Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Mika Myllylä.Erään henkilön vain hiukan isänmaallisempana olisi pitänyt hävittää tuo lääkärilaukku samantien ja turvat kiinni.
Joo... olis vaan kärähtänyt isompi porukka myöhemmin. Onko petos ja valehteleminen ja pelisääntöjen kiertäminen isänmaallisuutta? Minulle ei ainakaan kun on opetettu että rehellinen pitää olla. Jos ei ilman kepulikonsteja pärjää niin on vaan paska.
Mut kysymykseen. "Olga" Tuula Ketonen ja sitten Armi Aavikko ja Matti Nykänen. Armin ja Dannyn keikoilla käytiin -70- luvulla.
Cisse Häkkinen, Ayrton Senna, Juice Leskinen, Kari Tapio, Tapio Suominen ja Johnny Gaudreau olivat henkilöitä joiden poismeno kosketti.
Kaikki onkin jo mainittu täällä heistä. Itseäni ovat koskettaneet Sirkesalot, Miina Maasola ja Perttu Häkkinen.
Chester Bennington, menehtyi oman käden kautta 2017 ja yhä sattuu sydämeen kuunnella joitain hänen kappaleistaan. Lepää rauhassa.
Matthew Perry, itkin kun kuulin.
Heath Ledger, Diana, Kurt Cobain, Avicii ja Pelle Hermanni.
Julkkislääkäri Michael Mosley, joka katosi tänä kesänä Kreikassa ja löydettiin kuumuuteen kuolleen. Vaikutti tosi symppikseltä tyypiltä.
Tapio Rautavaaran kuolema. Kun se ei johtunut vanhuudesta eikä sairaudesta, vaan oli onnettomuus. Se suorastaan keljutti ja olin hyvin surullinen siitä.
Kari Tapion ja Nykäsen olisin suonut elävän vielä.
Kuningatar Elizabeth ja Aira Samulin. Molemmat iäkkäitä, joten kuolemat luonnollisia. Silti jotenkin kosketti, koska olivat ns. "olleet aina olemassa".