Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1561/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ihan leikkaussalissa , leikkauspöydällä maatessani ennen täysnukutusta pyydettiin näyttänään kirurgille kumpi olkapää leikataan. Osoitin leikattavaa ja sitten nukutettiin.

Vierailija
1562/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan tuttavuus heitti kesken aktin että ei kai haittaa jos tuuppaan hetken kakkoseen.

No kyllä haittasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haittaa, että sinuun sovelletaan Suomessa Islamin oppeja ja Intian kastijärjestelmää. Kyllä haittaa.

Vierailija
1564/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haittaa, jos sinulle tuputetaan naista kumppaniksi vaikka olet hetero? Kyllä haittaa.

Vierailija
1565/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juikou kirjoitti:

Yhden illan tuttavuus heitti kesken aktin että ei kai haittaa jos tuuppaan hetken kakkoseen.

No kyllä haittasi.

Kuuluisan runoilijan, Petri Nygårdin sanoin:

Edes kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä. Hei, hei, hei!

Kun talvella panee pakkanen, niin miksen kesällä minäkin

Edes kerran kesässä pitää käydä kakkospesässä

Et kai pistä pahakses, jos käväsen pikkusen sielläkin

Vierailija
1566/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ihan leikkaussalissa , leikkauspöydällä maatessani ennen täysnukutusta pyydettiin näyttänään kirurgille kumpi olkapää leikataan. Osoitin leikattavaa ja sitten nukutettiin.

Minä kun kävin olkapääleikkauksessa, niin sinä päivänä leikattiin vain oikeita olkapäitä kahdella salilla.

Vierailija
1567/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen tuli meille kolmeksi päiväksi kylään. Kipeänä. Mutta tämä ei ollut koronaa, koska korona on huijausta. Tämän jälkeen koko perhe koronassa, kuukauden saikku töistä...

Miten järkyttävän nössö ihminen pitää olla että tossa tilanteessa päästää kylään.

Vierailija
1568/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoina hyvinä aikoina kun tupakoitsijoilla oli vielä ihmisoikeudet kohdillaan, sain esimerkiksi juhlapäivällisillä kuulla ei kai haittaa vaikka poltan samalla kun te syötte -toteamuksen. Kun vastasin että mieluiten ei nyt vielä tupakointia kun vielä ruokaillaan, kaveri raivostui ja haukkui minut epäkohteliaaksi. Etiketin mukaan kysymykseen olisi kuulemma pitänyt vastata myöntävästi!

On ihan uskomatonta, minkälaisia kingejä tupakoitsijat aikoinaan olivat.

Vierailija
1569/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan Naapurin vieras oli pysäköinyt autonsa minun parkkipaikalle paritalossa. En saanut pyörää sisäpihalle. Sen jälkeen olen pysäköinyt keskelle omaa paikkaani. Meillä kunta vaati 2 autopaikkaa/asunto v.1993. Vielä hullumpaa oli , 7neliön rk.oikeutta vievää varastotilaa

Vierailija
1570/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen tuli meille kolmeksi päiväksi kylään. Kipeänä. Mutta tämä ei ollut koronaa, koska korona on huijausta. Tämän jälkeen koko perhe koronassa, kuukauden saikku töistä...

Miten järkyttävän nössö ihminen pitää olla että tossa tilanteessa päästää kylään.

Suomessa on sellainen ihan erillinen ihmiryhmä, josta tällä av-palstalla ei paljonkaan tiedetä. Heillä on nk. tapakulttuuri (selitän joskus myöhemmin mikä se on ) että sukulaisia ja muitakin ihmisiä kohdellaan vieraanvaraisesti ja heihin luotetaan. Heidän piirissään vältetään toisten nolaamista vaikka se joskus voi tuottaa lisätyötä tai harmia.

Vierailija
1571/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polvileikkauksessa lääkäri operoi väärän polven. "Ei kai haittaa"

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Epiduraalia voi käyttää ilman anestesiaa, jos rauhoittavat riittävät ja leikkaus on pieni, kuten ruuvin poisto. Potilasta ei myöskään tyrmätä turhaan etukäteen, joten kirurgin valmistautuessa on aikaa ihmetellä siinä pöydällä. Kirurgit leikkaavat hulluja tuntimääriä putkeen, niin ei nämä aivopieru tilanteet ole harvinaisia. Jossain maaseudulla on vaatimattomia päiväoperointisaleja minne jopa kävellään ihan itse oman kyvyn mukaan, ei sinne kukaan kyyditse millään tuolilla tai sängyllä.

Anestesian olisi saanut halutessaan, siihen oltiin varauduttu, mutta en halunnut ja tämäkin päätös tehtiin vasta siellä salissa. Oma päätös sopi kaikille, koska sitten joutuu olemaan vähemmän aikaa sairaalassa. Nukutuksesta on kamalaa herätä. Tuntui hyvin oudolta luustoa pitkin, kun porakone ei meinannut ottaa kiinni ruuvin kantaan, vaan pyöri ja ruopi. Kirurgi joutui sitten raaputtamaan rustoa ja ihmiskasvustoa pois ennen kuin sai poran tarttumaan. Mikään ei sattunut, mutta operoinnin kyllä tunsi jossain määrin. Pure sähköhammasharjaa sen ollessa päällä, niin samanlainen pörinä luustossa. :D

- eri

Vierailija
1572/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei menty minnekään, eikä päästetty ketään kylään, kun oli korona.

Lapsen synttärit pidettiin puistossa. Tarjottavat olivat kertakäyttömukeissa, berliinin munkit jokainen haki vuorollaan ja kakku valmiina paloissa

Vierailija
1573/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen opiskeluporukan kanssa istumassa iltaa. Luulin että bileet järjestetään samalla kaavalla kuin ennenkin eli omat juomat mukaan. Otin itselleni mukaan 12 päkin olutta ja pari pakettia makkaraa. Lähes saman tien saavuttuani juhliin isäntä nosti olueni pöydälle ja tarjosi koko 5 äijän porukalle niitä. Oluet loppuivat ennen kuin sauna oli edes lämminnyt. Saunan jälkeen isäntä kävi sukkelasti aina välillä hakemassa itselleen omaa juotavaa jääkaapista. Ilta meni makkaroita syödessä. En olisi alunperin edes halunnut osallistua, mutta en kehdannut kieltäytyä kutsusta.

Mä olen vst tilanteessa hakenut jääkaapista. Ystäväni on ihana, mutta niin nuuka. Toin siidereitä ja hän laittoi ne pöydälle esille, kun siiderit oli juotu, hain jääkaapista hänen . Nää oli kyllä säästetty -sanoi. Mä ilmoitin toin tänne 12 siideriä, jotka olet jakanut omistajan elkein. Mä en oo janoissani siksi, että jaat muiden omaisuutta.

Jälkikäteen sain häneltä laskun. Laitoin vastalaskum siidereistä.

Tämä tapahtui ennen koronaa, 12/19.

En ole sen jälkeen käynyt hänellä.

Nuukuus on ikävä tauti

Vierailija
1574/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Terve eläin puolustaa itseään jos kokee olevansa uhattuna tai sitä satutetaan. Sairas eläin voi olla lopulta niin apaattinen ettei enää edes puolustaudu.

Vaikka tavallaan myönnänkin, että kirjoittamasi viestin sisältö pitää paikkansa, veisin koiran silti lopulta piikille. Kotieläin joka puree ihmistä tulee lopettaa.

Parempi ratkaisu olisi, että lemmikinpitäjille tehdään aika ajoin pakollinen älykkyystesti jonka avulla mitataan, onko ihminen kyllis älykäs pitämään lemmikkiä. Uskon, että lemmikkieläimien määrä romahtaisi.

Vierailija
1575/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei menty minnekään, eikä päästetty ketään kylään, kun oli korona.

Lapsen synttärit pidettiin puistossa. Tarjottavat olivat kertakäyttömukeissa, berliinin munkit jokainen haki vuorollaan ja kakku valmiina paloissa

Mitä sitten? Sanoiko joku että ei kai haittaa?

Vierailija
1576/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polvileikkauksessa lääkäri operoi väärän polven. "Ei kai haittaa"

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Minulle on laitettu anestesia vasta leikkaussalissa kun on leikattu ( 3 eri kertaa).

Alussa kysyttiin muutama kysymys ja muutenkin olin kyllä ihan juttelu kunnossa ennen kuin alettiin nukuttaa.

Olisi siinä hyvinkin voinut tulla ilmi että nyt ollaan väärää polvea leikkaamassa.

Vierailija
1577/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen aikanaan henkilöauton autokoulun harjoitus ajo. Ajon aikana opettaja "ei kai haittaa, jos käydään pesemässä auto"( auto jolla ajettiin),  no kilttinä poikana en tajunnut sitä tilannetta ja myönnyin. Kotona kerroin, kun isä kysyi miten meni ajot ja sanoin, että käytiin pesettään auto, isä ei ollut tyytyväinen, koska kyse on ajamisen opettelusta, että meni sitä kallista ajoaikaa hukkaan ja nyt, kun mietin tilannetta uudestaan niin sanoisin, että ajon jälkeen voi pesettää.

Inssiajossa mua ei olisi haitannut. ;)

Vierailija
1578/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran ex-tempore kampaajalle kun halusin blondin tukkaan vähän tummempia raitoja. Näytin kampaajalle väriskaalasta värin jonka halusin. No, laittoi mulle 8 raitaa päähän ja näytti aika tummalle. Kun pesi värin pois niin, mun blondissa tukassa oli 8 ruskeaa raitaa! Ihan kun joku käänteinen skunkkitukka 😵 Kysyin miten niistä tuli noin tummat niin kampaaja sanoi, että jos olisi laittanut mun haluamaa väriä niin olisin kuitenkin sanonut, ettei näy missään! Joo, kiitti v..ti hiusten pilaamisesta.

Menin sitten suoraan ostamaan värinpoistoainetta marketista ja laitoin sitä niihin raitakohtiin. Vaaleni sen verran, että sain haluamani vähän tummemmat raidat. Tuli vähän kalliiksi.

Toisen kampaajan jäljiltä mun tukkaan jäi kerran violetit raidat. Olipa kiva... Ja ei kun taas ostamaan värinpoistoainetta.

En oo sen jälkeen antanut kampaajan värjätä mun hiuksia enää. Värjään itse ja on onnistunut paljon paremmin.

Vierailija
1579/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luokan inhottavin oppilas saa hymypatsaan tai stipendin.

Vierailija
1580/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirallani oli jossain vaiheessa vaihe, että oli kauhean ärhäkkä muita koiria kohtaan.

Tein sitten päätöksen, etten päästä koiraani lähellekään muita koiria. Ulkoillessa huusin jo kaukaa, että varokaa.

Koirani on suht pieni eikä ole vaarallisen näköinen, niin moni halusi tuoda oman koiransa haistelemaan, vaikka kielsin. "Ei kai haittaa" "ihan oikeasti varo!" Ja rähähti heti.

Ja nyt älkää koiraihmiset hyökätkö, että kouluta. Yritettiin kyllä ja tää oli aikaa ennen nettiä, että tiedonsaantikaan ei ollut ihan mitä nyt. Pidettiin hihnassa lyhyellä ja varoitin hyvissäajoin että varokaa.

En myöskään lasten uskaltanut antaa silittää tuon arvaamattoman käytöksen vuoksi, niin siitäkin tuli jotain "no onpas se nyt vaarallinen" naureskelua.

Määritteletkö itsesi uusavuttomaksi vaiko nistiksi? Koira pitää olla, vaikkei ole kykyä pitää?