Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1581/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikaihaittaa kirjoitti:

Oma sukulainen värväsi tuttavansa lapsen haukkumaan minua rumaksi, tyhmäksi jne. asenteella "ei kai haittaa, olen tätä mieltä!" täysin julkisella paikalla, en ollut pukeutunut mitenkään erikoisesti enkä meikannut erikoisesti. En myöskään kuvittele olevani mikään miss maailma vaan tavallinen nainen olen.  Hän odotti kai itkukohtausta josta olisi saanut "makeat juorut" mutta sen sijaan saikin syyllistämistä siitä miksi tekee mitä sukulaiseni sanoo ja kyselyt siitä miksi valikoi minut, miksi ei kysele muilta tyhmiä. Mieleeni tuosta jäi että sellaisella joka tekee mitä muut sanoo, täytyy olla erittäin pahoja mt-ongelmia kun on niin pahasti käskytettävissä. Käy melkein sääliksi, kun ei hae apua ongelmiinsa

Kyllä monikin ADHD-ongelmainen hakee ainakin diagnoosin ja tarvittaessa lääkityksenkin. Aina se lääkityskään ei oireita poista. Rasittavia ovat poikkeuksetta, vaikka lääkitys auttaisikin.

Vierailija
1582/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni alkoi imettämään lastaan kaikkien nähden joulupöydässä. Tulee vieläkin kylmäät väreet kun mietin tuota, meni ruokahalu täysin. 

Muutama päivä ennen jouluaattoa viime vuonna eräs nuorehko äiti imetti lastaan kauppakeskuksen käytävällä muiden ihmisten nähden. Erikoiseksi tapauksen tekee se, että tämä imettäjä nautti samanaikaisesti energiajuomaa tölkistä.

No ei kai se heti läpi tissistä mene.

Ehkä se oli päivän ainoa energiajuoma. Itsekin rajoitin kahvia, mutta kyllä kai sitä vähän voi päivässä juoda.

Imettäessä ei alkoholikaan ole vähäisessä määrin kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehtiin iso leikkaus ja olin kotiutunut edellisenä päivänä kun anoppi pamahti yllättäen kylään miehen velin lasten kanssa. Mä sit makasin sohvalla vieraiden keskellä pyjamassa. Leikkaus oli vielä aiheuttanut ilmavaivoja niin sain pidätellä koko ajan.. Pois en viittiny lähteä kun oli niin vaikea liikkua.

Vasta nyt ymmärrän mitä tarkoittaa aivopieru. Sehän on sitä kun ensin tehdään lobotomia ja tyhjään päähän tulee ilmavaivoja.

Vierailija
1584/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan Naapurin vieras oli pysäköinyt autonsa minun parkkipaikalle paritalossa. En saanut pyörää sisäpihalle. Sen jälkeen olen pysäköinyt keskelle omaa paikkaani. Meillä kunta vaati 2 autopaikkaa/asunto v.1993. Vielä hullumpaa oli , 7neliön rk.oikeutta vievää varastotilaa

Eli aloit parkkeerata keskelle omaa ruutuasi vasta kun vieras pysäköi siihen?

Vierailija
1585/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaako jos ei haluakaan nukutusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polvileikkauksessa lääkäri operoi väärän polven. "Ei kai haittaa"

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Olen ollut 3 kertaa leikkauksessa jossa nukutetaan, ja joka kerta olen itse kävellyt leikkaussaliin, ja jutellut siinä vielä lääkärin kanssa ennen nukutusta. Ihminen nukutetaan leikkaussalissa eikä missään nukutushuoneessa.

Vierailija
1586/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.

Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.

Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta  - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?

Että pistää vihaksi tämä viesti. Oma äitini on pilannut lukuisia vaatteita minulta pesukoneessa selväsanaisista pesukielloista huolimatta. Toisen omaisuuden kunnioittaminen pätee pyykkipäivänäkin. Älä koske, jos et ole saanut lupaa.

Vierailija
1587/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkipäivä. Naulakossa roikkuu päivästä toiseen käytetty, superhypertärkeä joukkueen edustustakki. Superhypertärkeitä takkeja on tilattu tasan yksi erä ja se on painettu painossa täpötäyteen joukkueen omia ja sen tukijoiden juttuja. Koska takkia on käytetty päivittäin, se on täynnään piintynyttä likaa, mutta takin käyttäjä on liki hysteerisesti kieltänyt minua pesemästä sitä "ettei se mene pilalle". Tätä ennen takki on jo käyty kertaalleen pelastamassa pyykkikorista, koska takin käyttäjälle ajatuskin siitä, että se pyörii pesussa, on kauhea.

Tilaisuuteni koittaa takin tahrojen eliminoimiseksi. Takin käyttäjä ei ole näkösällä, ja pian pyykkikoneen luukku sulkee taaksensa superhypertärkeän joukkuetakin. Pesuohjelma käynnistyy ja pyykkikoneemme alkaa pestä puhtaaksi superhypertärkeää takkia muun pyykin ohessa. Mutta mutta. Lika lähtee, mutta saman pesun joutuu kokemaan superhypertärkeän takin uniikit, superhienot painatuksetkin. Takin käyttäjä on autuaan tietämätön siitä, että pesukoneen lasin takana on nähtävissä pahin kauhuelokuva kun pyykkikoneemme parhaassa yhteistyössä veden ja pesuaineen kanssa pesee superhypertärkeän takin painatuksetkin pois.

Puhdasta tuli. Takki on putipuhdas - ei jälkeäkään liasta  - ja vain hyvin vähän jäljellä painatuksista. Ei kai tää haittaa...?

Pinttynyt lika, ei piintynyt.

Vierailija
1588/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vein tuttava ompelijalle vaatteita korjattavaksi ja lupasin kyllä maksaa. Puoli vuotta meni "En ole kerennyt". Vuoden jälkeen sain yhden korjatun hameen ja loppuja odotin edelleen. Lopulta hän sanoi nähdessäämme että ei kai haittaa jos hän tekee niistä lopuista vaatteista *sukulaistyttö x:lle vaatteita kun olet lihonut eikä ne vaatteet nyt enää päällesi mahtuisi kuitenkaan :)

Oli jo antanut minun vaatteet eteenpäin kysymättä eikä edes korvannut mitään. Sanoi että ei pyydä korvausta siitä vetoketkun vaihdosta nyt.

Itse olen lainannut kerran kaverille ison kasan vaatteita kun hän ei saanut omiaan pois exänsä kämpästä. Kun kyselin vaatteita takaisin, hän totesi huolettomasti myyneensä ne Kirpparilla "eiks ne ollu sulle ylimääräisiä"

Mullekin käynyt näin. Vein punaisen pellavaisen ihan vasta ostetun mutta vähän vääränmallisen käsintehdyn kotimaisen design-puseron kaverilleni tuunattavaksi. En koskaan saanut sitä takaisin. Lisäksi maksoin ihan reilusti  tekopalkkaa eräästä käsityösta. Teetin hänellä kaksi juttua,. Molemmista maksoin tekopalkan ja materiaalin. Toista en koskaan saanut . En ole hirveästi ollut tekemisissä sen jälkeen. Se pellavapusero maksoi 80 euroa ja olisi tosiaankin sen halunnut takaisin. Vaikka ilman sitä tuunausta, osaan itsekin ommella. Harmittaa oma hölmöys ja luottamus moiseen toheloon

Vierailija
1589/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi meni kaverilleen kylään sovitusti ja soitti hetken päästä että kaveri makaa sohvalla kuumeessa. Kysyin sitten kaverin äidiltä että ollaanko siellä kipeinä. Äiti vastasi mitanneensa lapselta kuumetta 38, ennenkuin lähti töihin. Mutta kun se ei muuten vaikuttanut sairaalta :D

1590/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaako jos ei haluakaan nukutusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Epiduraalia voi käyttää ilman anestesiaa, jos rauhoittavat riittävät ja leikkaus on pieni, kuten ruuvin poisto. Potilasta ei myöskään tyrmätä turhaan etukäteen, joten kirurgin valmistautuessa on aikaa ihmetellä siinä pöydällä. Kirurgit leikkaavat hulluja tuntimääriä putkeen, niin ei nämä aivopieru tilanteet ole harvinaisia. Jossain maaseudulla on vaatimattomia päiväoperointisaleja minne jopa kävellään ihan itse oman kyvyn mukaan, ei sinne kukaan kyyditse millään tuolilla tai sängyllä.

Anestesian olisi saanut halutessaan, siihen oltiin varauduttu, mutta en halunnut ja tämäkin päätös tehtiin vasta siellä salissa. Oma päätös sopi kaikille, koska sitten joutuu olemaan vähemmän aikaa sairaalassa. Nukutuksesta on kamalaa herätä. Tuntui hyvin oudolta luustoa pitkin, kun porakone ei meinannut ottaa kiinni ruuvin kantaan, vaan pyöri ja ruopi. Kirurgi joutui sitten raaputtamaan rustoa ja ihmiskasvustoa pois ennen kuin sai poran tarttumaan. Mikään ei sattunut, mutta operoinnin kyllä tunsi jossain määrin. Pure sähköhammasharjaa sen ollessa päällä, niin samanlainen pörinä luustossa. :D

- eri

Joo juuri tuolta tuntui.

Ihan eri 🤗

1591/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran ex-tempore kampaajalle kun halusin blondin tukkaan vähän tummempia raitoja. Näytin kampaajalle väriskaalasta värin jonka halusin. No, laittoi mulle 8 raitaa päähän ja näytti aika tummalle. Kun pesi värin pois niin, mun blondissa tukassa oli 8 ruskeaa raitaa! Ihan kun joku käänteinen skunkkitukka 😵 Kysyin miten niistä tuli noin tummat niin kampaaja sanoi, että jos olisi laittanut mun haluamaa väriä niin olisin kuitenkin sanonut, ettei näy missään! Joo, kiitti v..ti hiusten pilaamisesta.

Menin sitten suoraan ostamaan värinpoistoainetta marketista ja laitoin sitä niihin raitakohtiin. Vaaleni sen verran, että sain haluamani vähän tummemmat raidat. Tuli vähän kalliiksi.

Toisen kampaajan jäljiltä mun tukkaan jäi kerran violetit raidat. Olipa kiva... Ja ei kun taas ostamaan värinpoistoainetta.

En oo sen jälkeen antanut kampaajan värjätä mun hiuksia enää. Värjään itse ja on onnistunut paljon paremmin.

Olen monta vuotta itse laittanut vaaleat raidat. Tulee just sellaiset kun haluan. Myös helppo itse pätkästä latvoista kuivat joten kampaajalle ei mene euroakaan. Raitaväri 6€.

Vierailija
1592/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1598: "pinttynyt lika, ei piintynyt"

Kielipoliisi on jälleen herännyt uuteen päivään uurastamaan oikeinkirjoituksen parissa. Kiitos siitä, vaikka mielestäni se ei ole niin vaarallista onko virheitä tai pilkku väärässä paikassa.

Vierailija
1593/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,että toisen pihalle vaan parkkiin? Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Ja mitä varten moukkia vielä pitää puolustaa?

Vierailija
1594/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1604 : Ajattelit toimineesi itse 'reilusti' ja olleesi hyvä ystävä?

Ystäväsi oli kuitenkin seurustellut naisen kanssa 2kk ei 2tuntia.

Vierailija
1595/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Terve eläin puolustaa itseään jos kokee olevansa uhattuna tai sitä satutetaan. Sairas eläin voi olla lopulta niin apaattinen ettei enää edes puolustaudu.

Vaikka tavallaan myönnänkin, että kirjoittamasi viestin sisältö pitää paikkansa, veisin koiran silti lopulta piikille. Kotieläin joka puree ihmistä tulee lopettaa.

Parempi ratkaisu olisi, että lemmikinpitäjille tehdään aika ajoin pakollinen älykkyystesti jonka avulla mitataan, onko ihminen kyllis älykäs pitämään lemmikkiä. Uskon, että lemmikkieläimien määrä romahtaisi.

Ja vielä parempi olisi lastentekokoe, jossa katsottaisiin, onko henkilö kykeneväinen edes teoriassa kasvattamaan uutta ihmistä. On oikeasti todella sairasta, että kuka tahansa saa lisääntyä, vaikka uuden ihmisen kasvattaminen on hirveän kovaa työtä.

Vierailija
1596/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täs taannoin oltiin vaimoni ystävättärellä kylässä ja pihaa kehuessamme tuli mainituksi että meidän pihaa pitäisi kans siivota ja että siinä on paljon pois heitettävää tavaraa🏚 no nyt viime lauantaina löysimme vaimon ystävättären ilm veljensä kanssa lataamassa tavaraa talomme edestä auton tavaratilaan😳🤨😡

Mukaan oli menossa grilliä, puntteja työkaluja, taitettavia tuoleja jotka olivat viime kesällä ostettu. Kaikki oikeasti pois joutava kuten vanhat ruukut, rikkoutuneet ämpärit ym olisi jääneet ja ei heillä olisi ollut oikeutta niitäkään viedä!

Siihen naiseen ei enää yhteyttä pidetä ja tavarat saatiin takas!

Ihan kuin mun äiti. Hänelle tuollainen puhe on vihjailua, jota harrastaa tietty itsekin mutta toisten pitäisi sekin tietää milloin lukea rivien välistä jotakin ja milloin ei...

Tai jos ihan vaan puhuttaisiin suoraan, mitä tarkoitetaan niin jäisi tuollaiset väärinkäsitykset tapahtumatta. 

Tämän takia aikuisten maailma on hanurista, kun pitää vihjailla asioista. Miksi v4tussa, kun silloinhan niitä epäselvyyksiä ja ongelmia juuri rupeaakin syntymään.

Vierailija
1597/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä toi uuden tyttöystävä ehdokkaansa näytille ensimmäistä kertaa, jota oli tapaillut kaksi kuukautta. Siltä seisomalta kun ystävä meni vessaan alkoi tämä nainen hieroa haarojani ja sanoi että haluaa jäädä luokseni yöksi.

Ystäväni tuli vessasta ja nainen meni omasta vuorostaan. Kerroin heti mitä nainen oli tehnyt ja sanonut. Ystävä meni pieneen shokkiin, tilasi taksin ja kysyi naisen tultua vessasta hieman ärtyneenä. "Tilasin taksin. Sä vissiin tahdot jäädä tänne?" Johon nainen vain nyökkäsi.

Kaveri lähti, nainen ei. Oli hyvin kiihkeä yö naisen kanssa. Ennen lähtöään pyysi vielä valehtelemaan ystävälleni ettei mitään ollut tapahtunut, johon kieltäydyin sanomalla että "En todellakaan. Hän on rakas ystäväni, sinä et!" Lähti alakuloisena koska en halunnut valehdella ystävälle.

En enää tuon illan jälkeen häntä halunnut nähdä, eikä kyllä kaverikaan. Hyviä ystäviä ollaan edelleen. Nainen ilmeisesti edelleen sarja pettäjä, ja ystävä oli kiitollinen että kerroin tapahtuneesta, ei tuollaiset l*tkat ansaitse kumpaakaan. Kiva hetken lelu.

Nainen ei tainnut ajatella että ystävääni tai minua ei moinen haittaisi. Roska ihmiseksi.

Niin olet sinäkin kun noin toimit. Hyi helvetti. Olkoon nainen minkälainen vaan mutta kaverias tässä puukotit selkään myös. 

Vierailija
1598/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

Et ole nykyaikana tainnut leikkauksissa juuri käydä? Itse kävellään sinne saliin, siinä vielä kerrataan hetut ja operoitava raaja, se pitääitse vahvistaa. Sitten tulee vasta anestesia ym asiat. Näin toimittu jo viitisen vuotta sitten ja ihan täällä kotimaassa.

Vierailija
1599/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran ex-tempore kampaajalle kun halusin blondin tukkaan vähän tummempia raitoja. Näytin kampaajalle väriskaalasta värin jonka halusin. No, laittoi mulle 8 raitaa päähän ja näytti aika tummalle. Kun pesi värin pois niin, mun blondissa tukassa oli 8 ruskeaa raitaa! Ihan kun joku käänteinen skunkkitukka 😵 Kysyin miten niistä tuli noin tummat niin kampaaja sanoi, että jos olisi laittanut mun haluamaa väriä niin olisin kuitenkin sanonut, ettei näy missään! Joo, kiitti v..ti hiusten pilaamisesta.

Menin sitten suoraan ostamaan värinpoistoainetta marketista ja laitoin sitä niihin raitakohtiin. Vaaleni sen verran, että sain haluamani vähän tummemmat raidat. Tuli vähän kalliiksi.

Toisen kampaajan jäljiltä mun tukkaan jäi kerran violetit raidat. Olipa kiva... Ja ei kun taas ostamaan värinpoistoainetta.

En oo sen jälkeen antanut kampaajan värjätä mun hiuksia enää. Värjään itse ja on onnistunut paljon paremmin.

Olen monta vuotta itse laittanut vaaleat raidat. Tulee just sellaiset kun haluan. Myös helppo itse pätkästä latvoista kuivat joten kampaajalle ei mene euroakaan. Raitaväri 6€.

Ostan myös vaalentavaa hiusväriä ja käytän lyhyisiin hiuksiin vain puoli pakettia.

Ei tule kalliiksi ja aineiden oikea määrä on helppo arvioida.

Vierailija
1600/3103 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kampaaja tekee jotain ihan muuta kuin ollaan tilattu, myöntää sen vielä ja me maksetaan kiltisti satoja euroja? MIKSI??? Jos mies tilaa remonttifirman maalaamaan seinät valkoiseksi kun ei itse ehdi ja remonttifirma sooloilee ja laittaa seinään tilatun valkoisen maalin sijaan oranssia tapettia kun ajatteli sen sopivan paremmin sisustukseen, mies ei taatusti maksa pennin jeniä palvelusta ja laittaa remonttimiehet korjaamaan tekonsa. Miksi me naiset ollaan niin kilttejä?