Kertokaa miksi miehet ei saisi käydä etelässä jätkien kaa?
A) jokainen työssäkäyvä pystyy säästämään sen tonnin vuodessa matkaan.
B) yhteisiä lomia ja viikonloppuja jää noin sata päivää vuodessa siltikin.
Minusta yksi oma reissu vuodessa on aika sopivaa.
Miksi moni nainen on niin hullu ettei tuo käy? Itse olen menossa vaikkei muija pidäkään siitä. On mulla omakin elämä vaikka on perhe ja lapset.
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:55"]Suhde loppuis samanmoinen tein, jos mies alkaisi vänkäämään tuollaisia poikienreissuja. Minä en jaksaisi katsella ikuista nuoruutta haikailevaa pikkupoikaa. Vituttaa kun tuollaiset pennut saa lapsia, jättäisivät tekemättä.
[/quote]
Hyvin harva mies kokee menettävänsä mitään kun välttää kaltaisesi tiukkanutturan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:17"]Meillä lomaillaan perheenä. Ja rahavarat sellaiset että 8.000 vuodessa menee matkailuun ja sillä pitää päästä perheen lomareissuun (4000 e min) ja mun ja miehen kahdenkeskiselle lomalle (2000 e) sekä laskettelureissuun (2000 e). Ei rahaa ole muuhun. Ja mies on mulla sellainen vähän kypsempi tapaus joka ymmärtää mitä on elämä ja avioliitto.
[/quote]
Oma loma ydtävien kanssa ei kuulu elämään? Whoot? Onneksi en tunne kaltaisiasi! Elä saastuta lapsiasi tuolla asenteella ainakaan!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:47"]Mistä tuollaisia ap:n kaltaisia persereikiä sikiää? Että akka hoitamaan vaan viikoks kakarat ja kodin yksinään kun ap ryyppää ja kyntää vierasta vakoa etelässä jätkien kanssa. Jep jep. Ja naisenhan on turha odotella samanlaista irtiottoa kun ap:n mukaan vaan loisii lompakolla eikä ansaitse moista. Kiva mies tämä meidän ap, onneksi saunan takana on vielä tilaa.
[/quote]
Mistä kaltaisiasi välivallan ihannoitsijoita riittää? Mitä pahaa lomassa ilman vaimoa?
[/quote] Tuollaisilla "miehillä" ei tee mitään. Jälkimmäinen kysymyksesi on perusteltu tässä ketjussa jo useamman kerran, mutta eipä taida tuo luetun ymmärtäminen olla vahvuuksiasi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:55"]Suhde loppuis samanmoinen tein, jos mies alkaisi vänkäämään tuollaisia poikienreissuja. Minä en jaksaisi katsella ikuista nuoruutta haikailevaa pikkupoikaa. Vituttaa kun tuollaiset pennut saa lapsia, jättäisivät tekemättä. [/quote] Hyvin harva mies kokee menettävänsä mitään kun välttää kaltaisesi tiukkanutturan. [/quote] Mene sinä itsekäs sovinisti pentu ittees.
[/quote]
Sovinisti? Jos haluaa reissua kaverin kanssa, on sovinisti? Mistä teitä tiukkapipoja sikiää? Yritätkö useinkin kampittaa miehen omaa elämää ja omia tekemisiä? Osaatko tehdä mitään ilman miestä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:47"]Mistä tuollaisia ap:n kaltaisia persereikiä sikiää? Että akka hoitamaan vaan viikoks kakarat ja kodin yksinään kun ap ryyppää ja kyntää vierasta vakoa etelässä jätkien kanssa. Jep jep. Ja naisenhan on turha odotella samanlaista irtiottoa kun ap:n mukaan vaan loisii lompakolla eikä ansaitse moista. Kiva mies tämä meidän ap, onneksi saunan takana on vielä tilaa. [/quote] Mistä kaltaisiasi välivallan ihannoitsijoita riittää? Mitä pahaa lomassa ilman vaimoa? [/quote] Tuollaisilla "miehillä" ei tee mitään. Jälkimmäinen kysymyksesi on perusteltu tässä ketjussa jo useamman kerran, mutta eipä taida tuo luetun ymmärtäminen olla vahvuuksiasi.
[/quote]
Miten se miehen laatua vähentää jos hänellä on aktiivinen omakin elämä?
En tiedä mihin jälkimmäisellä viittaat. Eukko saa hyvin mennä itsekin, pääasia kun ei nalkuta jos miehellä on omatkin jutut. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]
Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi.
[/quote]
Tämä. Selkeintä on, että kumpikin osallistuu perheen pyörittämiseen, loput rahat ei kuulu toisen haaskottaviksi ollenkaan vaan omiin juttuihin. Näistä voi säästää vaikka sen oman loman.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:33"]
A) jokainen työssäkäyvä pystyy säästämään sen tonnin vuodessa matkaan. B) yhteisiä lomia ja viikonloppuja jää noin sata päivää vuodessa siltikin. Minusta yksi oma reissu vuodessa on aika sopivaa. Miksi moni nainen on niin hullu ettei tuo käy? Itse olen menossa vaikkei muija pidäkään siitä. On mulla omakin elämä vaikka on perhe ja lapset.
A) Miehet ei käy jätkien kanssa etelässä, ainoastaaan pojat käy jätkien kanssa jossain. B) Aikuiset miehet eivät nimittele puolisoaan muijaksi, paitsi jos ovat juntteja, kuten sinä.
T: M41
[/quote]
Me käydään yhdessä lomalla. Mun mies ei oo koskaan ehdottanut että yksin lähtis. Toki minäkin sitten haluaisin lähteä, joten se taitais kaatua siihen. Toisaalta, ei lähipiirissä oo pariskuntia jotka reissais erikseen, joten matkaseuran löytäminen olis aika haastavaa. Parhaita reissuja on olleet lasten kanssa. Päivät mukavaa puuhailua ja illalla lasten nukkuessa terassilla muutama siideri tähtiä katsellessa ja jutellessa elämästä, parasta ikinä!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 09:22"]Me käydään yhdessä lomalla. Mun mies ei oo koskaan ehdottanut että yksin lähtis. Toki minäkin sitten haluaisin lähteä, joten se taitais kaatua siihen. Toisaalta, ei lähipiirissä oo pariskuntia jotka reissais erikseen, joten matkaseuran löytäminen olis aika haastavaa. Parhaita reissuja on olleet lasten kanssa. Päivät mukavaa puuhailua ja illalla lasten nukkuessa terassilla muutama siideri tähtiä katsellessa ja jutellessa elämästä, parasta ikinä!
[/quote]
Kyllä maistuu lomareissut jätkien kanssakin mahtavalta. Puolensa kummassakin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:55"]Suhde loppuis samanmoinen tein, jos mies alkaisi vänkäämään tuollaisia poikienreissuja. Minä en jaksaisi katsella ikuista nuoruutta haikailevaa pikkupoikaa. Vituttaa kun tuollaiset pennut saa lapsia, jättäisivät tekemättä. [/quote] Hyvin harva mies kokee menettävänsä mitään kun välttää kaltaisesi tiukkanutturan. [/quote] Mene sinä itsekäs sovinisti pentu ittees.
[/quote]
Sovinisti? Jos haluaa reissua kaverin kanssa, on sovinisti? Mistä teitä tiukkapipoja sikiää? Yritätkö useinkin kampittaa miehen omaa elämää ja omia tekemisiä? Osaatko tehdä mitään ilman miestä?
[/quote] Onko se nyt ihme, jos kaikki naiset ei suostu perheen yhteisestä rahoittaa miehen viikon ryyppäämistä ja pettämistä? Että hymyissä suin pitäisi tuokin ottaa. Onneksi nuoret naiset osaavat jo vaatia muuta. Jääkööt idioottiukot ikisinkuiksi, niin saa sitten kavereiden kanssa leikkiä niin paljon kuin sielu sietää. Aikuisten ei tarvitse päästä leikkimään viikoksi "etelään jätkien kanssa".
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]
Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi.
[/quote]
Tämä. Selkeintä on, että kumpikin osallistuu perheen pyörittämiseen, loput rahat ei kuulu toisen haaskottaviksi ollenkaan vaan omiin juttuihin. Näistä voi säästää vaikka sen oman loman.
[/quote] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"]
Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää?
[/quote]
Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:01"] Tuollainen itsekäs "omat rahat"-ajattelu vielä päälle niin jes mitä unelmien perheenisä materiaalia! <3
[/quote]
Oletko köyhä vai pelkästään kontrollinhaluinen, kun sinulle on noin tärkeää, että kaikki kummankin ansaitsemat rahat pitäisi olla yhteisessä (va sinun?) käytössä?
Meillä on ainakin perheen rahat ja omat rahat erikseen ja mies on siitä huolimatta hyvinkin lähellä "unelmien perheenisää", eikä tosiaankaan erityisen itsekäs.
Ap ei ole vieläkään vastannut että pääseekö se vaimo kerran vuodessa "tyttöjen kanssa etelään"?
Ja jos pääsee niin hoitaako ap sen viikon lapsia ja kotia vai viekö muksut mummolaan ja ryyppää viikon poikien kanssa?
Vai onko tämä viikon loma yksin ilman perhettä vain miesten oikeus?
Mä toivon että lähtis ees viikonlopuksi jonnekin niin saisin enemmän aikaa kyltymättömän rakastajani kanssa. Jos lähtisi etelään viikoksi niin se olisi kyllä lottovoitto mulle :P
Itsekkäät, ahneet ja pihit pysykää sinkkuna ja lapsettomina!
"minä minä, minun oma"-ihmiset ovat huonoja puolisoita ja vanhempia. Ja kun ei ole parisuhteessa eikä tee lapsia niin saa elää vapaasti oman navan ympärillä eikä tarvitse ottaa muita huomioon vaan pääsee eteläänkin vaikka jo tänään!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.
[/quote]
Järkevät ihmiset varmaan sopii ne raha-asiat niin, että kummallekin jää jonkin verran omaa rahaa. Ei nyt tarvitse aivan typeräksi heittäytyä.
Meillä menee puolet kummankin palkasta yhteiselle tilille, mistä maksetaan kaikki juoksevat kulut, kartutetaan yhteisiä säästöjä jne. Toinen puoli on sitä pahamaineista omaa rahaa, tosin aika usein sekin käytännössä menee yhteisiin juttuihin, sekä minulla että miehellä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"]
Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää?
[/quote]
Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :)
[/quote]
Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 02:47"]Mistä tuollaisia ap:n kaltaisia persereikiä sikiää? Että akka hoitamaan vaan viikoks kakarat ja kodin yksinään kun ap ryyppää ja kyntää vierasta vakoa etelässä jätkien kanssa. Jep jep. Ja naisenhan on turha odotella samanlaista irtiottoa kun ap:n mukaan vaan loisii lompakolla eikä ansaitse moista. Kiva mies tämä meidän ap, onneksi saunan takana on vielä tilaa.
[/quote]
Mistä kaltaisiasi välivallan ihannoitsijoita riittää? Mitä pahaa lomassa ilman vaimoa?