Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (3103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.
Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.
Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?
Pinttynyt lika, ei piintynyt.
Yrittäkääs kielikyylät tekin pitää joskus vähän pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyväkäs on varsinkin maaseutujen kylillä "eihän ne haittaa" -koirat ja niiden omistajat. Kerran työntelin rattaissa n. 1 vuotiasta lastamme, kun n. 100 metrin päässä olevasta naapuritalosta alkoi juosta haukkuen meitä kohti hiton iso rakki aggressiivisin elkein. Ei muuta kuin jalat alle tavoitteena lukittautua omaan autoon, jonne ehtisin ennen koiraa. No, omistaja sai kuin saikin käskytettyä koiran pysähtymään tielle. Soitin naapurille, on kuulemma uusi koira "ihan kiltti, eihän tuo voi haitata". Minussa kuulemma vika jos en tykkää koirista. Saman tien varrella kulkee myös vapaana viron tms. rescuekoirat, mitkä hyökkäilee kohti kaikki mitä liikkuu. Ovat vaan niin pieniä, etteivät lopulta uskalla lopulta. Omistajan mielestä "ei kai haittaa". Yksi puremakin on saatu kolmannen talon koiralta, siinäkin tapauksessa asenne oli tasoa "ei kai haittaa".
Tuntemattomaan irtokoiraan pitää aina suhtautua varauksella. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tykkääkö koirista vai ei.
Sinä käyttäydyit huonosti. Loukkasit ystävääsi ja loukkasit sitä naista. Jos sinun on pakko työntää jokaiseen reikään, niin hyi.
VIe naapurillesi kopio sakkolapusta ja sano, että maksa tämä ja peri siltä pysäköijältä, jos haluat. Jos ei maksa, niin soita poliisille muutaman kerran, kun hän pysäköi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.
Nohh pian havahduin lauseeseen:
-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.
Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka.
Sama! Ja käynyt monta kertaa. Kyllä se haittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran ex-tempore kampaajalle kun halusin blondin tukkaan vähän tummempia raitoja. Näytin kampaajalle väriskaalasta värin jonka halusin. No, laittoi mulle 8 raitaa päähän ja näytti aika tummalle. Kun pesi värin pois niin, mun blondissa tukassa oli 8 ruskeaa raitaa! Ihan kun joku käänteinen skunkkitukka 😵 Kysyin miten niistä tuli noin tummat niin kampaaja sanoi, että jos olisi laittanut mun haluamaa väriä niin olisin kuitenkin sanonut, ettei näy missään! Joo, kiitti v..ti hiusten pilaamisesta.
Menin sitten suoraan ostamaan värinpoistoainetta marketista ja laitoin sitä niihin raitakohtiin. Vaaleni sen verran, että sain haluamani vähän tummemmat raidat. Tuli vähän kalliiksi.
Toisen kampaajan jäljiltä mun tukkaan jäi kerran violetit raidat. Olipa kiva... Ja ei kun taas ostamaan värinpoistoainetta.
En oo sen jälkeen antanut kampaajan värjätä mun hiuksia enää. Värjään itse ja on onnistunut paljon paremmin.
Eli kampaaja tekee jotain ihan muuta kuin ollaan tilattu, myöntää sen vielä ja me maksetaan kiltisti satoja euroja? MIKSI??? Jos mies tilaa remonttifirman maalaamaan seinät valkoiseksi kun ei itse ehdi ja remonttifirma sooloilee ja laittaa seinään tilatun valkoisen maalin sijaan oranssia tapettia kun ajatteli sen sopivan paremmin sisustukseen, mies ei taatusti maksa pennin jeniä palvelusta ja laittaa remonttimiehet korjaamaan tekonsa. Miksi me naiset ollaan niin kilttejä?
Kyllä mä olen valittanut kampaajan toiminnasta. Aika usein kampaaja on sitten väittänyt vastaan ja sanonut että oli epäselvää mitä sovittiin tai muuta soopaa.
Lähettää seksuaalivähemmistöt kimppuun häiritsemään
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mummo tunki samaan kylppäriin paskalle, kun olin vaihtamassa esikoisen vaippaa siellä. Ei kai haittaa, älä sinä minusta välitä...
Olispa itselläni samanlainen asenne kun mummolla!
Ei tartteis aina lähteä perseessä verinen haavauma ja/tai pukamat sekä vatsakivut messissä anoppilasta pois.
Vatsa ei vaan toimi siellä hiirenkopin kokoisessa vessassa, jossa on paperiseinät ja appiukko huutaa tuhdimman Wc-käynnin jälkeen LAITTAKAA LIESITUULETIN PÄÄLLE
juu ei haittaa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
No, kyselykin maksaa 5 euroa, kahdesta siis kymppi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.
Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.
Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?
Pinttynyt lika, ei piintynyt.
Sama merkitys, molemmat ok.
Tyttäremme oli pienenä todella allerginen kananmunalle. Asiasta kerrottiin varmaan jo liikaakin..
Menimme vanhempieni luo ja äitini oli jälleen tehnyt jotain marengin tapaista. Eipä huomannut kertoa sitä kun antoi tytölle joka tietenkin halusi makeaa. Itse olin isäni kanssa katsomassa jotain toisessa huoneessa. Tyttö tulee paikalle ja meinaa tukehtua. Äitini vain että ei kait se nyt tuosta voi tukehtua, sehän on niin pehmeää.
Todella kiireellä sairaalaan.
Ei mennyt kuin muutama kuukausi ja sama tilanne. Oli tehnyt pashaa jossa raakaa valkuaista.
Ihmettelee edelleen miten se voi muka haitata jos siedättää lasta.
Itseäni ärsyttää veljeni, joka harvoin käy
( tämän ärsytyksen vuoksi en kutsu häntä kyläänkään).
Hän syö hedelmät, jotka olen laskenut riittävän omille lapsilleni .
Ei kysy, jotta voisin sanoa edes, et ota siinä on laskettu lapsille kaksi appelsiiniä, kaksi banaania.
Hän vain ilmoittaa, otan tästä ilman lupaa appelsiinin.
Varsinkin kun hedelmä maksaa nyt paljon.
Pitääkö minun ensi visiitillä laittaa hedelmät piiloon.
Tätäkin olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polvileikkauksessa lääkäri operoi väärän polven. "Ei kai haittaa"
Enpäs usko tätä tarinaa.
Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle.
Uskon, että väärä polvi voidaan vahingossa leikata, mutta sitä en usko, että lääkäri vain toteaisi "Ei kai haittaa". T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
No, kyselykin maksaa 5 euroa, kahdesta siis kymppi..
Polliisit varmaan löytää yhteystiedot halutessaan ihan ilimatteeks.
Hh v kirjoitti:
( tämän ärsytyksen vuoksi en kutsu häntä kyläänkään).Hän syö hedelmät, jotka olen laskenut riittävän omille lapsilleni .
Ei kysy, jotta voisin sanoa edes, et ota siinä on laskettu lapsille kaksi appelsiiniä, kaksi banaania.Hän vain ilmoittaa, otan tästä ilman lupaa appelsiinin.
Varsinkin kun hedelmä maksaa nyt paljon.Pitääkö minun ensi visiitillä laittaa hedelmät piiloon.
Tätäkin olen tehnyt.
Lapsille varatut hedelmät kaappiin pois näkyvistä.
Vierailija kirjoitti:
Hh v kirjoitti:
( tämän ärsytyksen vuoksi en kutsu häntä kyläänkään).Hän syö hedelmät, jotka olen laskenut riittävän omille lapsilleni .
Ei kysy, jotta voisin sanoa edes, et ota siinä on laskettu lapsille kaksi appelsiiniä, kaksi banaania.Hän vain ilmoittaa, otan tästä ilman lupaa appelsiinin.
Varsinkin kun hedelmä maksaa nyt paljon.Pitääkö minun ensi visiitillä laittaa hedelmät piiloon.
Tätäkin olen tehnyt.Lapsille varatut hedelmät kaappiin pois näkyvistä.
Ei
Kyllä se pitäisi olla niin, ettei kylässä syödä kuin se mitä kahvipöytään laitetaan .
Ei missään nimessä mennä itse kaapeille.
Minäkin olen erään vieraan tullessa laittanut hedelmä uuniin visiitin ajaksi.
Ja nyt päätin laitan ensikerralla hänen nähtensä piiloon, josko tajauaisi ettei ole fiksua syödä taloudessa, jossa lasketaan mihin on vara.
Mutta kun ei itse tarvi murehtia mihin on vara, ei varmaan tajua, että on talouksia joissa lasketaan hedelmätkin.
Ja aika paljon v it ti , kun olin kypsyttänyt päärynää lapselle ja sitten tulee vieras , joka vain nappaa päärynän minäpä syön tuon pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein tuttava ompelijalle vaatteita korjattavaksi ja lupasin kyllä maksaa. Puoli vuotta meni "En ole kerennyt". Vuoden jälkeen sain yhden korjatun hameen ja loppuja odotin edelleen. Lopulta hän sanoi nähdessäämme että ei kai haittaa jos hän tekee niistä lopuista vaatteista *sukulaistyttö x:lle vaatteita kun olet lihonut eikä ne vaatteet nyt enää päällesi mahtuisi kuitenkaan :)
Oli jo antanut minun vaatteet eteenpäin kysymättä eikä edes korvannut mitään. Sanoi että ei pyydä korvausta siitä vetoketkun vaihdosta nyt.
Itse olen lainannut kerran kaverille ison kasan vaatteita kun hän ei saanut omiaan pois exänsä kämpästä. Kun kyselin vaatteita takaisin, hän totesi huolettomasti myyneensä ne Kirpparilla "eiks ne ollu sulle ylimääräisiä"
Mullekin käynyt näin. Vein punaisen pellavaisen ihan vasta ostetun mutta vähän vääränmallisen käsintehdyn kotimaisen design-puseron kaverilleni tuunattavaksi. En koskaan saanut sitä takaisin. Lisäksi maksoin ihan reilusti tekopalkkaa eräästä käsityösta. Teetin hänellä kaksi juttua,. Molemmista maksoin tekopalkan ja materiaalin. Toista en koskaan saanut . En ole hirveästi ollut tekemisissä sen jälkeen. Se pellavapusero maksoi 80 euroa ja olisi tosiaankin sen halunnut takaisin. Vaikka ilman sitä tuunausta, osaan itsekin ommella. Harmittaa oma hölmöys ja luottamus moiseen toheloon
Mulla vähän sama tarina. Yhdessä haettiin ja valittiin kankaat ja napit takkiin. Maksoin 100€ opiskelurahoista (tälleen 150cm ei oikein aikuisen naisen takkeja löydy mistään ilman tuunaamista, tai teetättämistä). En koskaan saanut takkia, emmekä ole enää ystäviäkään. Ystävä piti kankaat.
Ostin erään verkkovalmennuksen, jonka katsoin äsken.
Tekijä on kuvannut videoita huoneessa, jossa taustalla erottuvasti seinällä lastensa valokuvia ja piirroksia. Tarvitsee pariin otteeseen tiettyä proppia, mutta valittaa sen olevan vääränlainen, eikä siksi saa sillä aikaa haluttua effektiä. Olisiko liikaa vaadittu hoitaa tämmöiset asiat kuntoon ennen videoiden kuvaamista + myymistä?
Puheääni on tottakai kiekuva ja nariseva, onhan kyseessä suomalainen nainen.
Itse sisältö on ok, mutta jos olisin täyden hinnan tästä maksanut, voisi kyllä ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein tuttava ompelijalle vaatteita korjattavaksi ja lupasin kyllä maksaa. Puoli vuotta meni "En ole kerennyt". Vuoden jälkeen sain yhden korjatun hameen ja loppuja odotin edelleen. Lopulta hän sanoi nähdessäämme että ei kai haittaa jos hän tekee niistä lopuista vaatteista *sukulaistyttö x:lle vaatteita kun olet lihonut eikä ne vaatteet nyt enää päällesi mahtuisi kuitenkaan :)
Oli jo antanut minun vaatteet eteenpäin kysymättä eikä edes korvannut mitään. Sanoi että ei pyydä korvausta siitä vetoketkun vaihdosta nyt.
Itse olen lainannut kerran kaverille ison kasan vaatteita kun hän ei saanut omiaan pois exänsä kämpästä. Kun kyselin vaatteita takaisin, hän totesi huolettomasti myyneensä ne Kirpparilla "eiks ne ollu sulle ylimääräisiä"
Mullekin käynyt näin. Vein punaisen pellavaisen ihan vasta ostetun mutta vähän vääränmallisen käsintehdyn kotimaisen design-puseron kaverilleni tuunattavaksi. En koskaan saanut sitä takaisin. Lisäksi maksoin ihan reilusti tekopalkkaa eräästä käsityösta. Teetin hänellä kaksi juttua,. Molemmista maksoin tekopalkan ja materiaalin. Toista en koskaan saanut . En ole hirveästi ollut tekemisissä sen jälkeen. Se pellavapusero maksoi 80 euroa ja olisi tosiaankin sen halunnut takaisin. Vaikka ilman sitä tuunausta, osaan itsekin ommella. Harmittaa oma hölmöys ja luottamus moiseen toheloon
Mulla vähän sama tarina. Yhdessä haettiin ja valittiin kankaat ja napit takkiin. Maksoin 100€ opiskelurahoista (tälleen 150cm ei oikein aikuisen naisen takkeja löydy mistään ilman tuunaamista, tai teetättämistä). En koskaan saanut takkia, emmekä ole enää ystäviäkään. Ystävä piti kankaat.
"Ystäväni", joka harrasti maalaamista, sanoi että maalaa lapselleni taulun lahjaksi. Olikin aika shokki, kun hän saapui juhliin ja pyysi työstään 200€!! Joo ymmärrän että materiaalit maksavat, mutta kun niistä ei ollut mitään puhetta, eikä taulukaan ollut iso (ja meni tosiaan alle kouluikäiselle lahjaksi)...nikotellen maksoin, taiteilija itse papatti miten eräs kaverinsa sanoi, että hän olisi voinut pyytää enemmänkin. Taulu ei ollut onnistunut, siinä oli suttumainen kohta tämän takia, eikä koskaan päässyt seinälle koska sen katseleminen vaan v*tutti.
Poika oli kiusannut toista 3 vuotta aktiivisesti koulussa samalla luokalla. Kiusaamisen takia kiusattu jäi aina kotiin istumaan koulun jälkeen koko kolmen vuoden ajan, ilman yhtäkään ystävää.
Sen jälkeen kiusaaja pääsi haluamaansa kouluun ja siellä oli opettajana kiusatun vanhempi. Poika oli vaan että, eihän se kiusaaminen haitannut mitään, vai mitä?