Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei anna miehensä reissata jätkäporukalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Siis ettei saa mennä viikoksi etelään, aurinkorannoille, urheilulomailemaan jne? Thaimaan ja muut kaukomatkat ymmärtää, että vähän pitkä matka mutta toki sellainenkin pitäisi olla mahdollinen joskus jos niin haluaa. Siis ilman perhettä, omien ystävien kanssa. Miksi naisille on niin ominaista, että muun elämän pitää loppua tai vähintään totaalisesti muuttua kun lähtee avioliittoon?

Kommentit (264)

Vierailija
41/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"]Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti
[/quote]

Mekin ollaan oltu 17 vuotta yhdessä eikä kumpikaan ole tehnyt kaveriporukalla ulkomaille matkoja. Syystä että kumpikaan ei ole sitä halunnut. Jos haluaisi, joutuisimme varmaan keskustelemaan mikä suhteessamme mättää. .. eikä tämä todellakaan ole mikään vankila kummallekaan, usko tai älä. Ystävyyssuhteita voi ylläpitää ilman matkoja.

Vierailija
42/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai silläkin on merkitystä että onko näitä reissuja kerran kymmenessä vuodessa vai useamman kerran vuodessa. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä lähinnä tarkotinkin että miks pitää olla suhteessa jotain vialla jos haluaa viettää kavereiden kanssa loman????

Vierailija
44/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus

Vierailija
45/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:29"]Kakkapimppinen nainen on oikea vastaus
[/quote]

Vain kusimulkut menevät nussimaan tautivittuja "etelään"

Vierailija
46/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:28"]Tätä mä lähinnä tarkotinkin että miks pitää olla suhteessa jotain vialla jos haluaa viettää kavereiden kanssa loman????
[/quote] me ollaan tehty matkoja 17 vuoden aikana kuka kenenkin kanssa, ilman sen suurempaa numeroa asiasta. ei se tarkota että suhteessa on jotain vikaa

Vierailija
47/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:52"]

No...olen ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän, mutta en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on tarve reissata jätkäporukalla.

[/quote]

Haluatko selittää miksi? Minulle on ainakin tärkeää että miehellä on muutakin elämää kuin vain minä ja lapset.

[/quote]

Minä voin ohiksena vastata tähän. Minun ei ole tarvinnut tyytyä kehen tahansa mieheen. Halusin miehen, joka kantaa vastuun perheestään ja ei elä niin, että minä olen kotona ja joustan ja joustan, että saa kulkea jätkäporukan kanssa.

Ja kas, kun oli varaa valita, niin löysinkin miehen, joka on samanlainen, kuin minä, eli jakaa vastuun. Hänellä on kyllä omaakin elämää, mutta ei tällaista "jee, mennään jätkäporukan kans sinne ja tänne ja älä akka mäkise"

Elämä on valintoja, joka kumppania valitessa.

Vierailija
48/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille

Vierailija
49/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"]

Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti

[/quote]

heh, heh. Luulet vain, ettei pane muita naisia. Sinkkuna näin sen, kuinka jokainen jätkien kanssa kulkeva mies panee ketä tahansa, kenet vain saa.

Vierailija
50/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean monen mielestä se on just noin että elä sä akka mäkise minä lähen lomalle nyt.. Jotkut voi ihan oikeasti olla sujut sen asian kanssa että mies käy lomalla. Ei siinä aina olla nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
51/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"]

Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti

[/quote]

heh, heh. Luulet vain, ettei pane muita naisia. Sinkkuna näin sen, kuinka jokainen jätkien kanssa kulkeva mies panee ketä tahansa, kenet vain saa.
[/quote]
No enhän mä sitä koskaan varmaksi voi tietäää, mutta sekö olisi syy olla päästämättä miestä ystävien kanssa lomalle? Pelko siitä että se ehkä pettää mua?? Jos se pettää mua ni sit se pettää, sit se menee niin.

Vierailija
52/264 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:09"]Miksi pitäisi mennä "jätkien" kanssa lomalle? Meillä oli hyvin tiivis kurssi TKK:ssa, mutta jo hyvin varhain siihen liittyi tyttöystävät, joista tuli sitten vaimoja ja lastemme äitejä. Tapaamme muutaman vuoden välein ja vaimot ovat aina mukana. Juuri tehtiin viiden päivän reissu Irlantiin. Meillä on aina myös tehdasvierailu ja sponsorikin hankitaan maksamaan ainakin joitain aterioita. Aina on kivaa! [/quote] Tehdasvierailu? :S

[/quote]

Kyllä, matkaan liittyy aina tehdasvierailu. Työn puolesta meillä kaikilla kurssitovereilla on kontakteja ympäri maailman ja kun suunnitellaan reissua, otetaan yhteyttä ja vierailu järjestyy. Yleensä on ensin firman esittely sanoin ja kuvin. Sitten vedetään haalarit niskaan ja kypärät päähän ja lähdetään tehdaskierrokselle, vaimot ovat muuten mukana ja osaavat jo sujuvasti keskustella mm.kuulamyllyistä! Lopuksi menemme ravintolaan, jossa yritys tarjoaa lounaan.

Lomamatka on siis myös samalla opintomatka ja joka kerran on useammalla ollut oman työnantajan valtuutus kustantaa koko porukalle illallinen. Se on tietenkin tarkoittanut myös firman markkinointia ja tiedänkin, että nämä matkat ovat olleet hyödyllisiä myös sponsoreille.

Ja nyt sä olet AV:llä jakamassa tämän meille :-D Varmasti työnantajan valtuutuksella. Hyvät on tarinat...

Vierailija
53/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"]Hahah, eli jos miehesi ehdottaisi että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle ni sinä varaisit ajan terapeutille
[/quote]

No jos haluat asian noin kärjistää, niin olkoot. Olet varmaan aika hankala kumppani. ..

Vierailija
54/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:10"] Kyllä on ihme sakkia täällä. Mies ei saisi matkustaa kavereidensa kanssa??? jos mun mies Haluaa reissuun kavereiden kanssa lähteä ni toivotan hyvää matkaa. Ollaan tässä jo 17 vuotta yhdessä oltu ja koska meillä ei nillitetä eikä eletä vankilassa ni ollaan varmaan vielä seuraavatkin 17 vuotta yhdessä. Parisuhteessa pitää olla myös vapautta ja aikaa omille ystäville ja asioille. Eikä se tarkota että mies lähtee pettämään tai ei halua minun kanssa viettää aikaaa vaan sitä että hänelle myös ystävät ovat rakkaita ja heidän kanssa vietetään omanlaista aikaa.. Olkoon se sitten kännissä koko viikko bailaten, se ei kuulu mulle. Ja tuolla joku fiksu kommentoi että sekä hänen että ystäväpiirin miehet ovat sen verran heteroita ettei tarvitse ilman vaimoja reissuun lähteä, siiis oikeesti [/quote] heh, heh. Luulet vain, ettei pane muita naisia. Sinkkuna näin sen, kuinka jokainen jätkien kanssa kulkeva mies panee ketä tahansa, kenet vain saa. [/quote] No enhän mä sitä koskaan varmaksi voi tietäää, mutta sekö olisi syy olla päästämättä miestä ystävien kanssa lomalle? Pelko siitä että se ehkä pettää mua?? Jos se pettää mua ni sit se pettää, sit se menee niin.

[/quote]

No tottakai ei kannata kieltää. Ei kielloilla hyvää suhdetta tule. Mutta tuollaiset miehet oli sinkun pelastus. Vaihtelunhalua, mutta eivät jääneet roikkumaan. Hyvä, että joku ottaa miehekseen tuollaisia, niin niiden kanssa voi pitää hauskaa, mutta niistä ei tarvi ottaa vastuuta.

Vierailija
55/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautien takia. Kiva saada joku hiv... Ja turha luulo ettei ne pane reissuillsnsa kaikkea mikä liikkuu. Golfia pelaamaan Thaimaaseen, salli mun nauraa.

Vierailija
56/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:28"]Tätä mä lähinnä tarkotinkin että miks pitää olla suhteessa jotain vialla jos haluaa viettää kavereiden kanssa loman????
[/quote]

No _meidän _ suhteessa olisi keskustelun paikka jos jompikumpi yhtäkkiä saisi päähän lähteä kavereiden kanssa lomailemaan. Se sotii täysin _meidän _ arvomaailmaa vastaan. Siis molemmat ollaan samaa mieltä.

Vierailija
57/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:50"]

Tautien takia. Kiva saada joku hiv... Ja turha luulo ettei ne pane reissuillsnsa kaikkea mikä liikkuu. Golfia pelaamaan Thaimaaseen, salli mun nauraa.

[/quote]

Mitä sitten. Jos on niin epätoivoinen, että ottaa miehekseen tuollaisen, niin on myös varauduttava siihen, että pimpissä saattaa kuhista joku päivä.

Vierailija
58/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä, miksi halutaan kavereiden kanssa lomalle. Joko halutaan vetää kunnolla viinaa, ettei akka ole mäkättämässä, tai panna kaikkea, mitä vain saa käsiinsä.

Vierailija
59/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mä sanoisin että tämän yhdessä olo aikamme aikana olen oppinut mieheni tuntemaan niin hyvin että tiedän jos hän jotain matkoillaan tekisi mikä minut asettaisi vaaran kyllä hän siitä kertoisi. ikinä ei voi olla varma mistään mutta uskoisin näin.

Vierailija
60/264 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:53"]Kaksi syytä, miksi halutaan kavereiden kanssa lomalle. Joko halutaan vetää kunnolla viinaa, ettei akka ole mäkättämässä, tai panna kaikkea, mitä vain saa käsiinsä.
[/quote]

..ja tuolla toisessa ketjussa akka oli polleana kun hänen miehensä menee reissuun muiden naisten kanssa ku ovat ihan vaan kavereita :'D Luottaa kuulemma täysin että teltassa vaan nukutaan lusikka-asennossa ...