Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miksi miehet ei saisi käydä etelässä jätkien kaa?

Vierailija
21.05.2015 |

A) jokainen työssäkäyvä pystyy säästämään sen tonnin vuodessa matkaan.

B) yhteisiä lomia ja viikonloppuja jää noin sata päivää vuodessa siltikin.

Minusta yksi oma reissu vuodessa on aika sopivaa.

Miksi moni nainen on niin hullu ettei tuo käy? Itse olen menossa vaikkei muija pidäkään siitä. On mulla omakin elämä vaikka on perhe ja lapset.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:49"]Siksi ei saa mennä, kun jo kirjoitusasustasi päätellen olet debiili.

Mihin etelään? "Etelä" on hieman laaja käsite.

Mitä te "jätkät" siellä tekisitte, museoissako kävisitte ja kulttuuria harrastaisitte?

Kerro nyt debiili ensin edes, minkä maan kulttuuria?
[/quote]
Pitäisikö käydä museossa jotta olisi hyväksytty reissu? Eikö vaan saa olla, uida ja litellä olutta?

Vierailija
102/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap [/quote] Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :) [/quote] Olen. Vaikea sinun on kuvitella muuta kuin oman pienen pääsi ajatuksia. Mies nalkkiin? [/quote] Pääni on todistetusti varsin iso, kiitos kysymästä. :) Vaikea on tosiaan kuvitella, että joku noin itsekkään ja yksisilmäisen oloinen ihminen vaivautuisi johonkin niin epäitsekkääseen toimintaan kuin jumppaamaan vauvan kanssa ryhmässä, jossa oletettavasti on läsnä runsaasti näitä syvästi halveksimiasi lompakkoloisia.  Mitä "mies nalkkiin?" Mulla on itseäni huomattavasti vähätuloisempi (mutta äärettömän rakas) puoliso, joka saa mennä ja tulla miten haluaa. Hänellä on täysi vapaus lähteä heti, jo tuntee olonsa nalkitetuksi. [/quote] Niin? Minulla on vaimo joka saa mennä ja tulla miten haluaa ja saa käydä reissuissa. KERROTKO MITEN SE EROAA TEISTÄ?

[/quote]

Voi, sinä olet tossusankari. :( Olisit heti sanonut että kyse on siitä, että SINÄ et pääse vaikka vaimosi pääsee, sen sijaan että teit yleistävän avausen siitä miten MIEHET eivät pääse. Sinä et ole "kaikki miehet", eikä vaimosi ole "kaikki naiset". Kun tajuat tämän, kommunikointi kanssasi helpottuu huomattavasti. :)
[/quote]
Heh, luuseri kiertelee häviötään :) meillä menee molemmat. Kunhan ihmettelen tätä yleistä ilmapiiriä jossa "perheellinen ei voi mennä etelään olematta säälittävä teini". Naiset toki voi mennä Roomaan mussuttamaan leivoksia ilman että se on lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.

[/quote]

Järkevät ihmiset varmaan sopii ne raha-asiat niin, että kummallekin jää jonkin verran omaa rahaa. Ei nyt tarvitse aivan typeräksi heittäytyä.

Meillä menee puolet kummankin palkasta yhteiselle tilille, mistä maksetaan kaikki juoksevat kulut, kartutetaan yhteisiä säästöjä jne. Toinen puoli on sitä pahamaineista omaa rahaa, tosin aika usein sekin käytännössä menee yhteisiin juttuihin, sekä minulla että miehellä.

[/quote]

Kaikkialla muualla paitsi mammapalstoilla tämä on tietenkin itsestäänselvyys. Mutta en ymmärrä, miksi nämä miesvihahuutelijat ja lompakkoloiskitisijät ovat pesiytyneet nimenomaan tänne, missä iso osa palstan käyttäjistä on joko äitiyslomalla, hoitovapaalla tai kotihoidontuella hoitamassa parin yhteisiä lapsia. Useimmiten vielä pariskunnan YHTEISESTÄ toiveesta ja sopimuksesta, jolloin on tietenkin reilua, että töissä oleva puolisko tukee tulonmenetyksestä kärsivää osapuolta. 

Meilläkin tilanne oli se, että mies maksoi enemmän yhteisitä menoista, kun olin äitiys- ja hoitovapailla. Nyt on toisinpäin, mutta ei mulla silti ole tullut mieleen alkaa matkustella tyttöjen kanssa pitkin poikin ja näyttää köyhälle miehelleni pitkää nenää. 

Tällaiset avaukset ovat selkeästi naista vaille jääneiden, katkerien ja itsekkäiden luonnevikaisten tekosia.

[/quote]

Niinpä, sitäpaitsi yhdessä asuvat eli avoparit ovat lain mukaan velvollisia elättämään toisensa. Äitiysvapaalla oleva nainen ei saa asumistukea yms. Koska miehen tulot vaikuttavat. Nämä naisten vihaajat eivät ilmeisesti asu kenenkään kanssa eivätkä ymmärrä lakia joka on määrätty yhdessä asumiselle.

[/quote]
Vai elatusvelvollinen. Tuskin siitä mies linnaa saa jos nainen halua töihin.

Vierailija
104/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]

Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi.

[/quote]

Tämä. Selkeintä on, että kumpikin osallistuu perheen pyörittämiseen, loput rahat ei kuulu toisen haaskottaviksi ollenkaan vaan omiin juttuihin. Näistä voi säästää vaikka sen oman loman.
[/quote] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.
[/quote]
Miksi ei ole? Onko kiellyttä panostamaan työntekoon ja uraan? Pitääkö miehen kärsiä siitä, että nainen on laiska ja veltto?
[/quote]

Nainen on raskaana, synnyttää ja hoitaa lasta joka kaipaa äitiään sekä henkisesti että fyysisesti joka solullaan parin ensimmäisen elinvuotensa ajan. Sitten jos tehdään vielä 1-2 lasta lisää niin siihen uppoaa helposti 5-10 vuotta. Nainen uhraa uransa perheen takia. Kotiäitinä olo on vähintäänkin yhtä rankkaa kuin "oikea" työ. Sitähän sinä et tule koskaan tietämään tai edes ymmärtämään. Vai pitäisikö lapset jättää sitten vain kylmästi tekemättä? Sehän ei tietenkään miehelle käy, onhan se mukavaa kahlita vaimo kotiin, vittuilla, alistaa vaimoa ja väheksyä häntä. Jos nainen ei tähän suostu niin sitten hankitaan joku nuorempi ja hyväuskoinen tilalle. Mies ei ikinä kestäisi tilannetta jossa molemmat olisivat yhtä paljon pois kotoa ja molemmilla olisi varaa tehdä mitä ikinä huvittaa :)
[/quote]

Kolme lasta vie aikaa noin 2,5 vuotta. Hoida uraasi niin ei harmita.

Vierailija
105/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:45"]

Voin  koittaa avata teille hieman. Onko teillä yhteisiä lapsia? Meillä on kaksi yhteistä lasta, kaksi yhteistä koiraa, yhteinen talo, yhteinen laina, yhteinen auti, yhteinen jääkaappi, yhteiset ruuat ja yhteiset menot.

Minä ostan pääasiassa lasten vaatteet ja kengät, ruuat maksaa se joka ei pakkaa ostoksia tai joka käy kaupassa, lainaa lyhennän minä, muut laskut hoitaa yleensä mies, koirien ruuat ostaa mies...jne.. ennen meillä oli eri tilit ja rahat kuluivat siten kuin kuluivat ja kun toisen loppui käytettiin toisen tiliä, täytyi aina lainata pankkikorttia, siirtää rahaa, laita pankkitunnuksia, kysyä onko sinulla rahaa että voin ostaa tämän kun minun meni ruokaostoksiin yms. Nyt meillä on yhteinen tili, tosi helppoa, rahaa käytetään ja molemmat on ajan tasalla kuinka paljon rahaa on, onko laskut maksettu yms.

Mies on ollut välillä lomautettuna, minä olen välillä ollut äitiyslomalla ja hoitovapaalla, välillä olemme molemmat töissä, on simppelinmpää maksaa kulut yhteiseltä tililtä kuin yrittää jakaa niitä puoliksi tuloihin nähden tai elää eritasoista elämää.. meillä toimii tämä, olemme pääasiallisesti saman tuloisia, mutta lomautukset ja hoitovapaat on laskeneet toisen tuloja merkittävästi, olisiko toisen silloin pitänyt muuttaa vuokralle kun ei ollut varaa lyhentää lainaa, tai syödä puuroa kun ei ollut varaa ostaa ruokaa..

[/quote]

Ei omien rahojen pitämisen tarvitse tarkoittaa sitä, että kumpikin istuu mustasukkaisesti oman setelipinonsa päällä, tai että asioista tarvitsisi tehdä ehdoin tahdoin sen hankalampaa kuin yhteisilläkään rahoilla.

Meilläkin on yhteinen tili, mihin menee automaattisesti palkkapäivänä tietty % kummankin palkasta. Sieltä maksetaan kaikki juoksevat kulut, yhteiset menot, kerätään matkakassaa ja kasvatetaan yhteisiä sijoituksia. Tuo % on vaihdellut elämäntilanteiden mukaan niin, että yhteinen elintaso on pysynyt sopivana ja silloin kun olin lapsen kanssa kotona niin mies tietysti maksoi kaiken ja huolehti vielä, että minullakin on "omaa rahaa" tarvittaessa käytössäni. 

Meillä tämä toimii mainiosti. Jos haluan lähteä kaverin kanssa pyörähtämään Lontoossa tai Barcelonassa, kuten viime vuonna kävin, niin sen kuin vain varaan matkan jos omalla tililläni on rahaa. Ei tarvitse pohtia, että riittääkö meillä nyt sitten rahaa perheen yhteiseen matkaan ja miehelle hyvitykseksi johonkin vastaavaan matkaan, tai ylipäätään neuvotella omista isommistakaan ostoksista miehen kanssa.

Vierailija
106/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne menee panee sinne ladyboita

Vierailija
107/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:28"]

Heh, luuseri kiertelee häviötään :) meillä menee molemmat. Kunhan ihmettelen tätä yleistä ilmapiiriä jossa "perheellinen ei voi mennä etelään olematta säälittävä teini". Naiset toki voi mennä Roomaan mussuttamaan leivoksia ilman että se on lapsellista.

[/quote]

Anteeksi kuinka? Onko tässä jokin kisa käynnissä, vai mistä häviöstä puhut?

Kummallisen henkilökohtaisesti vedät kyllä hernettä nenään, jos kerran teillä on asiat noin hyvin. Miten sinun on kovin vaikea ymmärtää, että monella muullakin on, jos ei ole omakohtaista ongelmaa? Mistä tuo katkeruutesi kumpuaa?

Vierailija
108/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:47"]Vähän tainnu aloitrajalla jäädä murkkuikä päälle..
[/quote]
Tai mammoilla tullut ennenaikainen mummuikä :)

Vierailija
109/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden "jätkien kanssa" suolentopallon mm-kisoihin joka kesä. Ulkomaanmatkat teen vaimon ja lasten kanssa mieluummin. Siihen päälle käyn säännöölisen epäsäännöllisesti ryypiskelemässä poikaporukalla ja ehkä joskus laivalla. Lisäksi harrastamme kavereitteni kanssa eri urheilulajeja kimpassa, joten näemme melko usein.

Minä olen tyytyväinen, eikä vaimokaan ole ikuna valittanut. Viikko ulkomailla äijäporukalla olisi liikaa, en enää jaksa ryypätä niin paljon. Onneksi tuli nuorempana käytyä, ettei enää tarvitse voivotella.

Vierailija
110/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"]Mä toivon että lähtis ees viikonlopuksi jonnekin niin saisin enemmän aikaa kyltymättömän rakastajani kanssa. Jos lähtisi etelään viikoksi niin se olisi kyllä lottovoitto mulle :P [/quote] Ja kun akka pettää niin muut petturiakat yläpeukuttaa ;) Kaksinaismoralismi...

[/quote]

Suomalaiset naiset on niin helvetin kuvottavia ja itsekeskeisiä, että kiitän joka päivä sitä, ettei itselläni ole riesanani moista. Eikä tule olemaan.

[/quote]

Mitä pahaa suomalainen äitisi teki sinulle, kun olet vieläkin katkera? ;-)

Vierailija
111/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"]Mä toivon että lähtis ees viikonlopuksi jonnekin niin saisin enemmän aikaa kyltymättömän rakastajani kanssa. Jos lähtisi etelään viikoksi niin se olisi kyllä lottovoitto mulle :P [/quote] Ja kun akka pettää niin muut petturiakat yläpeukuttaa ;) Kaksinaismoralismi...

[/quote]

Suomalaiset naiset on niin helvetin kuvottavia ja itsekeskeisiä, että kiitän joka päivä sitä, ettei itselläni ole riesanani moista. Eikä tule olemaan.

[/quote]

Mitä pahaa suomalainen äitisi teki sinulle, kun olet vieläkin katkera? ;-)
[/quote]

En näe viestissä mainintaa suomalaisesta äidistä.

Vierailija
112/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatusmalli tuo, että jos miehelle nyt pitkin hampain antaa luvan lähteä johonkin reissuun, niin ainakin matkakohde ja matkaohjelma pitää hyväksyttää vaimolla.

Jos se mies reissuun lähtee, niin mitä väliä sillä on mitä se siellä tekee, kunhan housut pysyy jalassa? Rentoutukoot niin kuin parhaaksi näkee, niin minäkin teen "tyttöjen reissuilla". 

Vierailija
113/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:03"]Mielenkiintoinen ajatusmalli tuo, että jos miehelle nyt pitkin hampain antaa luvan lähteä johonkin reissuun, niin ainakin matkakohde ja matkaohjelma pitää hyväksyttää vaimolla.

Jos se mies reissuun lähtee, niin mitä väliä sillä on mitä se siellä tekee, kunhan housut pysyy jalassa? Rentoutukoot niin kuin parhaaksi näkee, niin minäkin teen "tyttöjen reissuilla". 
[/quote]
Kaikki miehen teot johon nainen ei voi vaikuttaa, alentaa naisen valtaa.

Vierailija
114/144 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
115/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:43"]Suoraan sanottuna kuvottaa nämä "miehet", jotka elävät vastentahtoista elämäänsä jonkun "uikuttavan" ja "nalkuttavan" eukon ja huutavien kakaroiden kanssa eivätkä ymmärrä, että he ovat nuo tekijät valinneet elämäänsä ihan itse. Kantakaa se katkeruuden viitta ihan itse älkääkä laskeko sitä vaimonne harteille niinkuin joku ylikasvanut kakara, joka syyllistää kaikesta äitiä. Jos elämässä hienointa on jätkien kanssa hengailu ja kalja, olisi ehkä pitänyt elää elämäänsä ilman perhettä. On täysin moraalitonta ottaa elämäänsä aikuisen ihmisen vastuu, mutta sysätä se sitten yksin vaimon harteille.    Ja ei, tämä ei tarkoita sitä, että ei saisi käydä kavereiden kanssa ulkomailla vaan sitä, että se pitää tehdä perheen ja vaimon kanssa yhteisymmärryksessä siten, että kenenkään ei tarvitse katkeroitua ja kantaa liian suurta taakkaa. Miehetkin saisivat jossain vaiheessa herätä vela-liikkeeseen ja jättää ne lapset tekemättä, jos perhe-elämä ei kiinnosta. [/quote] Tarviiko sen naisen aina nalkuttaa ja uikuttaa? Maistuisi se yhteiselokin miehelle paljon paremmin ilman jatkuvaa kitinää...

[/quote]

Edelleen: olet sen kitisijän itse valinnut elämääsi. Miksi et ottanut kumppania, jonka seurassa viihdyt? Jos kitinä taas on alkanut lasten saannin jälkeen sen vuoksi, että et hoida osuuttasi perhe-elämän velvollisuuksista, olet kelvoton mies. Miksi teit lapsia, jos et ole halua olla vanhempi? Äläkä sano, että vaimo painosti. Olet aikuinen, joten tee omat päätöksesi. 

[/quote]

Pesepäs nyt ne hiekat sieltä pillusta, ja sitten takaisin tiskaamaan!

[/quote] Näin et taitaisi uskaltaa sanoa sille nalkuttavalle vaimolle?
[/quote]

Tuollaisestahan syttyisi ydinsota ja tulisi jäätävä ydintalvi viikoiksi....
[/quote]
Kaikki naisen arvostelu on hirveä loukkaus koska naisen tyyli elää liittoa on ainoa oikea. Koska Pyhä Vulva.

Vierailija
116/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
117/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:51"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:44"]Jo lause "etelässä jätkien kaa" kertoo mulle, ettei tuollainen mies ole minua varten. Ei kiinnosta "etelässä" matkailevat miehet, saati "jätkien" kanssa roikkujat. [/quote] Sua ei siis kiinnosta normaali mies? [/quote] Mikä kenenkin mielestä on normaalia. Minulle junttius ei ole. [/quote] Junttia lähteä miesporukalla reissuun? [/quote] Riippuu reissusta. Ap:n käyttämä termi "etelään" lähdöstä kertoo matkan tasosta. Ja porukan. [/quote] Niin? Miten se eroaa siitä, perheet käy rantalomilla? Sulle aivan junttia touhua?

[/quote]

Eroaa siinä, että pienten lasten kanssa rantaloma on helppo valinta. Aikuisten miesten ja naisten lomakohteena biitsi on aika juntti.
[/quote]

Entä jos vaan tykkää rantalomailusta? Me tehdään yleensä vain rantalomia. On meillä tosin lapsikin. Myös rantalomilla pystyy käymään museoissa ja muissa kulttuuririennoissa, kun vaan valitsee paikan oikein. Kaikki ei jaksa lomailla kaupungeissa.

Vierailija
118/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toisen puolison yksin reissailut paljon muutakin kuin vain rahakysymys. Minä en ainakaan olisi jaksanut kesken ruuhkavuosien, erityislapsen hoidon, remontin, töiden, opiskeluiden ja vauvan aikaan olla viikkoa yksin kotona. Ainakaan vain siksi että mies pääsisi ryyppyreissulle kavereiden kanssa. Pakon edessä tietysti olisin pystynyt selviämään jos mies olisi vaikka sairastunut tms. Onneksi ei miehenkään mielestä ollut asiallista jättää toista yksin silloin eikä koskaan edes mitään reissuja suunnitellut (niin kuin en minäkään). Nyt kun tilanne on hiukan rauhoittunut niin jaksamisen puolesta voisi lähteäkin. Meillä vaan menee kaikki ylimääräiset rahat yhteisiin reissuihin, ei edes haluta matkustaa erikseen. Ja täysin yhteiset rahat meillä on koko tämä 18v ollut, en voisi kuvitella eläväni tilanteessa että toisella on rahaa matkustaa mutta toisella ei.

Vierailija
119/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn lapsuudenystävien kans kerran vuoteen jossain lomalla yleensä joku 4 vrk..ei niitä usein muuten näe kun eripaikoissa asutaan..vuokraillaan mönkijöitä joilla ajetaan vuoristossa..maastopyöräillään ja puhutaan paskaa äijien kesken ja syödään hyvin..toki olutkin maistuu muttei mitään sikailua...
Ihan rentouttavaa
M47

Vierailija
120/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:11"]Onhan toisen puolison yksin reissailut paljon muutakin kuin vain rahakysymys. Minä en ainakaan olisi jaksanut kesken ruuhkavuosien, erityislapsen hoidon, remontin, töiden, opiskeluiden ja vauvan aikaan olla viikkoa yksin kotona. Ainakaan vain siksi että mies pääsisi ryyppyreissulle kavereiden kanssa. Pakon edessä tietysti olisin pystynyt selviämään jos mies olisi vaikka sairastunut tms. Onneksi ei miehenkään mielestä ollut asiallista jättää toista yksin silloin eikä koskaan edes mitään reissuja suunnitellut (niin kuin en minäkään). Nyt kun tilanne on hiukan rauhoittunut niin jaksamisen puolesta voisi lähteäkin. Meillä vaan menee kaikki ylimääräiset rahat yhteisiin reissuihin, ei edes haluta matkustaa erikseen. Ja täysin yhteiset rahat meillä on koko tämä 18v ollut, en voisi kuvitella eläväni tilanteessa että toisella on rahaa matkustaa mutta toisella ei.
[/quote]
Mitä jos mies ei kestäisi sitä ettei nainen tahkoa rahaa miehenlailla? Naisen ihmisoikeus loisia lompakolla?