Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät kiinnostu, koska älykäs ja mielipiteitä riittää

Vierailija
26.05.2015 |

Vai mistä se johtuu?
Olen 22-vuotias, kaunis, urheilullinen, kauniisti pukeutuva. Vedän tuntemattomia miehiä puoleeni kuin proteiinipatukka Bull Mentulaa, mutta heti pienen tutustumisen jälkeen miesten kiinnostus lopahtaa.
Näen ensimmäiset merkit kiinnostuksen loppumisesta kun kerron opiskelevani valtiotieteitä. Jos porukassa puhe kääntyy politiikkaan ja osoitan omaavani minkäänlaisia omia ajatuksia ja mielipiteitä (joita riittää, mutta jotka osaan pukea rakentavaksi keskusteluksi), miehet alkavat jo selvästi vetäytyä. Pahinta varmaan on se, että olen kovaääninen hauskuuttaja missä vain porukassa. En ole koskaan osannut olla vain hiljaa ja nauraa miesten vitseille.

Olen siis tullut tulokseen, että vaikka olenkin naisellinen ulkomuodoltani, on luonteeni miesten mielestä jotenkin liian maskuliininen tai vain ärsyttävä. Mitä pidempää olen hiljaa ja hihittele hupsusti,, sitä pidenpään he minua jaksavat. Mutta en halua muuttaa koko persoonallisuuttani vain miesten vuoksi.

Kommentit (107)

Vierailija
102/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta ap:sta tulee mieleen eräs ystäväni, jolla on varmaan onasta mielestään tosi älykkäitä mielipiteitä ja on erittäin sivistynyt ja yhteiskuntakriittinen. Mutta suhtautuu todella alwntuvasti kaikkiin, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä. Hän kokee että hänen mielipiteensä ja elämäntapansa on ainoa oikea ja naurahtaa alentuvasti esimerkiksi sille että mä en ole kasvissyöjä. Tämä nainen väittelee älykkäästi poliittisista mielipiteistä ja hänen mielestään on naurettavaa että joku on eri mieltä hänen kanssaan. Hän tapailee aina kuukauden yhtä miestä ja sitten mies katoaa kuvioista eikä kaverini kommentoi asiaa sen enempää, sanoo vaan ettei mies ole soitellut enää. Enkä ihmettele yhtään ettei kukaan mies kestä tollaista jatkuvaa pätemistä ja toisen mielipiteistä nälvimistä. Kaverini on muuten ihana, mutta tämä piirre nostaa mun niskakarvat pystyyn. Ehkä ap:lla jotain samantyyppistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:24"]Vai mistä se johtuu?
Olen 22-vuotias, kaunis, urheilullinen, kauniisti pukeutuva. Vedän tuntemattomia miehiä puoleeni kuin proteiinipatukka Bull Mentulaa, mutta heti pienen tutustumisen jälkeen miesten kiinnostus lopahtaa.
Näen ensimmäiset merkit kiinnostuksen loppumisesta kun kerron opiskelevani valtiotieteitä. Jos porukassa puhe kääntyy politiikkaan ja osoitan omaavani minkäänlaisia omia ajatuksia ja mielipiteitä (joita riittää, mutta jotka osaan pukea rakentavaksi keskusteluksi), miehet alkavat jo selvästi vetäytyä. Pahinta varmaan on se, että olen kovaääninen hauskuuttaja missä vain porukassa. En ole koskaan osannut olla vain hiljaa ja nauraa miesten vitseille.

Olen siis tullut tulokseen, että vaikka olenkin naisellinen ulkomuodoltani, on luonteeni miesten mielestä jotenkin liian maskuliininen tai vain ärsyttävä. Mitä pidempää olen hiljaa ja hihittele hupsusti,, sitä pidenpään he minua jaksavat. Mutta en halua muuttaa koko persoonallisuuttani vain miesten vuoksi.

[/quote]

Ja sit sä heräsit ja.päästit kissan parvekkeelle... Olitkin vain muka fiksu lähiömamma?

Vierailija
104/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:10"]

Okei. En tiedä miksi edes tein tämän aloituksen, aika vähän saa hyvää keskustelua aikaan täällä. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

[/quote]

Niinpä! Emme ihastuneet tapaasi tuoda itseäsi esiin.

Jos luovutat näin helposti, saat jatkaa miehen metsästystä piiiiitkään. Niin, kukaan ei kehunut...säkenöivyyttäsi.

Menepäs vuosiksi kotiin kasvamaan teini!

Vierailija
105/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja sanavalmius naisessa on äärettömän seksikästä, mutta tosiaan ilman konkreettisia esimerkkejä meidän on mahdotonta arvioida, onko oma käsityksesi itsestäsi realistinen. Onko sinulla siis voimakkaita näkemyksiä, joita et millään muuttaisi, vaikka niissä olisikin aukkoja ja vaikka faktat muuta osoittaisivat? Kuvailet myös itseäsi kovaääniseksi hauskuuttajaksi. Jälleen vaikea sanoa, että miten muut kokevat tämän, sillä sama piirre ei aina ole kovin viehättävä miehessäkään. Ja politiikka yksinkertaisesti sattuu olemaan tehokas vedenjakaja melkein missä tahansa porukassa; itsekin saisin tuliset väittelyt aikaiseksi, jos osalle tuttavistani alkaisin avaamaan ajatusmaailmaani, ja siksi sitä usein jopa välttelenkin. M22

Vierailija
106/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä otat itsesi hieman liian vakavasti? En tosin tunne sinua, mutta saattaisi olla?

Vierailija
107/107 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi hyvä ihminen kaltaistasi seuraa. Itse olen aina ollut äänekäs, älykäs ja naisellinen, eikä fiksuista ja filmaattisista miehistä koskaan ole ollut pulaa. Sieltä yliopistopiireistä pitäisi kyllä kandidaatteja löytyä vai missä ihmeessä oikein hengailet?