Miehet eivät kiinnostu, koska älykäs ja mielipiteitä riittää
Vai mistä se johtuu?
Olen 22-vuotias, kaunis, urheilullinen, kauniisti pukeutuva. Vedän tuntemattomia miehiä puoleeni kuin proteiinipatukka Bull Mentulaa, mutta heti pienen tutustumisen jälkeen miesten kiinnostus lopahtaa.
Näen ensimmäiset merkit kiinnostuksen loppumisesta kun kerron opiskelevani valtiotieteitä. Jos porukassa puhe kääntyy politiikkaan ja osoitan omaavani minkäänlaisia omia ajatuksia ja mielipiteitä (joita riittää, mutta jotka osaan pukea rakentavaksi keskusteluksi), miehet alkavat jo selvästi vetäytyä. Pahinta varmaan on se, että olen kovaääninen hauskuuttaja missä vain porukassa. En ole koskaan osannut olla vain hiljaa ja nauraa miesten vitseille.
Olen siis tullut tulokseen, että vaikka olenkin naisellinen ulkomuodoltani, on luonteeni miesten mielestä jotenkin liian maskuliininen tai vain ärsyttävä. Mitä pidempää olen hiljaa ja hihittele hupsusti,, sitä pidenpään he minua jaksavat. Mutta en halua muuttaa koko persoonallisuuttani vain miesten vuoksi.
Kommentit (107)
Tai sitten voit opetella hillitsemään itsesi. Hillityt naiset ovat viehättäviä.
T. Mies
Kyllä sulla on tosiaan tuon luonteen kanssa suuri riski päätyä vanhaksipiiaksi. Olen nimittäin aika samantyyppinen, vaikkakin eri alalla (olen DI). Ja olen nelikymppinen lapseton vanhapiika. Miehet on aina jotenkin suorastaan pelänneet minua.
Nyt kyllä käyt ihan väärissä baareissa :-) Maailma on pullollaan fiksuja miehiä, jotka eivät edes kelpuuta muita kuin fiksuja naisia. Ja jos lisäksi olet vielä vetävän näköinen niin luulisi kyllä vientiä riittävän. Mulla ainakin on riittänyt! :-)
Miksi ihmeessä opiskelet valtiotieteitä, jos mukamas oot älykäs?
Etsi miehesi politiikasta. Suurinta osaa fiksuista ihmisistä ei vaan kiinnosta jutella siitä tippaakaan. ehkä olet vain väärässä porukassa?
Politiikka on kyllä maailman epäseksikkäin puheenaihe. Poliittinen mielipide on AINA jonkun mielestä väärä, se kannattaa muistaa.
Olen vähän samanlainen (tai ainakin kuvailusi perusteella) luonteeltani, ulkonäöltä perusnätti, en mikään överikaunotar. Luulen, että olen monen mielestä (sekä miesten että naisten) mielestä hyvinkin ärsyttävä. Silti miehiä on riittänyt, kavereita onkin sitten vaikeampi löytää.
Tai sitten niiden miesten kuvaus tapahtuneesta poikkeaa merkittävästi siitä miten itse näet asian.
Miestä täytyy kato myötäillä ja antaa sen luulla olevansa aina oikeassa. Voit kertoa opiskelevasi valtiotieteitä, mutta kerro todellisuudessa haluavasi kotiäidiksi.
Anteeksi sivuhuomautus, mutta mielestäni et vaikuta kovin älykkäältä koska otsikkosi lause on vajaa, ja käytät verbiä omata.
Juurihan lehdessä oli juttu tutkimuksesta, että miehet haluaa itselleen älykkään naisen. Itse olen aina ollut hyvin koulutettujen naisten kanssa.
fischer
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:33"]Olen vähän samanlainen (tai ainakin kuvailusi perusteella) luonteeltani, ulkonäöltä perusnätti, en mikään överikaunotar. Luulen, että olen monen mielestä (sekä miesten että naisten) mielestä hyvinkin ärsyttävä. Silti miehiä on riittänyt, kavereita onkin sitten vaikeampi löytää.
[/quote]
Tosin lisään nyt vielä, etten ikinä sanoisi itseäni älykkääksi, se kuulostaa minusta tosi nololta, enkä edes kuvittele olevani muita älykkäämpi. Tarkoitin lähinnä sitä, että seuraan politiikkaa, sanon mielipiteeni ääneen ja opiskelen myös valtsikassa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:32"]Etsi miehesi politiikasta. Suurinta osaa fiksuista ihmisistä ei vaan kiinnosta jutella siitä tippaakaan. ehkä olet vain väärässä porukassa?
[/quote]
Puhun tottakai muustakin, lähes mistä vain! Ongelma vain yleensä tuntuu olevan se, että minulla on niitä mielipiteitä. Politiikka ei ole mikään yksi ainoa suuri intohimo minulle. Kuitenkin, pakko sanoa, että mielestäni politiikka ja siitä keskusteleminen kuuluu yleissivistykseen ja fiksun ihmisen elämään.
ap
Sanapari "kovaääninen hauskuuttaja" herätti tässä miehessä vaistomaisen torjunnan. Fiksu, sanavalmis ja kantaa ottava valtiotieteilijä kelpaisi mainiosti, mutta...
Opiskelet valtiotieteitä = olet älykäs? There's your problem.
En tietenkään tiedä sopiiko tämä esimerkkini sinun tapaukseesi, mutta mulla on tuttu joka on täysin vakuuttunut siitä, että hän on sinkku koska miehet eivät kestä hänenlaistaan fiksua, vahvaa, itsevarmaa ja seksuaalisuudestaan nauttivaa naista. Totuus on, että hän on vain ja ainoastaan ärsyttävä ja ylettömän itsekeskeinen, eikä itse edes tajua sitä miltä näyttää muiden silmissä. Häntä eivät jaksa miehet, mutta eivät kyllä naisetkaan. Pointti - joskus sitä näkee itsensä ja ongelmakohtansa itse aivan toisin kuin muut. On sokea omille heikkouksilleen ja vahvuuksilleen.
Mielipideautomaatit ovat rasittavia sukupuolesta riippumatta.
Samoin henkilöt joiden kanssa täytyy käydä jatkuvasti 'haastavia' keskusteluita. Politiikasta keskusteleminen käy usein haastavaksi, ellei ole semmoinen porukka kyseessä jotka eivät suhtaudu asiaan kovin vakavasti. Niille haastavillekin keskusteluille on toki aikansa ja paikkansa ja voivat olla hyvinkin antoisia. Mutta tutustumisvaiheessa / suhteen alussa kevyempi keskustelu on paikallaan :)
Ap:sta tulee mieheen henkilö, joka tulee ja jyrää kaikkien yli ylivertaisen älynsä ja loputtomien mielipiteidensä kanssa. Eikä kukaan halua tulla jyrätyksi.
Minä olen ulospäinsuuntautunut, minulla on mielipiteitä ja kerron ne kyllä ääneen ja aina on miehiä riittänyt, en usko syyn olevan se, että sinusta ei kiinnostuta.
Täällä naiset tekevät aina ihmeellisiä johtopäätöksiä. Esim. "Miehet eivät kiinnostu, koska olen liian kaunis" on vakiokeskustelu ajoittain eikä sekään millään tasolla pidä paikkaansa. Kyllä miehet kauniista kiinnostuvat, on eri asia olla vaikkapa ylimielinen ja luotaantyöntävä tms.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:32"]Politiikka on kyllä maailman epäseksikkäin puheenaihe. Poliittinen mielipide on AINA jonkun mielestä väärä, se kannattaa muistaa.
[/quote]
En ymmärrä, miksi miesten sitten on ok keskustella politiikasta? Miksi on epäseksikästä kun minä osallistun keskusteluun?
Ap
Löydät varmasti fiksun miehen, joka arvostaa omilla aivoillaan ajattelevaa naista.