Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1701/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sukulainen ei suostu koskaan tulemaan kylään silloin, kun on kutsuttu (lasten synttärit, joulu, valmistujaiset jne.). AINA seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Ei johdu töistä tai mistään muustakaan kunnon syystä.

"Ei teitä varmaan haittaa, jos me juhlitaan sitten yhdessä myöhemmin". No haittaa tehdä useampaan otteeseen tarjottavia, siivoilla jne. Nykyään tarjotaan sitä, mitä sattuu olemaan. Kurjaa päivänsankarin kannalta pitää tuollasia kämäsiä jälkijuhlia.

Introvertille saattaa olla hyvinkin rankkaa olla isommassa porukassa. Itse harvoin jaksan ja vältänkin juhlia minkä pystyn.

Vierailija
1702/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kaikessa rauhassa kadulla, en edes kiinnittänyt huomiota naiseen joka tuli kahden koiran kanssa vastaan. Yht'äkkiä tunsin kipua vasemmassa jalassa, kumpikin koira ärisi ja puri koipeani. Farkut menivät rikki ja jalka vuosi verta. Nainen vaan totesi, ettei tuollainen pikku naarmu haittaa ja jatkoi matkaansa tyytyväisenä, ei ollut edes mitenkään vaikeana tilanteesta. Häpeäkseni tunnustan, että en kerta kaikkiaan keksinyt mitään sanottavaa, olin niin äimistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kaikessa rauhassa kadulla, en edes kiinnittänyt huomiota naiseen joka tuli kahden koiran kanssa vastaan. Yht'äkkiä tunsin kipua vasemmassa jalassa, kumpikin koira ärisi ja puri koipeani. Farkut menivät rikki ja jalka vuosi verta. Nainen vaan totesi, ettei tuollainen pikku naarmu haittaa ja jatkoi matkaansa tyytyväisenä, ei ollut edes mitenkään vaikeana tilanteesta. Häpeäkseni tunnustan, että en kerta kaikkiaan keksinyt mitään sanottavaa, olin niin äimistynyt.

Tuollaisille ihmisille ei saisi antaa koiria, ei koskaan.

Vierailija
1704/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.

Lapsi on aina tervetullut juhliin!

Juhlan järjestäjä päättää, et sinä, idiootti

Vierailija
1705/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...

Tämä voisi olla mun kirjoittamani, omalla äidillä sama taipumus. Vuosia sitten opin, ettei äidille pidä kertoa mitään, mitä ei olisi valmis sanomalehden etusivulla mainostamaan.

Mulla sama. Luottamus meni sen siliän tien, eikä palautunut koskaan enää.  

Luottamus äitiin meni siinä vaiheessa, kun oivalsin, että hän koulussa ollessani lukee päiväkirjaani, ja sopivassa tilaisuudessa heittää niin sanotusti tiskirätin kasvoilleni hyvin ivallisella äänensävyllä, esim,. "Jaa, kattoko se sua tänään pitkään?" En sittemmin puhunut hänelle mitään tärkeinä pitämiäni asioita, ja tytär-äiti -suhde meni piloille, eikä se ikinä muuksi muutukaan. Pilalla mikä pilalla.

Uskomatonta, että kukaan äiti haluaisi noin pilata luottamuksen lapseensa. :(

En koskaan voisi tehdä noin.

Kuinkahan yleistä on, että vanhempi lukee lapsensa päiväkirjoja, kirjeitä jne? Mulla sama kokemus: äiti penkoi kaappejani ja laatikoitani, ja ilmeisesti myös luki tekeillä olevia kirjeitäni kavereille, saamiani kirjeitä jne. Nämä tuli esille muussa yhteydessä: "Sille ja sillekin olit kirjeessäsi niin rumasti minusta kirjoittanut!" 

Ilmeisen yleistä. Joillakin äideillä ei ole käsitystä siitä, että lapset ovat hänestä erillisiä itsenäisiä olentoja, joilla on hänestä irrallinen elämä, johon äidillä ei ole oikeutta tunkeutua. eri

Tämä erillisyyden puuttuminen on juuri se, mistä tunnistaa narsistin, ei kus*****päisyys.

Narsismi on oikeastaan eräänlainen pakkomielteisen läheisriippuvuuden muoto, ei mikään erillinen ilmiö.

Näin voidaan selittää erot eri henkilöillä.

Vierailija
1706/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti joo. Et huomaa kohti hyökkäävää koiraa, tai tässä tapauksessa siis kahta(!), et huomaa kun hampaat iskeytyvät kiinni, et huomaa että farkuissasi roikkuu eläin. Yhtäkkiä vaan "tunnet kipua jalassasi", muuten et näe etkä kuule mitään.

Ja tietenkin se koirien omistaja sai koirat irti kimpustasi tosta vaan, noniin Muffe ja Tuffe, mennään.

Kyllä.

En usko sanaakaan.

Vierailija
1707/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni oli käynyt suhteen alkuaikoina huorissa itärajan takana. Ilman kondomia. Sain häneltä klamydian.  Kerroin asiasta miehelle joka vaan totesi ei asia ollut hänen vikansa/ongelmansa. Klamydiaa oli alussa hoidettu virtsatietulehduksena, koska luulin ettei ollut mitään syytä epäillä seksitautia. Tästä syystä olen lapseton hedelmättömyyden takia.

Vierailija
1708/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Korjasitko kuitenkin?

Meinasin olla korjaamatta!

Vierailija
1709/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää hissien käyttäjät, joilla on terveet jalat eikä ylimääräisiä pyöriä vedettävänään tai työnnettävään, ovat niitä "ei kai tää nyt haittaa" tyyppejä, jotka eivät pysty samaistumaan, ennen kuin ovat itse sellaisessa asemassa, että olisi joskus kiva päästä liikkumaan kerroksien välissä, kun EI VOI oikeasti valita niitä portaita. 

Suosikaa siis edes hyötyliikunnan edestä portaita ja jättäkää ne hissit heille, jotka niitä välttämättömästi tarvitsevat, etenkin vilkasliikenteisillä paikoilla, kun ne hissit tuntuu koko ajan olevan varattuina (koska hupiajelijat). 

Tämä on todella yksi esteettömyyden haasteista, että useat ihmiset eivät välitä nähdä  silloinkaan nenäänsä pidemmälle, vaikka sen heille selittäisikin "mullakin on oikeus".

Alapeukuista päätellen täällä on useita sellaisia, jotka uskoo näiden näkymättömien tuki- ja liikuntaelinvaivojen nuorilla ihmisillä olevan hirveän yleisiä. Eikä muka olisi olemassa sellaisia, jotka nyt vain ihan huvikseen ottaa hissin liikkuakseen yhden kerroksen välin.

Tietenkin hissiä saavat käyttää kaikki, mutta vähän tilannetajua toivoisin: Jos hissiä odottaa selkeästi sellainen ihminen, joka kulkee pyörillä, keppien kanssa tai muuten hankalasti, niin tietenkin hän saa mennä ensin. Ei tulisi mieleenkään viedä hissiä sellaiselta, mutta osa ei vain välitä.

Miksi ihmeessä? Siis tietty terveet päästävät tarvitsevat ensin, mutta minusta esim ei näy päällepäin että en pääse alas portaita kun polveen sattuu aivan kamalasti. Olen hyväkuntoinen ja urheilullinen ja mielelläni kuljen portaita ylös mutta alas ei onnistu. Miksi pitäisi päästää joku muu ensin vain siksi että heistä vamma tmv näkyy päällepäin?

Kyllä meitä on paljon joista ei päälle tällaiset kivut näy.

Vierailija
1710/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää hissien käyttäjät, joilla on terveet jalat eikä ylimääräisiä pyöriä vedettävänään tai työnnettävään, ovat niitä "ei kai tää nyt haittaa" tyyppejä, jotka eivät pysty samaistumaan, ennen kuin ovat itse sellaisessa asemassa, että olisi joskus kiva päästä liikkumaan kerroksien välissä, kun EI VOI oikeasti valita niitä portaita. 

Suosikaa siis edes hyötyliikunnan edestä portaita ja jättäkää ne hissit heille, jotka niitä välttämättömästi tarvitsevat, etenkin vilkasliikenteisillä paikoilla, kun ne hissit tuntuu koko ajan olevan varattuina (koska hupiajelijat). 

Tämä on todella yksi esteettömyyden haasteista, että useat ihmiset eivät välitä nähdä  silloinkaan nenäänsä pidemmälle, vaikka sen heille selittäisikin "mullakin on oikeus".

Alapeukuista päätellen täällä on useita sellaisia, jotka uskoo näiden näkymättömien tuki- ja liikuntaelinvaivojen nuorilla ihmisillä olevan hirveän yleisiä. Eikä muka olisi olemassa sellaisia, jotka nyt vain ihan huvikseen ottaa hissin liikkuakseen yhden kerroksen välin.

Tietenkin hissiä saavat käyttää kaikki, mutta vähän tilannetajua toivoisin: Jos hissiä odottaa selkeästi sellainen ihminen, joka kulkee pyörillä, keppien kanssa tai muuten hankalasti, niin tietenkin hän saa mennä ensin. Ei tulisi mieleenkään viedä hissiä sellaiselta, mutta osa ei vain välitä.

Miksi ihmeessä? Siis tietty terveet päästävät tarvitsevat ensin, mutta minusta esim ei näy päällepäin että en pääse alas portaita kun polveen sattuu aivan kamalasti. Olen hyväkuntoinen ja urheilullinen ja mielelläni kuljen portaita ylös mutta alas ei onnistu. Miksi pitäisi päästää joku muu ensin vain siksi että heistä vamma tmv näkyy päällepäin?

Kyllä meitä on paljon joista ei päälle tällaiset kivut näy.

Tästä väännettiin aikanaan pitkät pätkät. Kyse ei ollut siitä, etteikö jollakin voisi olla päälle päin näkymätön liikuntavamma tai vastaava. Vaan ettei osa tuntunut millään uskovan, että jotkut käyttävät hissiä laiskuuttaan tyyliin "koska mulla on oikeus", vaikka jonossa olisi odottelijoita, joilla on esim. rattaat tai pyörätuoli.

Tai että laiskojen pitää voida etuilla jonossa, koska he ehtivät hissiin nopeammin.

Vierailija
1711/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti joo. Et huomaa kohti hyökkäävää koiraa, tai tässä tapauksessa siis kahta(!), et huomaa kun hampaat iskeytyvät kiinni, et huomaa että farkuissasi roikkuu eläin. Yhtäkkiä vaan "tunnet kipua jalassasi", muuten et näe etkä kuule mitään.

Ja tietenkin se koirien omistaja sai koirat irti kimpustasi tosta vaan, noniin Muffe ja Tuffe, mennään.

Kyllä.

En usko sanaakaan.

Mulle kävi just noin. Juttelin kaverini kanssa kävellessämme jalkakäytävällä ja yhtäkkiä tajusin, että jalkaan sattuu - ja niin oli koira käynyt ohimennessään sääreeni kiinni. Ulkoiluttajan mukaan koira on niin leikkisä!

Pieni reikä tuli punttiin, huomasin vasta kotona. Tilanteessa olin ihan mykistynyt kun hämmästyin niin,

Vierailija
1712/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, kenen kanssa harrastin seksiä ensimmäistä kertaa, otti viime hetkillä kortsun pois ja laittoi vehkeensä nopeasti takaisin ja tuli saman tien katsoen minua silmät pyöreinä ja suu auki silmiini että Oho, eikai haittaa. Ajattelin, että haluan lapsen kanssasi

Tolle hommalle on nykyään nimi ja se on raiskaus. Jos seksistä ilman kortsua ei ole sovittu, se on on pakottamista seksiin eli raiskaus, vaikka sitä ennen olisi pantu suostumuksella.

Jaa a. Sitten tullaan näyttökysymyksiin. Netti on täynnä videoita, missä neito oikein kiskoo skordarin pois.

Vierailija
1713/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu on ällöttävimpiä mitä olen nähnyt. Olin menossa pesemään käsiä yökerhon vessassa lavuaarille ja siinä oli keski-ikäinen nainen torttu levällään huuhtomassa alapäätään. Oli nostanut toisen jalkansa lavuaarin päälle. Minulle sanoi, että mitä siinä tuijotat, tuolla vessakopissa ei ole edes käsisuihkua, tuskin tää ketään haittaa.

Vierailija
1714/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...

Olikohan meillä sama äiti?

Omani juorusi kaikille ystävilleen ja puolitutuillekin minun asiani. "No eihän se nyt haittaa"

Mun äiti tekee samaa, en kerro enää mitään sellaista mitä ei saa eteenpäin kertoa, eli puhuttavaa on minun puolestani aika vähän. Tykkään pitää omat asiat omina.

Kertoo mulle muidenkin asioita, eikä ymmärrä yhtään kun yritän selittää, etteivät he välttämättä ole kovin innoissaan siitä, että kertoo tuollaisia asioita eteenpäin. Kommentti yleensä on se, ettei X sanonut että sitä ei saisi kertoa eteenpäin. Eli joka ikinen asia minkä haluat pitää kahden välisenä pitäisi aina sanoa, ettei saa kertoa kenellekään. Minusta se pitäisi olla päivänselvää, ettei niistä puhuta.

Oikeastaan tähän ketjuun sopii se hetki kun ekan kerran iloisesti petti luottamukseni. Oli eräs asia josta erikseen pyysin, ettei kerro sitä kenellekään. En olisi halunnut edes hänelle puhua, mutta jankkasi ja lupasi ettei kerro. No, samana päivänä kertoi kuulteni sen asiani kahdelle eri henkilölle ja kun suutuin, totesi ettei kertominen haittaa kun hänestä se asia ei ollut salassa pidettävä. Totta, että asia ei ollut iso, mutta minulle sellainen, etten halunnut sitä muiden korville.

Luota tässä nyt häneen sitten.

Vierailija
1715/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Linna olet edelleen 100e velkaa ,intin loppupvinä  v. 90 lainasit.

Perkele poika.Laita se raha Ukrainalle ja ole mies.

Vierailija
1716/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerojakoon kirjoitti:

entinen kaveri jakeli silloista puh.numeroani vieraille miehille, sekä sinkuille että varatuille miehille. Luuli etten arvaisi kuka se oli "eihän haittaa". Sitten kun aloin tapailla yhtä, hän keksi jälleen antaa numeroni jollekin kuvottavalle ukolle joka yritti pommittaa tekstiviesteillä koko ajan tyyliin kymmenen päivässä. Numeron vaihtoa piti yrittää kahteen kertaan lopulta onnistui. Nykyään käytän vain ja ainoastaan prepaideja, jos numero menisi ihan mitä tahansa kautta jakoon niin vaihto onnistuukin nopeasti ja helposti.

Et sitten ajatellut pitää numerosi ( kyllä ne lopettaa hetken päästä) ja laittaa kaverisi vaihtoon.

Vierailija
1717/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekulaatiotahan tämä kirjoitti:

Jarkko Linna olet edelleen 100e velkaa ,intin loppupvinä  v. 90 lainasit.

Perkele poika.Laita se raha Ukrainalle ja ole mies.

V. 90 oli vielä markat käytössä.

Vierailija
1718/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin tätä kommenttia, saa maksaa korkojen kera, euroissa.

Vierailija
1719/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu on ällöttävimpiä mitä olen nähnyt. Olin menossa pesemään käsiä yökerhon vessassa lavuaarille ja siinä oli keski-ikäinen nainen torttu levällään huuhtomassa alapäätään. Oli nostanut toisen jalkansa lavuaarin päälle. Minulle sanoi, että mitä siinä tuijotat, tuolla vessakopissa ei ole edes käsisuihkua, tuskin tää ketään haittaa.

Miesten puolella kustaan lavuaareihin. Ketä se muka haittaa? Samoin naisten änkeäminen miesten vessoihin.

Vierailija
1720/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon isännöintitoimistossa töissä. Mukaville ihmisille teen palveluksia.

Muistan yhdenkin asukkaan, yhtiövastikkeet aina myöhässä, kävin soittaa ovikelloa.

Sanoin suoraan halusin tulla katsomassa paikanpäällä missä mennään.

Ei ole yhtään autopaikkaa vuokralla, mutta hänen autoja kuulemma on. Kehoitin mennään katsomaan autopaikkoja ja näytän hänelle.

Kertoin yhtiökokouksessa on päätetty väärin pysäköidyt maksavat 10 kertaisesti ja nämähän on voimassa, kun yhtiökokouksessa on näin päätetty.

Tämäkin oli mun idea, isännöitsijä ehdotti ja meni yhtiökokouksessa ja hallituksessa läpi.

Annoin romuttamon numeron ja kerroin autopaikka on 30 e kk, häneltä 300, 3 autoa on 900 e kk.

Tilaa romuttamosta kuljetus.

Tilasi.

Älkää tyytykö

En usko. Tasavartaisuuslaki kieltää eri velotukset asukkailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi