Uusi miesystäväni on liian hyvä ollakseen totta
Erosin pitkästä liitosta jossa mies käytti liikaa alkoholia. Parin vuoden kuluttua erosta tapasin miehen joka on aivan erilainen ja aivan liian hyvä ollakseen totta. Hän halusi heti sitoutua ja muutti asumaan minun ja lapsen kanssa. Hän sanoi piankin rakastavansa minua, ja hemmottelee minua ja pitää huolta. En ole tottunut tällaiseen ja olen epävarma, voiko minun ihmistuntemukseeni luottaa yhtään, kun sen alkoholistinkin aikanaan otin ja hänen kanssaan pysyin liiankin pitkään?
Kommentit (14)
No nyt vaan keskityt syömään suklaata, lihot hirveästi ja annat sen ensikiiman laantua niin että seksiä on keskimäärin sen 1 - 2 kertaa kuukaudessa ja sen jälkeen valitat kun mies muuttui, onnea hankkeelle 👍
Anna mahdollisuus, jos varoitusmerkkejä alkaa ilmaantumaan, niin mieti sitten uudestaan. Jos et anna mahdollisuutta saatat menettää jotain loppuelämän kestävää kaunista.
Älä heti epäile tai luovuta. Ok miehiäkin on olemassa, 50/60.
Oli myös sama tunne että oli liian hyvää ollakseen totta ja niinhän se sitten olikin. Siihen tunteeseen kannattaa luottaa.
Ajattelet liikaa ja olet.liian epäileväinen.
Vaihdoit alkoholistin narsisti jännämieheen joka tekee elämästäsi pian kurjaa. Varmaan se on komea mies joten olet onnellinen.
Mun miesystävä on liian hyvää ollakseen totta. Ensimmäinen vuosi mentiin rauhallisesti, eikä mitään epäilyttävää ilmaantunut. Eikä ole ilmaantunut vielä näiden viiden seuraavan vuoden aikana.
Sinä vaan heti sitoudut ihan heti kun joku tahtoo. Eikö sinulla ole yhtään omaa tahtoa katsella vähän pidempään sitä kumppania että näkisit ne huonotkin puolet hänestä ennen kuin muutat yhteen.
Oletko sä AP alkoholisti-isän tytär? Usein alkoholistivanhenpien lapsilla on huonoitsetunto ja he usein hankkivat aikuisena itselleen alkoholistipuolison.m, kun he ajattelevat, etteivät he kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle.
Miksi mies muutti sinun luoksesi? Käykö hän töissä ja maksaako elämisen sekä asumisen kuluja? Oletko tavannut hänen läheisiään, sukulaisiaan ja ystäviä? Mitä itse luulet että seuraavaksi tapahtuu?
Jssap