H&M-myyjille kysymys! :)
Voinko tulla liikkeeseen H&M-kuvaston kanssa, josta olen ympyröinyt tuotteet, joita haluan kokeilla. Kirjoitan halutun koon tuotteen viereen ja laitan vielä kyseiset sivut hiirenkorvalle. Niin voiko myyjä tuoda minulle kyseiset tuotteet sovituskoppiin?
t. Laiska :)
Kommentit (13)
Ei voi ku nauraa, tilaa vaatteet netistä jos nuin laiskottaa.
Voihan sitä kokeilla muttei läheskään kaikkia kuvaston tuotteita ole myymälöissä.
Tässä syy miksi itse tilaan netistä, vaikka kauppa on paikkakunnalla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:18"]
Ei voi ku nauraa, tilaa vaatteet netistä jos nuin laiskottaa.
[/quote]
oon tilannutkin, mutta sitten on aina se palautusrumba, jota ei jaksais. Osa on väärän kokoisia ja osa ei muuten vaan istu päälle.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:18"]
Voihan sitä kokeilla muttei läheskään kaikkia kuvaston tuotteita ole myymälöissä.
[/quote]
joo tiedän ettei kaikkia tuotteita löydy myymälästä, mutta ammattitaitoinen myyjä osaisi ehkä suositella jotain vastaavaa tuotetta ;)
ap
Hohhoijaa, miksi juoksuttaa myyjää tuolla lailla? H&m on halpakauppa ja ne ei siellä asiakaspalvelulla koreile, vai ootko joskus nähny siellä myyjiä pyörimässä ja kyselemässä tarviitko apua? Tilaa vaatteet netistä laskulle, sovita kotona, palauta mitä et halua kahden viikon sisällä ja lasku tulee vain tuotteista jotka otit.
Ja Se palautus ei tosiaankaan oo mikään rumba! Päät pussiin/pakettiin tuotteet mitä et ota ja lyöt siihen sen tilauksen mukana tulleen yarran kylkeen ja nakkaat postiin. Jos ei siihen pysty niin aika laiskaksi on menny.
Sä oot varmaan se tyyppi joka ei ravintolassakaan tiedä mitä ottais vaan kysyy mikä teillä on hyvää...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:22"]
Hohhoijaa, miksi juoksuttaa myyjää tuolla lailla? H&m on halpakauppa ja ne ei siellä asiakaspalvelulla koreile, vai ootko joskus nähny siellä myyjiä pyörimässä ja kyselemässä tarviitko apua? Tilaa vaatteet netistä laskulle, sovita kotona, palauta mitä et halua kahden viikon sisällä ja lasku tulee vain tuotteista jotka otit.
[/quote]
eli H&M:n periaatteisiin ei kuulu asiakkaan henkilökohtainen palvelu? Osaisin kuvitella, että esim. Vilassa tai VeroModassa mielellään kiikutettaisiin asiakkaalle kolttuja sovituskoppiin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:27"]
Sä oot varmaan se tyyppi joka ei ravintolassakaan tiedä mitä ottais vaan kysyy mikä teillä on hyvää...
[/quote]
kyllä tiedän tarkalleen mitä haluan! Siksihän olisin ne valmiiksi sieltä kuvastosta valinnutkin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:27"]
[/quote]
kyllä tiedän tarkalleen mitä haluan! Siksihän olisin ne valmiiksi sieltä kuvastosta valinnutkin :)
ap
[/quote]
Mutta olet niin patalaiska etä et viitsi itse hakea haluamiasi vaatteita... Kulje ennemmin alasti!!
Ymmärtäisin jos menisit katalogin kanssa kauppaan ja kysyisit myyjältä löytyykö näitä vaatteita ja etsisitte yhdessä ne kyseiset rytkyt... Tai vaihda sitten hintavampaan liikkeeseen jossa saat yksilöytyä palvelua!
AI niin, eihän se käy kun se maksais rahaa...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:13"]
Voinko tulla liikkeeseen H&M-kuvaston kanssa, josta olen ympyröinyt tuotteet, joita haluan kokeilla. Kirjoitan halutun koon tuotteen viereen ja laitan vielä kyseiset sivut hiirenkorvalle. Niin voiko myyjä tuoda minulle kyseiset tuotteet sovituskoppiin?
t. Laiska :)
[/quote]
Ootko muuten koskaan miettinyt miksi MenkkaHaukan kuteet on niin halpoja?
Mäkin oon miettinyt tätä! Koska kuvastoista löydän nättejä vaatteita mutta kaupassa ne eivät millään osu silmiin ja etsiminen on työlästä.