Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Paljon jo tulikin.. Kari Tapio, Aki Sirkesalo, Avicii, Miki Liukkonen, Sauli Lehtonen, Vesku Loiri, Jasmin Voutilainen, Sinead O'connor..
Miksi täällä on b-luokan seiskajulkkiksia?
Kenenkään julkkiksen kuolema on korkeintaan hämmentänyt ja muistuttanut kuolevaisuudesta, mutta isäni kuolema muutama vuosi sitten suretti sen tapahduttua.
Martti J. Kari. Sympaattinen ukkeli, tosi hyvä luento oli venäläisistä hänellä YouTubessa.
Myös hänen kirjansa oli oikein hyvä ja mielenkiintoinen.
Olisin mielelläni kuunnellut useammankin luennon häneltä.
Tapio Suominen. Jalkapallokesän aikana näytettiin klippejä ajoilta, kun hän oli vielä Ylellä hommissa ja kyllä hän oli erittäin kova ammattilainen. Oli tavallaan tuoreessa muistissa mies, kun kuolemasta kuulin.
Minulla on myös mielenterveyden kanssa hankaluuksia, niin jollain tavalla saatan aavistuksen verran ymmärtää Tapion tuskaa.
Veljeni. Vaikka ei kuuluisuus ollutkaan kuin kylämme piireissä Alkoon menevä. Oli ymmärtävä, puolusti, auttoi. Poismeno kosketti. Ainoa tosi ystävä vioistaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurt Cobain, Michael Hutchence, Heath Ledger, Lemmy, Anthony Bourdain, karismaattisia heppuja, olen jäänyt kaipaamaan. 💔
Hutchencen kuolema ei todellakaan ollut mikään tragedia.
Oli, hänen elämä päättyi nuorena ja jäi pieni vauva.
Jasmin Voutilainen. Hän olisi todennäköisesti vielä elossa, jos olisi saanut parempaa hoitoa mielenterveysongelmiinsa.
Kauheaa ajatella, että hän ilmeisesti hyppäsi asuntonsa parvekkeelta 5. kerroksesta. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurt Cobain, Michael Hutchence, Heath Ledger, Lemmy, Anthony Bourdain, karismaattisia heppuja, olen jäänyt kaipaamaan. 💔
Ei jäänyt lapsia.
JäiVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jäänyt lapsia.
Jäi kaksi
Vierailija kirjoitti:
Ayrton Senna. Seurasin formuloita tuolloin ja muistan vieläkin kuinka järkyttynyt olin.
Minulla loppui siihen koko formulan seuraaminen. Siihen asti seurasin aina, mutta sitten loppui
Lemmy tietenkin, Topi Sorsakosken kuolema oli myös järkytys
En kenenkään.
"Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms."
Ei pysäytä eikä sureta.
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään.
"Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms."
Ei pysäytä eikä sureta.
Oletko psykopaatti?
Olli Lindholm