Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Juha Junnu Vainio -suuri muusikko
Prinsessa Diana, Luke Perry. Frendien Matthew Perryn kuolemasta kuultuani olin hieman shokissa.
Ai onko Bowie kuollut. No Houston huumejutut ja tytär olivat babtisteja. Ellu kyllä oli historiassa pitkään, Ellu oli anglikaani, pitää ottaa muistoksi Ellu seteleitä. Nykänen, oli luterilainen, ehkä kun oli niin nuori. Omien tuttavien kuolema järkyttää ja sukulaisten. WTC tornissa kristittyjä kuoli, selvää vainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo Jokela
Kalle Juurela
Siiri Angerkoski
Tämä on julkkisketju. Ei tarvitse omia sukulaisia luetella.
Kaikki olivat akanaan tunnettuja näyttelijöitä. Siiri Angerkosken esitys elokuvassa Aliisa (1970) kuvasi hyvin eläkeläisen vaikeuksia noina aikoina. Kuvausten aikaan hän sairasti syöpää eikä elänyt kovin kauaa elokuvan valmistumisen jälkeen. Löytyy Ylen Areenasta ja on edelleen katsomisen arvoinen.
Sivistysporvarien ja rasismi-vapaan tolkun työukkopersujen.
En surullinen, mutta todella vihainen ja turhautunut: Kari S. Tikka. Tästä on jo aikaa, jonnet ei muista. Mutta oli todella osaava veroasiantuntija, jonka järjettömän turha kuolema (kahden huumeveikon toimesta) oli suuri menetys Suomelle.
Whitney Houston, niin lahjakas laulaja ja miten elämä meni alamäkeä. Katsoin hautajaiset nettitv.
Freddie Mercury, olisi jäänyt se adam lambert skeida väliin ja Deacon olisi bändissä myös, jos Mercury eläisi vielä. En tiedä kumpi on surullisempaa, mercuryn pois meno vai se adam lambert pelleily.
Alan Rickmanin. En edes tiedä miksi, mutta jostain syystä se tuntui pahalta.
Prinsessa Diana, Matthew Perry, Shannen Doherty
Miina Maasola, Miki Liukkonen, Tommy Tabermann
Juice Leskinen, Sirkesalot, Olli Lindholm
Niklas Herlin, Perttu Häkkinen
Maria Jungner, Tapio Tuominen
Vierailija kirjoitti:
Avicii
Ei todellakaan se paskaa hissimusaa maailman yrjönnyt svenski 😆
Iloitsen että se nolla on poiss!
Razzle. Olin 12-vuotias Hanoi-fani ja tämä järkytti syvästi.
Miki Liukkonen. Oli lisäksi aikeissa kirjoittaa omaelämäkerran, jonka olisin halunnut lukea.
Elviksen kuolema oli järkytys. En ollut kovin vanha mutta meillä oli paljon hänen LP-levyjään joten olin kai fani ala-asteiässä.