Kenen julkkiksen kuolemasta olet oikeasti ollut surullinen?
Tokihan kuolema nyt yleisesti aina pysäyttää ja surettaa, paitsi jos henkilö on ollut joku murhaaja tms.
Itseä surettaa oikeasti edelleen Alan Rickmanin kuolema.😭 Lapsena olin hillitön potterfani ja nyt oma lapsi niitä fanittaa. Iloitsen tosin että Alanin elämä oli varmasti ihan huikea!
Kommentit (238)
Alexi Laiho
Linkin parkin laulaja
M.Jackson
Tony Soprano
Prince
W. Houston
Miki Liukkonen
Se näyttelijä, joka oli isä sisäkkönä pääosassa.
Itsemurhat ja liian nuorena päihteisiin kuolleet kolahtavat erityisesti.
Näin itsekin mt haasteista kärsivänä.
Elvis Presley, Urho Kekkonen, Rauli Badding Somerjoki, Juice Leskinen, Matti Nykänen, Charlie Watts, Miki Liukkonen.
Sauli Lehtonen. Juuri eilen kuuntelin youtubesta hänen laulaman "mun aika mennä on"
Jarno Saarinen, Sammy Babitzin. Vajaan kuukauden sisään keväällä 1973 lähti kaksi nuorta suomalaista uransa alussa.
Jarno valitettavasti pääsi kuuluisaan 27-kerhoon.
En kenenkään. En ole tuntenut ketään julkkista millään tasolla henkilökohtaisest ja en ymmärrä miksi heidän kuolemastaan olisi edes pitänyt olla oikeasti surullinen.
Onhan nyt toki muutamia ollut, joiden kohdalla on tunteena ollut varmasti jotain jota voi luokitella pieneksi suruksi, mutta en silti laittaisi kategoriaan oikeasti surullinen.
Kyllä aina sellaiset "turhat" kuolemat pistää ajattelemaan. Samoin kuin nuorena kuolleet. Mutta etenkin vanhemman pään julkkisten kohdalla se tuntuu vain luonnolliselta.
Aki Sirkesalon perheen kohtalo. Hiljaiseksi vetää vielä 20 vuotta myöhemminkin
En kenenkään, koska en ole tuntenut heitä henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tsunamissa kuolleen suomalaisen julkkiksen ja hänen perheensä.
Minä myös, en tiedä miksi vaikutti niin syvästi.
Mitä eroa on kuolla tsunamissa tai vaikka pudota kaivoon?
Hese Tolonen, joka kuoli täysin turhan takia hosupetterin aiheuttamassa kolarissa.
Useat suht nuorena kuolleet muusikot, koska samalla jää valtava määrä potentiaalista hyvää musiikkia säveltämättä. Esim. Kurt Cobain, Michael Jackson, Geaorge Michael, Prince, Chris Cornell, Avicii näin niin kuin tässä viimeisten 30 vuoden aikana.
Lance Reddick. Monissa sivurooleissa esiintynyt näyttelijä jonka muistan erityisesti lempisarjastani The Wire. Teki aina luotettavan hyvää työtä ja menehtyi 60 vuotiaana. Tuli täytenä shokkina.
Anton Yelchin