Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä syöt

Vierailija
27.11.2025 |

Timo Jutila. On vaan hirveä ruokavalio.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä herkulliselta mun silmiin.

t. mies 58v

Vierailija
2/174 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei syö mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggisbekkikset Airflyerissä on herkkua.

Vierailija
4/174 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maggisbekkikset Airflyerissä on herkkua.

Ei noillakaan lähde suomalaisen ikinälkä pois. 

Vierailija
5/174 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei syö mitään?

Henki lähtee ..ei siinä muuta.

Vierailija
6/174 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kornia että Pippa laittaa jengiä laihikselle. Itse laihtui maksasairauden vuoksi.

Ainahan Pippa on ollut hoikka. 

Vierailija
7/174 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten tähän ohjelmaan enää löytyy uutta kulmaa kun ohje on aina enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja suolaa,  ja enemmän liikuntaa.

Vierailija
8/174 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli ne Jutin vaimon kulmakarvat 😳!?

Miksi?

Vierailija
9/174 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo valmiiks hyvin toimeentulevat julkimot saa tuhansien eurojen arvosta testejä, konsultaatiota ja yksilöllistä neuvontaa. Useimmat silti unohtaa ohjelman jälkeen kaiken ja jatkaa samalla epäterveellisellä linjalla.

Vierailija
10/174 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lähes kuin Juti. En oikeasti tajua, mikä siinä makkarassa ja nakissa viehättää. Mutta paremmin ne viisi nakkia vie nälän kuin banaani. ;) Enkä juo niin paljon kuin hän, en alkoa, en kahvia enkä sokerilimuja ollenkaan. Kasviksiakin menee tarvittava 800 grammaa, mutta kun ruokaakin kuluu pari isoa annosta päivittäin ja se sitten voipi olla mitä on...

Yritän hakea motia tästä ohjelmasta, mutta joku tossa Pipassa tökkii. Tuntuu huumorintajuttomalta ja kliseiseltä. Ihan kuin jokainen  repla olisi kirjoitettu hänelle. Sanoi olevansa kova ja suora, mutta lähinnä kliseitähän tuo jakeli. Ehkä ne Jutiin uppos.

Tykkäsin ohjelmasta enemmän kun oli se Hanna tai Anette? vetämässä kuureja. Sitten niissä oli se huumoristinen välispiikkeri. Silloin vaan oli pelkkiä lihavia, että nyt on parempi, että on noita huonosti syöviä hoikkiakin.

Jopa se brittiversio on viihdyttävämpi. Vaikka siinä se vasta onkin tylsä ja tiukka täti. Totinen nainen niiden kakkanäytteidensä kanssa. Huh! :D

Vierailija
11/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää on kiva ohjelma. Joo, vuodesta toiseen toistetaan samoja neuvoja, mutta että on erilaisia ihmisiä parantamassa ruokavaliotaan, se kai on se juttu. Että jokainen meistä vois löytää sellaisen, johon vois samaistua. Ja älyttömän rohkeita noi ihmiset jotka tähän osallistuu ja niin rehellisesti tuo syntinsä kaiken kansan nähtäville.

Vierailija
12/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandimailla on ollut vatsan kanssa ongelmia 9 vuotta ja hän miettii että pitäiskö ehkä mennä lääkäriin???? 😵💫

No toisaalta kun katsoo tota hänen ruokavaliota, niin ehkä ei kannata. Korjaa vaan syömisiään. 

Vierailija
13/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun näissä ohjelmissa aloitettais ruokavalioremontti aina loka-marraskuussa! Silloin kun vihannekset ja hedelmät on p**seestä ja ulkona on mustaa ja kylmää ja märkää, ja flunssapöpöt jyllää. Sellasta elämän realiteettia niinku.

Vierailija
14/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mandimailla on ollut vatsan kanssa ongelmia 9 vuotta ja hän miettii että pitäiskö ehkä mennä lääkäriin???? 😵💫

No toisaalta kun katsoo tota hänen ruokavaliota, niin ehkä ei kannata. Korjaa vaan syömisiään. 

Mandimai ei halua syödä terveellisemmin, vaan haluaa lisää energiaa että jaksaa suorittaa elämäänsä enemmän. 🤔

Vierailija
15/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja syön huonosti. Kärsin suolistovaivoistakin, mutta suurin syy huonoon syömiseeni on mielenterveysongelmat, autisminkirjo ja lohtusyöminen. En ole saanut ongelmiini oikeaa apua, joten harrastanut lohtusyömistä ja juurikin herkkujen syömistä ja yrittänyt hoitaa sillä ahdistustani niin kauan kuin muistan. Olen toki myös huono kokki ja laiska laittamaan ruokaa ja vihaan yli kaiken tiskaamista. Syönkin mieluiten sellaista, minkä saa helposti uuniin, eikä astioita juuri likaannu. Olen myös työtön, eikä rahaa siis juuri ole. Jos ruokavalioni haluttaisiin saada kuntoon vaatisi se perehtymistä kaikkeen siihen, mikä tässä taustalla on, vaikeaan elämääni, oikeaa apua kaikkeeen ja olosuhteiden muuttamista. Tämä apua ei ole saatavilla, enkä voi mitenkään saada apua ongelmalliseen syömiseeni kun en ole saanut apua mihinkään muuhunkaan. En pysty asioihin yksin. Näistä lähtökohdista on ehkä sittenkin parasta, että jatkan nykyisellä linjalla, koska silloin elämästäni vietäisiin suunnilleen ainoa ilo herkkujen syöminen, enkä ole tarpeeksi vahva kestämään tätä ja vieroitusoireita. 

Vierailija
16/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja syön huonosti. Kärsin suolistovaivoistakin, mutta suurin syy huonoon syömiseeni on mielenterveysongelmat, autisminkirjo ja lohtusyöminen. En ole saanut ongelmiini oikeaa apua, joten harrastanut lohtusyömistä ja juurikin herkkujen syömistä ja yrittänyt hoitaa sillä ahdistustani niin kauan kuin muistan. Olen toki myös huono kokki ja laiska laittamaan ruokaa ja vihaan yli kaiken tiskaamista. Syönkin mieluiten sellaista, minkä saa helposti uuniin, eikä astioita juuri likaannu. Olen myös työtön, eikä rahaa siis juuri ole. Jos ruokavalioni haluttaisiin saada kuntoon vaatisi se perehtymistä kaikkeen siihen, mikä tässä taustalla on, vaikeaan elämääni, oikeaa apua kaikkeeen ja olosuhteiden muuttamista. Tämä apua ei ole saatavilla, enkä voi mitenkään saada apua ongelmalliseen syömiseeni kun en ole saanut apua mihinkään muuhunkaan. En pysty asioihin yksin. Näistä lähtökohdista on ehkä sittenkin parasta, että jatkan nykyisellä linjalla, kos

Olipa pääosin kuin minun kirjoittama. Se on juuri näin kun kerroit.

Samat tilanteet, niin ei innosta se et päivän syy nousta ylös et saa pullat tai piirakkapalat, et se vietäis. En vaihda porkkanaan. Porkkana on ok, mutta en luovu herkuista. Niitähän ei sais syödä kuin kerran kuussa. En tupakoi enkä alkoile enkä cocacolaile, minusta siitä saan jo tasotusta.

Vierailija
17/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtöasetelma tässä ei ole reilu. Kurjaa, että Pippa Laukka sairastui vakavasti, mutta tuon takia Pippa Laukka laihtui, ei siis itsekään millään ruokavaliolla tai liikunnalla noin laihaksi laihtunut. 

Eipä ole tarkemmin kertonu maksajutusta. Minä kyllä arvelen, et pippa laihdutti Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan osallistumista varten. Niinhän korisevakin teki ed.vuonna.

Vierailija
18/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Pipan laihtuminen tai sairaus liittyy tähän ohjelmaan. Hän tuo ihan hyvää lääketieteellistä faktaa pöytään. Mutta kieltämättä ei hän kovin hauska tai viihdyttävä ole! Kuka teidän mielestä sopisi tähän hyvin juontajaksi?

Vierailija
19/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Juti ole ollut jossain viidessä eri laidutusojelmassa jo? Aina ilmestyy uuteen entistä lihavampana? Mandimai sentään otti valmennuksen tosissaan ja sai täyden hyödyn.

Vierailija
20/174 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus viestin 11 kirjoittajalle. En itse juo kofeiinijuomia, enkä alkoholia, limua harvoin, sellainen pieni pullo riittää hyvin ja tuoremehua joskus. Lähinnä juon vettä tai välillä mehuvichyä, enkä oikeastaan halua juomista maksaa kun hanasta saa kuitenkin kotona vettä. Vettä juonikin sitten paljon ja yritän juoda sitä myös nälkään kun muuten söisin vielä enemmän. En myöskään pelaa uhkapelejä, käytä päihteitä, harrasta irtosuhteita tai muutakaan. Se oma addiktioni on ruoka ja juurikin herkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi