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä uskottava "läpällä imetty fritsu" -selitys..

Kuinkahan moni varattu nainen imee "läpällä" fritsun varatun miehen kaulaan. Tuskin kukaan.

Vierailija
146/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee AP imee jonku miehen kaulaa kans fritsu!
Tai pyydä joku sun mies puolinen kaveri istuu teille iltaa ja tee sitten pieni fritsu.
ja syyksi: mä nyt oon vähän flirtti luonteinen ja ku ei tolla sellasia oo ennen ollu ni aattelin näyttää sille! :)

Vierailija
147/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
148/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitat viestiä sille horatsun miehelle! Silläkin on oikeus tietää mitä akkansa on puuhaillut.

Vierailija
149/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:08"]On pokkaa imeä toisilleen fritsuja, mutta ei kehtaa pyytää kaverilta kuvaa fritsusta, ei uskottavaa.
[/quote]

Tämä. Olen pahoillani ap,mutta tuo ei kuulosta uskottavalta...

Vierailija
150/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti,mua rupes niin ketuttaa sun puolesta ap,vaikka ventovieras oletkin,silti tuo tilanne..ei jumalaut! :@

Vierailija
151/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakkaisin sen muijan!

Vierailija
152/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:45"]Valehtelun jatkaminen pettämisestä vain lisää petetyn tuskaa.  Jos mies oikeasti rakastaa sinua, löytyy häneltä myös empatiakykyä ymmärtää pelkosi ja epäilyksesi  ja kertoa totuus.  Jos miehen selitys olisi totta, on kavereiden edessä hänen nolostuminen aika pieni juttu verrattuna sinun tämänhetkiseen tilanteeseesi, kun oikeasti on syytä epäillä hänen pettäneen sinua.

Kertoisi totuuden. Parempi kuulla, että on pettänyt ja sinä voit arvioida, onko suhteellanne mahdollisuuksia selviytyä mahdollisesta pettämisestä.  Tulevaisuutta ei teillä ole, jos asia jää epäselväksi.  Uhkaa lähteä heti, jos mies ei kerro totuutta ja tunnusta pettämistä tai ette  voi yhdessä mennä kohtaamaan mieskavereita, joilta pitäsi myös fritsuja löytyä miehen kertomuksen dokumentiksi.  

Kelvoton mies pitää sinua tuskassa ja epätietoisuudessa ja kaiken lisäksi yritää sinua syyttää halustasi saada asialle selitys.  Kannattaako sellaisen miehen kanssa tulevaisuutta suunnitella sinun tai kenenkään muunkaan.  Kamalinta on miehen yritys mitätöidä murheesi ja vielä syytellä sinua.  Totuus ei pala tulessa. Totuus esiin. Tää juttu seuraa tämä miestä lopun elämän. Mikäli teille tulee nyt ero, ei mies varmaan myöskään seuraavalle kumppanilleen kerro, mihin edellinen suhde päättyi. Ja valheelle on vaikea rakentaa. Onkohan sun miehesi ihan terve. Kyllä psyykkisesti terveellä ihmisellä - meillä kaikilla sinulle vastanneilla- syntyy heti myötätunto ja ymmärrys tunteitasi kohtaan.  Lähinnä sadismia toi sun miehes käyttäytyminen.

Lähteminen on varmaan vaikeaa. Mutta epätietoisuuteen et voi jäädä. Noin epäselvän kuvin kanssa ei voi kukaan elää.  Rohkeutta, ihminen kyllä selviytyy vaikka mistä ja elämä voittaa. 

[/quote]

Enpä olisi voinut paremmin asiaa ilmaista.

Vierailija
153/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli, se täytyy sanoa.

Vierailija
154/171 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaisi asiassa eniten se, että mies on pettänyt sinua siellä kaveriporukassa ja kaverit katelleet vieressä. Miten ikinä voisit mennä tollasen jälkeen niiden kavereiden eteen missään?

Nehän pitää sinua pilkkanaan!

Vierailija
155/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap vielä päivittää tilanteen, ottaa niin päähän hänen puolestaan.

Vierailija
156/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yön kaverilla ja päivän töissä. Mies on pitkin päivää laitellut viestiä jossa pyytelee tapahtunutta anteeksi, haluaa selvittää tilannetta kasvotusten. Nyt tulin kotiin ja mies on tällä hetkellä töissä. Juttelen hänen kanssaan kun hän tulee ja sitten varmaan menen taas tämän ystävän luokse yöksi.

Naisesta ei ole oman viestini jälkeen kuulunut yhtään mitään. Stalkkasin Facebookista juhannuskuvia joita miehen kaveri oli laittanut. Yhdessä näkyy taustalla miten mieheni istuu kahdestaan jossain pihakeinussa tämän naisen kanssa joka fritsun imi kaulaan. Mitään pahaa kuvassa ei tapahdu, mutta nyt tuo kuva oksettaa silti.

Ap

Vierailija
157/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo reaktio siltä naiselta. Kuka toimii noin, että syyttää fiilisten pilaamisesta jos on itse kännipäissään sekoillut? Tosi outoa.

Vierailija
158/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:33"]

Aika outo reaktio siltä naiselta. Kuka toimii noin, että syyttää fiilisten pilaamisesta jos on itse kännipäissään sekoillut? Tosi outoa.

[/quote]

Huono omatunto aiheuttaa joskus tuollaisia "hyökkäys on paras puolustus" -reaktioita. Mutta oksettava tapaus silti. Mulla menis kyllä tuon sekoilun ja vielä kiertelyn jälkeen paitsi luottamus myös kunnioitus seka äijään että koko kaveriporukkaan.

Vierailija
159/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan kun mieheltä tuskin saan muuta kuin kaunisteltuja totuuksia tuolta viikonlopulta ja epäilen vahvasti, että kukaan kavereistakaan alkaa kertomaan mulle yhtään enempää infoa. Korkeintaan se nainen jos sekään, kun varmasti ovat mun avokin kanssa asiasta keskustelleet. Vituttaa. Ap

Vierailija
160/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Jos nainen on sinkku, niin voi olla kiinnostunut ap:n miehestä. Syyttää ap:ta siten ikäväksi pirttihirmuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän