Kiitos sinulle joka otit lapsesi mukaan pääsykoetilaisuuteen
Mölyävä taapero ja vauva. Oliko IHAN pakko?
Kommentit (104)
Mua häiritsi kerran AMK:n tentissä, kun valvojat juttelivat keskenään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:10"]
Kaikesta ihmiset jaksaakin nipottaa...
[/quote]
Kyllä minä valittaisin ihan ylemmälle taholle, jos jonkun kermaperse pilaa koemenestykseni ja täten mahdollisuuteni päästä sisään.
Kaikki eivät voi keskittyä vieraan lapsen mölinässä, veikkaan että suurin osa ei pysty. Oma mamma on vain niin turtunut ääneen.
[/quote]
Jos keskittyminen menee pilalle lapsen juttelusta niin suosittelen tutkituttamaan pään. Ainakaan mihinkään vaativaan ammattiin ei silloin taida olla rahkeita.
Äiti on samalla viivalla kuin muutkin kokelaat.
[/quote]
HALOO PITSAMIES
Meillä kerran tentin alussa jotkut ulkomaalaiset opiskelijat huutelivat omalla kielellä toisilleen vastauksia hyvän aikaa ennenkuin asiaan puututtiin. Sitten vielä yksi valvojista käveli kopisevilla koroillaan koko ison auditorion portaat. Kyllä muuten häiritsi! Mulla on niin huono keskittymiskyky ja huono muisti, että yritän tentin aluksi kirjoittaa ainakin muutamia avainsanoja ylös ennenkuin unohdan kaiken. Niin meinasi pää haljeta kun en pystynyt ollenkaan keskittymään.
Up!