Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
vieläkin tuntuu että nykänen ei vaan ole kuollut...
Tapio Suominen ja Mika Liukkonen. Jotenkin on niin kamala ajatus, että lahjakkaat, hienot ihmiset riistävät henkensä, koska heillä on niin hirveä olla. Että eikö tosiaan ole mitään apua saatavilla.
Miki Liukkosen. Seuraan suomalaista kirjallisuusskeneä aktiivisesti ja olen samaa ikäluokkaa, samaistuin jollain tapaa. Surullista ettei saanut riittävästi apua ja päätyi itsemurhaan.
Amy Winehuouse, olispa vaan saanut tehdä vielä musiikkia.
On niitä monia. Pahimpia on ne joissa kyseisen julkkiksen työ/taide ja persoona on resonoinut jotenkin tosi vahvasti, ja sitten menee nuorena tai melko nuorena itsariin, päihteisiin tai johonkin kammottavaan sairauteen. Semmoiset vanhojen julkkisten, jotka vaan kuolevat vanhuuteen, kuolemat eivät niinkään järkytä vaan lähinnä vähän harmittaa että nyt se sitten tuokin lähti. Tosin tulen varmaan järkyttymään kun Clint Eastwood kuolee, pappa painaa edelleen yhdeksänkymppisenä töitä ja vaikuttaa kuolemattomalta.
Tapio Suomisen. Oli todella miellyttävä mies. Asuttiin lähekkäin.
Anthony Bourdain ja Philip Seymour Hoffman.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Diana, Aki Sirkesalo, David Bowie ja Matthew Perry.
Bowien kuolema iski kovaa. Sirkesalonkin. Tapio Suomisen kuoleman jälkeen meni myös muutama päivä vaisusti.
Mike Brant
Claude François
Udo Jürgens
Vierailija kirjoitti:
Jarno Saarinen, Kirka, Diana
Just soi Kirka nostalgialla.
Lemmy Kilmister ja kuningatar Elisabeth
Sirkesalot, Diana, Jope, Myllylä, Nykänen, Kirka. Jarno Saarisen ja Sammy Babitsinin kuoleman aikoihin olin alle 10v ja surin heitä.
Prinsessa Diana ,kaunis nainen meni ja näiden kuninkaalisten paskojen kanssa kimppaan valitettavasti.
jeesus hieno mies kuoli niin nuorena-
Miksi täällä alapeukutetaan vastauksia? Toivoiko joku noiden ihmisten kuolemaa?
Matti Nykäsen