Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1681/3103 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa tapahtunutta kirjoitti:

Varasin airbnbltä laadukkaan asunnon hyvällä sijainnilla, saunalla, parvekkeella ja usealla huoneella, joka oli sovelias myös lemmikeille. Kun olin melkein perillä lemmikkini kanssa, asunnon vuokraaja halusi siirtää minut toiseen asuntoon, koska ei halunnut lemmikkiä sotkemaan asuntoa. Asuntoa, jonka olin varannut ja maksanut hyvissä ajoin ja olin ilmoittanut ihmisten määrän ja kerroin lemmikistä.

Korvaukseksi minulle tarjottiin pimeää, syrjäistä, kuppaista tupakoivien koppia samaan hintaan. Ei kai haittaa? Lemmikin kanssahan on vaikea saada tällä varoitusajalla enää muuta majoitusta? Saat kaupan päälle (kuppaiset) lakanat.

Jätä se piski kotiin seuraavalla kerralla. 

Vierailija
1682/3103 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin opiskeluaikoina kolmen kämppiksen kanssa kimppakämpässä. Kolme meistä oli sinkkuja, yksi seurusteli.

Tämän yhden poikaystävä alkoi viettää meillä erittäin paljon aikaa, pahimmillaan viikkoja kerrallaan. Kämppis ja poikaystävä myös viettivät kaiken hereilläoloajan yhteisissä tiloissamme keskenään kuherrellen ja musiikkia soittaen. Poikkis myös pesi meillä kaikki pyykkinsä, eikä meillä pahimmillaan ollut viikonloppuisin yhtään mahdollisuutta pyykätä, kun tämä vieras pesi säkeittäin pyykkejä kerrallaan.

Kaiken huippu oli, kun kämppis antoi kysymättä ainoan vara-avaimemme tälle poikaystävälle, jotta tämä voisi kulkea kotiimme miten huvittaa. Ei varmaan haittaa. No kyllä haittasi. Meiltä täysin kysymättä kotiimme oli muuttanut uusi asukas, joka ei maksanut vedestä, sähköstä tai muista kuluista mitään.

Sanoimme kämppikselle suorat sanat, että vierailujen täytyy vähentyä tai poikaystävän pitää alkaa osallistua yhteisiin kuluihin. Saimme vain haukut siitä, kuinka sopu sijaa antaa ja kuinka kaikilla on oikeus tuoda vieraita omaan kotiin. Välithän siinä meni puolin ja toisin. Onneksi muutin aika pian tämän jälkeen pois.

Minun kämppiksen poikaystävä, joka käytännössä asui asunnossamme, jäi majailemaan kämppiksen huoneeseen, olkkarin sohvalle röhnöttämään, katsomaan minun omistamaa yhteistelkkaria ja juomaan kaljaa, kun kämppikseni lähti johonkin reissuun. Kyllästyin puolen vuoden jälkeen ja muutin pois.

Mä tein källin.

Kämppis lähti viikonlopuksi pois ja poikaystävä jäi meille.

Poikaystävä jätti avaimet eteisen pöydälle, tönäsin ne tason taakse.

Ehdotin poikaystävälle hakee olutta. Lähti innoissaan hakemaan ja en sitten avannut ovea.

Kerroin jälkikäteen mut pyydettiin töihin.

Mä olen ollut muutaman kerran vst tilanteessa ja aina poikaystävä on ollut se laiskimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/3103 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyihitto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä toi uuden tyttöystävä ehdokkaansa näytille ensimmäistä kertaa, jota oli tapaillut kaksi kuukautta. Siltä seisomalta kun ystävä meni vessaan alkoi tämä nainen hieroa haarojani ja sanoi että haluaa jäädä luokseni yöksi.

Ystäväni tuli vessasta ja nainen meni omasta vuorostaan. Kerroin heti mitä nainen oli tehnyt ja sanonut. Ystävä meni pieneen shokkiin, tilasi taksin ja kysyi naisen tultua vessasta hieman ärtyneenä. "Tilasin taksin. Sä vissiin tahdot jäädä tänne?" Johon nainen vain nyökkäsi.

Kaveri lähti, nainen ei. Oli hyvin kiihkeä yö naisen kanssa. Ennen lähtöään pyysi vielä valehtelemaan ystävälleni ettei mitään ollut tapahtunut, johon kieltäydyin sanomalla että "En todellakaan. Hän on rakas ystäväni, sinä et!" Lähti alakuloisena koska en halunnut valehdella ystävälle.

En enää tuon illan jälkeen häntä halunnut nähdä, eikä kyllä kaverikaan. Hyviä ystäviä ollaan edelleen. Nainen ilmeisesti edelleen sarja pettäjä, ja ystävä oli kiitollinen että kerroin tapahtuneesta, ei tuollaiset l*tkat ansaitse kumpaakaan. Kiva hetken lelu.

Nainen ei tainnut ajatella että ystävääni tai minua ei moinen haittaisi. Roska ihmiseksi.

Niin olet sinäkin kun noin toimit. Hyi helvetti. Olkoon nainen minkälainen vaan mutta kaverias tässä puukotit selkään myös. 

Mitenkä niin "puukotit selkään"? Kerroin tapahtuneet asiat suoraan kasvotusten, ennen ja jälkeen vaikka nainen pyysi valehtelemaan. Olin ollut tuolloin jo monta vuotta ilman, en sinkkuna kieltäydy jos todella upea nainen haluaa sänkyyn kanssani. En myöskään tee aloitteita varattuja kohtaan, hän teki kaiken. Ystäväni lähtiessä osoitin vain naista ja sanoin että "tämä on hänen valinta".

Tässä se taas nähdään, että miehistä se vika kaivetaan aina. Sama se vaikka nainen on täysi rotta. Rehellisyys ja totuuden kertominen nähdään "selkään puukottamisena".

Jälkikäteen sain kuulla muistakin tapauksista tuon naisen kohdalta. Oli toiminut selän takana samoin jo aikaisemmin. Ystävä oli kiitollinen rehellisyydestä ja siitä että hänen todellinen luonne paljastui siinä vaiheesa, ei haaskannut enempää aikaansa moiseen rottaan.

Ei ollut ensimmäinen, eikä viimeinen sarja pettäjä jonka kohdannut, jokainen ollut nainen. Onko se aina muka miehen vika, jos nainen tekee kaikkensa pettämisen eteen? Itse en ole koskaan kumppania pettänyt, pelkkä ajatuskin kaduttaa. Tullut monesti kyllä petetyksi.

Naisilla se on niin paljon helpompaa pettää. Elämässä oppinut että mitä kauniimpi nainen on ulkoisesti, sen rumempia he ovat yleensä sisäisesti. Poikkeuksia tietty löytyy, mutta he ovat selkeä vähemmistö.

Vierailija
1684/3103 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini tykkäsi ottaa minua takaapäin. Ei siinä mitään, mutta kerran hän sujautti vekottimensa suoraan hanuriini ja siitä sitten takaisin pinppiin. "Ei kai haittaa, halusin kokeilla suklaapuolta!"

Juu, kyllä haittasi, sattui aivan tolkuttomasti ja kakkaisesta vehkeestä sain antibiootteja vaatineen tulehduksen pinppiini.

Tuli tuosta poikakaverista nopsaan exä.

Mikä ihmeen hinku kaikilla maailman miehillä on perä auk koihin?

Vierailija
1685/3103 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä niin "puukotit selkään"? Kerroin tapahtuneet asiat suoraan kasvotusten, ennen ja jälkeen vaikka nainen pyysi valehtelemaan. Olin ollut tuolloin jo monta vuotta ilman, en sinkkuna kieltäydy jos todella upea nainen haluaa sänkyyn kanssani. En myöskään tee aloitteita varattuja kohtaan, hän teki kaiken. Ystäväni lähtiessä osoitin vain naista ja sanoin että "tämä on hänen valinta".

Tässä se taas nähdään, että miehistä se vika kaivetaan aina. Sama se vaikka nainen on täysi rotta. Rehellisyys ja totuuden kertominen nähdään "selkään puukottamisena".

Ei ihme, että olet ollut vuosikaudet ilman.

Vierailija
1686/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies ruikki sisään terv. Jade-Jessica 18v raskaana.

Vierailija
1687/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini tykkäsi ottaa minua takaapäin. Ei siinä mitään, mutta kerran hän sujautti vekottimensa suoraan hanuriini ja siitä sitten takaisin pinppiin. "Ei kai haittaa, halusin kokeilla suklaapuolta!"

Juu, kyllä haittasi, sattui aivan tolkuttomasti ja kakkaisesta vehkeestä sain antibiootteja vaatineen tulehduksen pinppiini.

Kuinka löysät teillä on jos sujauttamalla menee sisään? Ilman että edes ehtii protestoida? @__@

Vierailija
1688/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...

Olikohan meillä sama äiti?

Omani juorusi kaikille ystävilleen ja puolitutuillekin minun asiani. "No eihän se nyt haittaa"

Vierailija
1689/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, kenen kanssa harrastin seksiä ensimmäistä kertaa, otti viime hetkillä kortsun pois ja laittoi vehkeensä nopeasti takaisin ja tuli saman tien katsoen minua silmät pyöreinä ja suu auki silmiini että Oho, eikai haittaa. Ajattelin, että haluan lapsen kanssasi

Tolle hommalle on nykyään nimi ja se on raiskaus. Jos seksistä ilman kortsua ei ole sovittu, se on on pakottamista seksiin eli raiskaus, vaikka sitä ennen olisi pantu suostumuksella.

Vierailija
1690/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizerin mielestä se ei kai haittaa että mRNA-rokotteen kolmanneksi yleisin haittavaikutus heidän omien papereidensa mukaan on... KORONA!  :D

Vierailija
1691/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, kenen kanssa harrastin seksiä ensimmäistä kertaa, otti viime hetkillä kortsun pois ja laittoi vehkeensä nopeasti takaisin ja tuli saman tien katsoen minua silmät pyöreinä ja suu auki silmiini että Oho, eikai haittaa. Ajattelin, että haluan lapsen kanssasi

Tuohon päälle Persujen Amerikasta rahtaama aborttikielto ja olisit ollut melkoisessa pulassa...

Ḱai sentään jäi viimeiseksi kerraksi kyseisen "herrasmiehen" kanssa?

Vierailija
1692/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei uskalleta myöntää olevansa miehistä kiinnostuneita, niin tää on varmaan se ainoa tapa millä saavat tyydytettyä miehenkaipuun. Ei siihen muuta selitystä voi olla.

Näille vonkujille voi ehdottaa, että lykkään ensin tekovärkillä sinua ja katsotaan sitten asiaa uudestaan.

Vierailija
1693/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"PiNppi"?

Vierailija
1694/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei uskalleta myöntää olevansa miehistä kiinnostuneita, niin tää on varmaan se ainoa tapa millä saavat tyydytettyä miehenkaipuun. Ei siihen muuta selitystä voi olla.

Näille vonkujille voi ehdottaa, että lykkään ensin tekovärkillä sinua ja katsotaan sitten asiaa uudestaan.

Totta! Toi a na a lis ek si kuitenkin on miesten välinen tapa harrastaa yhdyntää, nii kumma mite se sit kiinnostaa noit heteromiehiä kun kuitenki esim. miesten välinen suutelu tai ees käsikädessä kulkeminen on muka ällöttävää. Sit kuitenkin homos eks iin vahvasti identifioituva tyyli sekstailla ois kuitenki ok. Kai ne sit kuvittelee, että ne on jyystämässä jotai miestä, ei tää kyl muuten selity järkevästi.

Vierailija
1695/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli huuliherpes aktiivisena. Sanoi itsekin että nyt pitää olla varovainen ettei tartuta mua, mutta treffien päätteeksi antoi varoittamatta suukon poskelle ja perään "ei kai se haittaa kun se on vaan poski". Desinfioin koko posken haavanputsausaineella heti kun pääsin kotiin ja kai se toimi koska tuosta on nyt vuosia eikä ole tullut mitään.

Kaikkiin ei herpes tartu. Isälläni ja siskollani on, muttei minulla eikä äidilläni. Lapseni isällä on/oli, muttei lapsellamme. Nykyisellä miehelläni on muttei minulla. 

Kyllä se tarttuu. Osalla vain ei puhkea aktiiviseksi. Sitten on pieni osa, kuten minä joka sairastaa sen hengenvaarallisen vakavana ja siitä saattaa sitten tulla immuniteetti, mutta kyllä se minuunkin siis tarttui sen kerran. Verenvuoto oli niin rankkaa että meni taju ja jouduin sairaalaan tiputukseen.

Vierailija
1696/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin kahden viikon työmatkalta viikkoa aikaisemmin kotiin ja huomasin auton pihassa ja valot päällä sisällä, kurkkasin ikkunasta ja huomasin, että naapurin sukulaisperhehän se siellä keittiössä oli juuri syömässä, kyllä sappi kiehui kun toisten asuntoon mennään vara-avaimella noin vaan! Siinä sitten hammasta purren lähdin taksilla hotellille ja meni melkein 1000€ rahaa siihen viikon hotelliin takseineen, naapuri sitten soitteli ja kertoi sukulaisperheensä viettäneen aikaa talossani viikon verran ja toi kahvipaketin, ei paljoa naurattanut tai kahvipaketit lämmittänyt!

Siis mitä ihmettä, kyllä sinulla on pyhimyksen hermot! Ei jumalauta, eihän noin voi tehdä. En nyt olisi ehkä mennyt sisälle räyhäämään jos perheessä olisi ollut lapsia, mutta naapuri ei kyllä olisi selvinnyt millään kahvipaketilla tuosta hommasta.

Soittaisin kyllä poliisit paikalle jos kotonani olisi jotain kutsumattomia.

Vierailija
1697/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli juorunnut yhtä arkaa henk. koht. asiaani, josta hänelle avauduin, kun luulin, että voin luottaa. Olin siis menossa hänen luo, kun kuulin eteisessä, että hän puhuu tästä asiasta puhelimessa. Tottakai hermostuin ja olin todella hämmentynyt ja hän vaan kohautti olkiaan "ei kai se nyt mitään haittaa, Tuulalle vaan kerroin". Päätin, etten kerro hänelle enää tällaista, kun juoruaa ne eteenpäin. Olen aina tiennyt, että hän on kova juoruamaan, mutta en voinut uskoa, että hän oman aikuisen tyttärensä henkilökohtaisia ja arkoja asioita kertoilisi jollekin "Tuulalle"...

Tämä voisi olla mun kirjoittamani, omalla äidillä sama taipumus. Vuosia sitten opin, ettei äidille pidä kertoa mitään, mitä ei olisi valmis sanomalehden etusivulla mainostamaan.

Mulla sama. Luottamus meni sen siliän tien, eikä palautunut koskaan enää.  

Luottamus äitiin meni siinä vaiheessa, kun oivalsin, että hän koulussa ollessani lukee päiväkirjaani, ja sopivassa tilaisuudessa heittää niin sanotusti tiskirätin kasvoilleni hyvin ivallisella äänensävyllä, esim,. "Jaa, kattoko se sua tänään pitkään?" En sittemmin puhunut hänelle mitään tärkeinä pitämiäni asioita, ja tytär-äiti -suhde meni piloille, eikä se ikinä muuksi muutukaan. Pilalla mikä pilalla.

Uskomatonta, että kukaan äiti haluaisi noin pilata luottamuksen lapseensa. :(

En koskaan voisi tehdä noin.

Kuinkahan yleistä on, että vanhempi lukee lapsensa päiväkirjoja, kirjeitä jne? Mulla sama kokemus: äiti penkoi kaappejani ja laatikoitani, ja ilmeisesti myös luki tekeillä olevia kirjeitäni kavereille, saamiani kirjeitä jne. Nämä tuli esille muussa yhteydessä: "Sille ja sillekin olit kirjeessäsi niin rumasti minusta kirjoittanut!" 

Ilmeisen yleistä. Joillakin äideillä ei ole käsitystä siitä, että lapset ovat hänestä erillisiä itsenäisiä olentoja, joilla on hänestä irrallinen elämä, johon äidillä ei ole oikeutta tunkeutua. eri

Vierailija
1698/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin kahden viikon työmatkalta viikkoa aikaisemmin kotiin ja huomasin auton pihassa ja valot päällä sisällä, kurkkasin ikkunasta ja huomasin, että naapurin sukulaisperhehän se siellä keittiössä oli juuri syömässä, kyllä sappi kiehui kun toisten asuntoon mennään vara-avaimella noin vaan! Siinä sitten hammasta purren lähdin taksilla hotellille ja meni melkein 1000€ rahaa siihen viikon hotelliin takseineen, naapuri sitten soitteli ja kertoi sukulaisperheensä viettäneen aikaa talossani viikon verran ja toi kahvipaketin, ei paljoa naurattanut tai kahvipaketit lämmittänyt!

Siis mitä ihmettä, kyllä sinulla on pyhimyksen hermot! Ei jumalauta, eihän noin voi tehdä. En nyt olisi ehkä mennyt sisälle räyhäämään jos perheessä olisi ollut lapsia, mutta naapuri ei kyllä olisi selvinnyt millään kahvipaketilla tuosta hommasta.

Soittaisin kyllä poliisit paikalle jos kotonani olisi jotain kutsumattomia.

Höpö höpö ja huomenna lisää. Tämän ketjun jutut on luokkaa että naapuri/tuttava/kaveri/sukulainen otti mun auton lainaan vaikka hieman vastustinkin sitä ajatusta. Autoa ei alkanut kuulumaan takaisin, vaikka asiasta vähän vihjailin. Yks päivä kaveri soitti ja vaati mua maksamaan hänen lentomatkat ja hotellit kun auto oli mennyt rikki ja oli myöhästynyt lentokoneesta. No minä sitten vähäsen aloin puremaan hammasta ja maksoin. Meinasinpa ihan melkeinpä sanoa että en maksa. 

Vierailija
1699/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus.

Vierailija
1700/3103 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi toinen rikosilmoituksen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän