Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ärsyynnyn, jos joku ihan kivakin tyyppi ihastuu minuun? En voi enää sietää koko

Vierailija
20.12.2023 |

ihmistä, vaikka ennen olen pitänyt heitä neutraaleina.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on väärä tyyppi. Eikä ole aikeita siihen sulla. Se merkitsee mikä sua elämässä kiinnostaa. Ja sitten tulee kiusallinen tilanne kun pitää antaa pakit, jos joku tunkee. Ja joskus voi olla että tutustuu, ehkä kiinnostaa enemmän, mutta melkein heti tietää jo etukäteen onko se kyllä vai ei. Mitään turhaa suhdekuviota ei halua. 

Vierailija
2/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika buukata vuosittainen etelänmatka! Veikkaan, että parin viikon lomailu yksin jossain hiljaisessa paratiisikohteessa parantaisi vaivan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono itsetunto ja alitajuisesti ajattelet, ettet ansaitse kenenkään ihailua tai rakkautta. Ole armollisempi itsellesi.

Vierailija
4/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset on yksi helvetin työmaa. 

Vierailija
5/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ärsyynnyn myös, jos minulla ei ole kys henkilöä kohtaan itselläni minkäänlaista kiinnostusta, vaivaannun huomiosta silloin. Hyvin paljon ärsyynnyn varsinkin, jos itse olen parisuhteessa/ihastunut toiseen ihmiseen. Huomio "väärältä" tyypiltä ei kiinnosta pätkääkään. 

Vierailija
6/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sama fiilis heti jos aistin vähääkään että joku mies onkin kiinnostunut ja itse en yhtään niin alkaa ärsyttää koko tyyppi 😅 en tiedä miksi, varmaan alkaa ahdistaa mahdollisten pakkien antaminen jos tyyppi ei ole tajunnut käytöksestäni ettei vastakaikua tule.

7/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jännä, kun minua ärsytti deittaillessa jotkut tyypit, jotka eivät vastavuoroisesti tarjonneet minulle kun oltiin ulkona syömäss, siis jos minä olin edellisellä kerralla tarjonnut miehelle, niin seuraavalla kerralla mies ei kuitenkaan tarjonnut minulle. Sitten taas oli joitain tosi korkeatasoisia miehiä, joille minä muitta mukisematta tarjosin mielellään ilman, että he edes olisivat tehneet elettäkään tarjotakseen minulle välillä.

Vierailija
8/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Vaikka olisi kivakin kaveri, niin jos aistin jotain muuta taustalla, en enää edes halua nähdä koko tyyppiä, alkaa oikein etoa. 

Vierailija
9/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kärsit jonkinlaisista mielenterveysongelmista?

Vierailija
10/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

se on jännä, kun minua ärsytti deittaillessa jotkut tyypit, jotka eivät vastavuoroisesti tarjonneet minulle kun oltiin ulkona syömäss, siis jos minä olin edellisellä kerralla tarjonnut miehelle, niin seuraavalla kerralla mies ei kuitenkaan tarjonnut minulle. Sitten taas oli joitain tosi korkeatasoisia miehiä, joille minä muitta mukisematta tarjosin mielellään ilman, että he edes olisivat tehneet elettäkään tarjotakseen minulle välillä.

Sinä olet incel ja kirjoituksesi on ihan puppua. Naiset eivät puhu korkeatasoisista miehistä. Pelle.

Vierailija
11/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se usein menee. Kerroin hiljattain eräälle miehelle että olen ihastunut häneen, ja sen jälkeen hän on vältellyt minua ja suhtautuu minuun paljon aiempaa kylmäkiskoisemmin. 

Opin tuosta läksyni, ja pidän kyllä jatkossa suuni kiinni näistä ihastumisesta. 

Vierailija
12/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ärsyynnyn jos alemman tason naiset osoittavat kiinnostusta minuun.

Vierailija
13/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos ruma nainen lähestyy minua julkisella paikalla, se ärsyttää minua suunnattomasti. Se että tuollainen nainen kuvittelee että hänellä on mahdollisuus saada minut, on jotenkin loukkaava. 

Vierailija
14/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Ihastumiset ja suhteen alut on usein varsinaista puljaamista. Oma käytös joutuu suurennuslasin alle ja toisen reaktioita kaikkeen alkaa havainnoida jatkuvalla syötöllä, vaikka olisi parempaakin tekemistä. 

Vierailija
15/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kyllästyttää ajatus pysyvästä parisuhteesta. Pidän alkuhuumasta, mutta ahdistaa ajatus saman naaman näkemisestä.

Vierailija
16/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos ruma nainen lähestyy minua julkisella paikalla, se ärsyttää minua suunnattomasti. Se että tuollainen nainen kuvittelee että hänellä on mahdollisuus saada minut, on jotenkin loukkaava. 

Keskustelussa ei ole ulkonäkö, vaan ihminen, josta ei ole romanttisesti kiinnostunut.

Vierailija
17/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen ihmiseen kaikki ihastuvat jatkuvasti? Oletko ihan varma, että nämä ovat edes ihastuneita? Vaikea kuvitella tuollaista ongelmaa, kun minuun ei kukaan ole ollut ihastunut tyyliin koskaan :D

Vierailija
18/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ihmiseen kaikki ihastuvat jatkuvasti? Oletko ihan varma, että nämä ovat edes ihastuneita? Vaikea kuvitella tuollaista ongelmaa, kun minuun ei kukaan ole ollut ihastunut tyyliin koskaan :D

En sanonut, että minuun jatkuvasti ihastuttaisiin. Välillä kuitenkin. Kyllä, olen varma sillä tulevat itse kertomaan ihastuksestaan tai haluavat treffeille.

Vierailija
19/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihastumisen ei kuulu johtaa mihinkään. Sen tietää kun on rakkaus. Flirtti otetaan kai liian vakavissaan ja sitten suututaan kun ne omat odotukset ei täytykään.

Minäkin tykkään esim kissoista ja ihastelen niitä mielelläni. Jos asia johtaisi kissan meillemuuttoon, alkaisi armoton aivastelu.

Karrikoidusti.

Vierailija
20/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaatii seksiä mieheltä liikaa. Miehet eivät ole tottuneet siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi