Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle joka otit lapsesi mukaan pääsykoetilaisuuteen

Vierailija
04.06.2015 |

Mölyävä taapero ja vauva. Oliko IHAN pakko? 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Lahdessa? 

Nimim. Oli kyllä melkoinen mamma ja kullannuppunsa. Ei suostunut poistumaan koetilasta vaikka isomman mukulan höpötyksestä huomautettiin. 

Vierailija
82/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen joutunut ottamaan lapsen mukaan pääsykokeeseen. Lapsi piirteli nätisti viereisellä tuolilla. Mikä ongelma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta...? Tuollaiselle opinahjolle, joka sallii tuollaisen, nyt joku ylemmän tahon varoitus!

Vierailija
84/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:10"]

Kaikesta ihmiset jaksaakin nipottaa...

[/quote]

Kyllä minä valittaisin ihan ylemmälle taholle, jos jonkun kermaperse pilaa koemenestykseni ja täten mahdollisuuteni päästä sisään.

Kaikki eivät voi keskittyä vieraan lapsen mölinässä, veikkaan että suurin osa ei pysty. Oma mamma on vain niin turtunut ääneen.

Vierailija
85/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän noin voi tehdä? :Ddd t. 9kk vauvan äiti joka kyllä hommasi hoitajan lapselleen pääsykokeen ajaksi

Vierailija
86/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:09"]

Jaa että yksinhuoltajat eivät saa nykyään korkeakouluttautuakaan? Loisiakaan ei sinun mielestäsi saa? Mitä haluat?

Mene hoitoon jos joku lapsen puhe häiritsee keskittymistäsi noin pahasti.

[/quote]

Mene itse hoitoon. Yksihuoltajaäiti palkatkoon lastenhoitajan lapselle

Vierailija
87/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:09"]Jaa että yksinhuoltajat eivät saa nykyään korkeakouluttautuakaan? Loisiakaan ei sinun mielestäsi saa? Mitä haluat?

[/quote]
Pääsykoepäivä on hyvissä ajoin tiedossa, joten lapsille voi järjestää hoitajan.

Vierailija
88/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:10"]

Kaikesta ihmiset jaksaakin nipottaa...

[/quote]

Kyllä minä valittaisin ihan ylemmälle taholle, jos jonkun kermaperse pilaa koemenestykseni ja täten mahdollisuuteni päästä sisään.

Kaikki eivät voi keskittyä vieraan lapsen mölinässä, veikkaan että suurin osa ei pysty. Oma mamma on vain niin turtunut ääneen.

[/quote]

Jos keskittyminen menee pilalle lapsen juttelusta niin suosittelen tutkituttamaan pään. Ainakaan mihinkään vaativaan ammattiin ei silloin taida olla rahkeita.

Äiti on samalla viivalla kuin muutkin kokelaat.

Vierailija
89/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluvalla saa viedä lapset pääsykokeeseen.

T. se joka vei joskus pojan kokeeseen

Vierailija
90/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat sitten mukaan myös opiskelemaan...paitsi jos joku viisas ymmärtää olla valitsematta tuollaisen.

Vierailija
91/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos sinulle, kun kirjoittelet täällä. Et sitten sanonut siellä mitään kenellekään?

Vierailija
92/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:09"]Jaa että yksinhuoltajat eivät saa nykyään korkeakouluttautuakaan? Loisiakaan ei sinun mielestäsi saa? Mitä haluat?

[/quote]

Miten olisi jos hankkisi lastenvahdin siksi aikaa kun on pääsykoe? Miten ajattelit käydä sielä koulussa sitten jos ei ole varaa laittaa lapsia hoitoon, vai tuleeko ne luennoillekkin sitten mukaan? Voi ajatella vähän muitakin katsos, ja tiedoksi että mullakin on lapsia, eikä tulisi mieleenkään ottaa niitä mukaan mihinkään pääsykokeisiin.

Vierailija
93/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vain. Ymmärrän, että stressitilanteessa kaikki ottaa päähän.

Vierailija
94/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joihinkin tilaisuuksiin EI VAAN LAPSET OLE TERVETULLEITA.

Vierailija
95/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pääsykokeissa kaikilla on hermot niin kireällä, että varmasti pieninkin häiriö aiheuttaa turhautumista ja ajatuksen katkeamista.

Vierailija
96/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näille piirteilijöille kohta varattava pulpetit jo ylioppilaskirjoituksissakin?

Vierailija
97/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:12"]Kyllä minä olen joutunut ottamaan lapsen mukaan pääsykokeeseen. Lapsi piirteli nätisti viereisellä tuolilla. Mikä ongelma??
[/quote]
Onko tällaisia tyyppejä olemassa huh hu mikä tilannetaju

Vierailija
98/104 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita HETI sähköpostia asiasta pääsykokeesta vastanneelle/laitokselle. Vaikka se ei sinun koemenestykseen vaikuta, niin säästyisipähän muut tulevaisuudessa vastaavalta! Pääsykokeessa PITÄÄ olla keskittymisrauha ja yhtäläiset olosuhteet kaikilla osallistujilla.

Vierailija
99/104 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:29"]No kevyin perustein ei tuolla yhdellä kokeeseen tulijalla ainakaan ollut lapsi mukana. Kyseessä oli todistetusti lapsenhoitajan erittäin vakava sairastuminen ja hoitoon joutuminen juuri ennen koetilaisuutta. [/quote] Aikuiset ihmiset, ihan totta! Mä en ymmärrä mikä mielensäpahoittamisessa on niin julmetun kivaa, ettei kellään ole kiinnostusta ajatella asiaa tältä kantilta. . Mitä mielensäpahoittajat tekevät kun kaikki etukäteen sovittu pettää hetkeä ennen kuin pitäisi olla jo menossa? Lapsenvahti sairastuu vakavasti, kaverit töissä, sukua ei ole tai on todella kaukana, päiväkotipaikkaa ei vielä ole, MLL:lta ei irtoa ketään tällä aikataululla. . Vastaan puolestanne. Teillehän näin ei käy koska olette aivan julmetun fiksuja. Te olette tähän jo varautuneet ja anopin, kaverin, naapurin, Mll:n hoitajan ja lähikaupan kassatädin on sovittu että ovat varautuneet peruuttamaan menonsa jos jotain sattuu. Tai jos nyt ei kaikesta nerokkuudestanne huolimatta niitä turvaverkkoja ei olekaan niin tehän jätätte pääsykokeen suosiolla väliin ja koitatte ensi vuonna uudestaan. . En tiedä tästä tapauksesta enempää kuin mitä ketjussa on sanottu mutta pöyristyttää välillä jopa tämän palstan lynkkaushenki.

[/quote]

Aikuiset ihmiset laittavat lapsensa etusijalle ja jäävät kotiin. Aikuinen ihminen ei ajattele itsekkäästi, että minäminäminä ja minun pääsykokeet kun siellä on mia muitakin.

Vierailija
100/104 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 19:58"]

Olin Tampereen yliopiston tiedotusopin pääsykokeissa vuonna 2010. Ohjeistuksessa luki että kännykät pitää sammuttaa ja jos puhelin alkaa piristä, koe hylätään. Eiköhän jollakin alkanut puhelin laulaa ja se soi todella pitkään, minuuttikaupalla. Ja tämä tyhjäpää kokelas ei uskaltanut sammuttaa puhelinta, koska muuten hän olisi jäänyt kiinni ja koe olisi hylätty. Muistan kun valvojat ja kaikki kokelaat tuijottivat siihen suuntaan, mistä ääni tulee. 

En vaan käsitä ihmisiä jotka ei välitä säännöistä mitään. Toivottavasti tuo Tampereen tyhjäpää lukee tämän ja muistaa tilanteen. Varmasti täällä av:lla on samassa koetilaisuudessa olleita.

[/quote]

Tyhjäpää olit itse kun hait tiedotusoppia lukemaan. Kaikki toimittajat ovat, tai ainakin parin vuoden päästä ovat työttömiä. Taulapää!