Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Juu, mut kuulkaa, kun oli vallan kivast kerätty näit etuseteleit viime viikol, ihan kuulkaa kohokohtana näin kangasteli mieles lapsilki vallan suuri odotus, sit tuli tällanen ROMAHDUS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avicii
En edelleenkään tajua miten tämä on muka ollut joku isokin tähti, en ollut kuullut tästä ikinä ennen kuin siitä kuolemasta vaahdottiin.
En edelleenkään tiedä tämän tekemää musaa.
Ai meinaat että kun SINÄ et ole kuullut jostain artistista niin ei voi olla kuuluisa. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä vaikka tunnut niin kuvittelevan.
Siis suretteko oikeasti ventovieraan ihmisen kuolemaa? Voin minäkin ajatella, että jonkun tuntemattoman kuolema on surullista (vasinkin, jos on kuollut nuorena), mutta en kyllä sitä jää suremaan.
En nyt sanoisi välttämättä julkkiksiksi, mutta silloin joskus vuonna 2011 kun tapahtui se Lokomotiv Jaroslavl jääkiekkojoukkueen lento-onnettomuus Venäjällä, josta kai yksi(?) lentäjistä selvisi hengissä, niin sitä tuli kelailtua tosi tosi pitkään. Hajosin vähän sen takia. Rupesin miettimään sitä kauhua kun joukkueellinen ihmisiä kirkuu kivuissaan samalla kun palavat hengiltä. Hirvittävä ajatus.
Kurt Cobain, Michael Hutchence, Heath Ledger, Lemmy, Anthony Bourdain, karismaattisia heppuja, olen jäänyt kaipaamaan. 💔
Ayrton Senna. Seurasin formuloita tuolloin ja muistan vieläkin kuinka järkyttynyt olin.
Aki Sirkesalon vaikka en mikään fani ollutkaan. Mutta se oli vaan niin hirvee kohtalo, ja koko perhe kerralla...
Vierailija kirjoitti:
David Bowie
Samoin. Oli vielä juuri julkaistu se Lazarus-video, jossa Bowie kuvaa itseään kuolinvuoteellaan. Vain tunteeton ihminen voi katsoa sen itkemättä.
Oikein hyvä aloitus tai ainakin perinteistä (penis, perse ja pillu) otsikoihin verrattuna. Niitä on varmaan monta, mutta ehkä nyt aivan ensimmäisenä tulee mieleen Matti Nykänen, kaikesta huolimatta toinen myös urheilumaailmasta Mika Myllylä, heidän poismenot olivat jotenkin ristiriitaisia ja laittoivat mietteet puntariin.
Vierailija kirjoitti:
Ayrton Senna. Seurasin formuloita tuolloin ja muistan vieläkin kuinka järkyttynyt olin.
Katsoin Eurosportilta livenä hautajaiset, oli todella vaikuttavaa se valtavien kansanjoukkojen suru, kun Sennan arkkua kuljetettiin paloautolla pitkin Sao Pauloa kohti hautausmaata.
Vierailija kirjoitti:
jeesus hieno mies kuoli niin nuorena-
Jeesus ei sovi tähän listaan, koska Hän nousi ylös kolmantena päivänä
Diana, Kirka, Sari Seppälä, Hanna-Riikka Siitonen, Niinistön eka vaimo vaikkei hän itse julkkis ollutkaan
Vierailija kirjoitti:
Kurt Cobain, Michael Hutchence, Heath Ledger, Lemmy, Anthony Bourdain, karismaattisia heppuja, olen jäänyt kaipaamaan. 💔
Hutchencen kuolema ei todellakaan ollut mikään tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Pave Maijanen
Jotenkin vieläkin tulee ikävä kun joskus kuuluu Pavea radiossa.
Toinen tuoreempi iso menetys on Pedro Hietanen.
Ja tietysti Jock Zonfrillo, ei enää pysty katsomaan masterchefiä kun joutuivat vaihtamaan tuomariston. Jock jos joku oli niin karismaattinen ja ilo silmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Eurosportilta livenä hautajaiset, oli todella vaikuttavaa se valtavien kansanjoukkojen suru, kun Sennan arkkua kuljetettiin paloautolla pitkin Sao Pauloa kohti hautausmaata.
Oli tosiaan koko Brasilian kansalle hirveä trauma. Vähän helpotti että futiksen MM sitten tuli heille, ja pelaajathan muistivat Sennaa voittojuhlissaan.
gösta sundqvistin. ihan oikeasti järkytti vaikka en mikään tunneihminen ole.