Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on pakkomielle, että asuntolainasta on päästävä eroon.

Vierailija
18.05.2015 |

Mitähän sekin nyt sitten muka tuo mun elämääni lisää, kun laina on maksettu, ei varmaan mitään. Mutta on vain pakkomielteinen ajatus siitä, että lainasta on päästävä eroon asap. Ja vaikka kuinka yritän sanoa itselleni, että on elettävä elämää tässä ja nyt, niin aina vaan palaan siihen ajatukseen, että tärkeämpi olisi päästä pois veloistaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Lainaa reilu 100 tonnia ja kokoajan lasken millä saisin vuosittain nipistettyä vaikka 10 tuhatta ylimääräistä pois. Toki silloin jäisi maksettavaksi enää asumiskulut ja rahaa jäisi paljon muihin juttuihin tai säästöön. Muutaman vuoden kun jaksaa painaa kunnolla hommia niin eiköhän laina kohta oo maksettu.

Vierailija
2/2 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainaa on suhteellisen vähän jäljellä, niin sinällään ihan hyvä ajatus lyhentää ennakkoon, mutta jos se tarkoittaa, että seuraavat viisi vuotta ravintoympyrä koostuu näkkileivästä ja kaurapuurosta, niin ei välttämättä niin hyvä idea.

Minä aloitin reilu vuosi sitten lisälyhennykset ja näillä näkymin laina on maksettu vuoden lopussa. Antaahan se tiettyä pelivaraa näinä epävarmoina aikoina, jos ei ole asuntolainanlyhennyksiä huolehdittavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla