Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miksi miehet ei saisi käydä etelässä jätkien kaa?

Vierailija
21.05.2015 |

A) jokainen työssäkäyvä pystyy säästämään sen tonnin vuodessa matkaan.

B) yhteisiä lomia ja viikonloppuja jää noin sata päivää vuodessa siltikin.

Minusta yksi oma reissu vuodessa on aika sopivaa.

Miksi moni nainen on niin hullu ettei tuo käy? Itse olen menossa vaikkei muija pidäkään siitä. On mulla omakin elämä vaikka on perhe ja lapset.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"]Mä toivon että lähtis ees viikonlopuksi jonnekin niin saisin enemmän aikaa kyltymättömän rakastajani kanssa. Jos lähtisi etelään viikoksi niin se olisi kyllä lottovoitto mulle :P
[/quote]
Ja kun akka pettää niin muut petturiakat yläpeukuttaa ;)

Kaksinaismoralismi...

Vierailija
82/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.

[/quote]

Järkevät ihmiset varmaan sopii ne raha-asiat niin, että kummallekin jää jonkin verran omaa rahaa. Ei nyt tarvitse aivan typeräksi heittäytyä.

Meillä menee puolet kummankin palkasta yhteiselle tilille, mistä maksetaan kaikki juoksevat kulut, kartutetaan yhteisiä säästöjä jne. Toinen puoli on sitä pahamaineista omaa rahaa, tosin aika usein sekin käytännössä menee yhteisiin juttuihin, sekä minulla että miehellä.

[/quote]

Kaikkialla muualla paitsi mammapalstoilla tämä on tietenkin itsestäänselvyys. Mutta en ymmärrä, miksi nämä miesvihahuutelijat ja lompakkoloiskitisijät ovat pesiytyneet nimenomaan tänne, missä iso osa palstan käyttäjistä on joko äitiyslomalla, hoitovapaalla tai kotihoidontuella hoitamassa parin yhteisiä lapsia. Useimmiten vielä pariskunnan YHTEISESTÄ toiveesta ja sopimuksesta, jolloin on tietenkin reilua, että töissä oleva puolisko tukee tulonmenetyksestä kärsivää osapuolta. 

Meilläkin tilanne oli se, että mies maksoi enemmän yhteisitä menoista, kun olin äitiys- ja hoitovapailla. Nyt on toisinpäin, mutta ei mulla silti ole tullut mieleen alkaa matkustella tyttöjen kanssa pitkin poikin ja näyttää köyhälle miehelleni pitkää nenää. 

Tällaiset avaukset ovat selkeästi naista vaille jääneiden, katkerien ja itsekkäiden luonnevikaisten tekosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap

[/quote]

Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :)

Vierailija
84/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:20"]Mieheni tienaa meistä kahdesta selvästi vähemmän. Silti olisin valmis lähettämään hänet välillä "poikien" kanssa tuulettumaan, mutta hän ei halua, koska pelkää että haluan sitten itsekin omille reissuille. Sairaalloisen mustasukkainen saatana on hän. :(

Mitäs tähän sanot, lompakkolois-miesviha-pyhävulvahuutelija?
[/quote]
Olet hyvä nainen, kuten ne miehet jotka menee ja päästää vaimoaan. Eikai liitto ole vankila?

Ap

Vierailija
85/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap

[/quote]

Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :)
[/quote]
Olen.

Vaikea sinun on kuvitella muuta kuin oman pienen pääsi ajatuksia. Mies nalkkiin?

Vierailija
86/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap [/quote] Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :) [/quote] Olen. Vaikea sinun on kuvitella muuta kuin oman pienen pääsi ajatuksia. Mies nalkkiin?

[/quote]

Pääni on todistetusti varsin iso, kiitos kysymästä. :) Vaikea on tosiaan kuvitella, että joku noin itsekkään ja yksisilmäisen oloinen ihminen vaivautuisi johonkin niin epäitsekkääseen toimintaan kuin jumppaamaan vauvan kanssa ryhmässä, jossa oletettavasti on läsnä runsaasti näitä syvästi halveksimiasi lompakkoloisia. 

Mitä "mies nalkkiin?" Mulla on itseäni huomattavasti vähätuloisempi (mutta äärettömän rakas) puoliso, joka saa mennä ja tulla miten haluaa. Hänellä on täysi vapaus lähteä heti, jo tuntee olonsa nalkitetuksi.

Vierailija
87/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin on parisuhde normaali ja hyvällä tasolla. Ei ole koskaan tarvinnut luottamusta epäillä. Mies on reissannut itse ja kaverin kanssa, luultavasti kesällä käy toisen kaverin kans eri maassa taas. Mua ei haittaa, enkä oo kateellinen kun en edes kaipaa ulkomaille. Me tehdään sillä välin lasten kans Suomessa mukavia juttuja. Käydään vaikka mummolassa, huvipuistossa, vesipuistossa, eläinpuistossa, kavereiden kans rannalla, hypitään trampalla, syyään jätskiä, pyöräillään tai ollaan vaan kotona rennosti. Ja kyllä, meillä molemmat, myös minä saan mennä niin paljon kuin haluan. Omia menoja / haaveita, mielenkiinnon kohteita on molemmilla vaikka parisuhteessa eletään.

Vierailija
88/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

97 jatkaa...

Ja ennen kuin kukaan ehtii aloittaa taas, niin meillä mies tienaa enemmän, selvästikin. Minä olen tällä hetkellä kotona lasten kanssa. Amk tutkinto on itselläni ja alan töistä maksetaan hyvin. Raha ei vain ole elämässä tärkein asia. Meillä raha riittää elämiseen, kummankin omiin menoihin, säästöön jää ja tilillekin pahan päivän varalle. Ja kun parisuhteessa eletään, niin yhteiset rahat ja tilit on, omia ei tarvita, kun ei kumpikaan erityisesti mitään kallista harrasta tms mihin rahaa menis.

Vierailija
89/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap [/quote] Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :) [/quote] Olen. Vaikea sinun on kuvitella muuta kuin oman pienen pääsi ajatuksia. Mies nalkkiin?

[/quote]

Pääni on todistetusti varsin iso, kiitos kysymästä. :) Vaikea on tosiaan kuvitella, että joku noin itsekkään ja yksisilmäisen oloinen ihminen vaivautuisi johonkin niin epäitsekkääseen toimintaan kuin jumppaamaan vauvan kanssa ryhmässä, jossa oletettavasti on läsnä runsaasti näitä syvästi halveksimiasi lompakkoloisia. 

Mitä "mies nalkkiin?" Mulla on itseäni huomattavasti vähätuloisempi (mutta äärettömän rakas) puoliso, joka saa mennä ja tulla miten haluaa. Hänellä on täysi vapaus lähteä heti, jo tuntee olonsa nalkitetuksi.
[/quote]
Niin? Minulla on vaimo joka saa mennä ja tulla miten haluaa ja saa käydä reissuissa. KERROTKO MITEN SE EROAA TEISTÄ?

Vierailija
90/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:02"]a) tonni ei riitä kun matkaan. Entä muut kulut b) kun on perustettu perhe niin silloin tällaisista asioista päätetään yhdessä. Et sinä voi sooloilla perheen yhteisillä rahoilla. Toisekseen miksi perheellisen miehen pitäisi päästä poikien ryyppyreissulle? Et ole mikään poika enää. Happy wife, happy life. [/quote] Matkat on 300-400€ Yhteiset? Miksi ei erilliset? Kai nainenkin saa tienata omansa. [/quote] Jos aiot päästä noin pienellä rahalla reissuun niin reissun laatu on silloin selviö. Toisekseen naurettavaa sanoa, että molemmilla puolisoilla omat rahat. Näin ei kuitenkaan ikinä käytännössä ole, vai jätätkö sen akkasi ja kakarisi näkemään nälkää kun "sulla on varaa reissata"? Perheessä jossa on lapsia on yhteiset rahat ja yhteiset menot, miksi muuten elää perheenä? Poika-aikasi on ohi. [/quote] Perushyvä rantaloma on sen 400,- Naisella on täysi oikeus tienata omaa rahaa ja pitää suu supussa vaan.

[/quote]

Hyvä, jää sinä kotiin hoitamaan lapset ja koti.

Vierailija
91/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vapaa reissamaan, käyn minäkin tyttöjen kanssa etelässä.

Vierailija
92/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi. [/quote] No sama täällä. Aina ihmettelen kun täältä lukee näiden yhteistilivääntäjien kirjoituksia.

[/quote]

Voin  koittaa avata teille hieman. Onko teillä yhteisiä lapsia? Meillä on kaksi yhteistä lasta, kaksi yhteistä koiraa, yhteinen talo, yhteinen laina, yhteinen auti, yhteinen jääkaappi, yhteiset ruuat ja yhteiset menot.

Minä ostan pääasiassa lasten vaatteet ja kengät, ruuat maksaa se joka ei pakkaa ostoksia tai joka käy kaupassa, lainaa lyhennän minä, muut laskut hoitaa yleensä mies, koirien ruuat ostaa mies...jne.. ennen meillä oli eri tilit ja rahat kuluivat siten kuin kuluivat ja kun toisen loppui käytettiin toisen tiliä, täytyi aina lainata pankkikorttia, siirtää rahaa, laita pankkitunnuksia, kysyä onko sinulla rahaa että voin ostaa tämän kun minun meni ruokaostoksiin yms. Nyt meillä on yhteinen tili, tosi helppoa, rahaa käytetään ja molemmat on ajan tasalla kuinka paljon rahaa on, onko laskut maksettu yms.

Mies on ollut välillä lomautettuna, minä olen välillä ollut äitiyslomalla ja hoitovapaalla, välillä olemme molemmat töissä, on simppelinmpää maksaa kulut yhteiseltä tililtä kuin yrittää jakaa niitä puoliksi tuloihin nähden tai elää eritasoista elämää.. meillä toimii tämä, olemme pääasiallisesti saman tuloisia, mutta lomautukset ja hoitovapaat on laskeneet toisen tuloja merkittävästi, olisiko toisen silloin pitänyt muuttaa vuokralle kun ei ollut varaa lyhentää lainaa, tai syödä puuroa kun ei ollut varaa ostaa ruokaa..

Vierailija
93/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tainnu aloitrajalla jäädä murkkuikä päälle..

Vierailija
94/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei saa mennä, kun jo kirjoitusasustasi päätellen olet debiili.

Mihin etelään? "Etelä" on hieman laaja käsite.

Mitä te "jätkät" siellä tekisitte, museoissako kävisitte ja kulttuuria harrastaisitte?

Kerro nyt debiili ensin edes, minkä maan kulttuuria?

Vierailija
95/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.

[/quote]

Järkevät ihmiset varmaan sopii ne raha-asiat niin, että kummallekin jää jonkin verran omaa rahaa. Ei nyt tarvitse aivan typeräksi heittäytyä.

Meillä menee puolet kummankin palkasta yhteiselle tilille, mistä maksetaan kaikki juoksevat kulut, kartutetaan yhteisiä säästöjä jne. Toinen puoli on sitä pahamaineista omaa rahaa, tosin aika usein sekin käytännössä menee yhteisiin juttuihin, sekä minulla että miehellä.

[/quote]

Kaikkialla muualla paitsi mammapalstoilla tämä on tietenkin itsestäänselvyys. Mutta en ymmärrä, miksi nämä miesvihahuutelijat ja lompakkoloiskitisijät ovat pesiytyneet nimenomaan tänne, missä iso osa palstan käyttäjistä on joko äitiyslomalla, hoitovapaalla tai kotihoidontuella hoitamassa parin yhteisiä lapsia. Useimmiten vielä pariskunnan YHTEISESTÄ toiveesta ja sopimuksesta, jolloin on tietenkin reilua, että töissä oleva puolisko tukee tulonmenetyksestä kärsivää osapuolta. 

Meilläkin tilanne oli se, että mies maksoi enemmän yhteisitä menoista, kun olin äitiys- ja hoitovapailla. Nyt on toisinpäin, mutta ei mulla silti ole tullut mieleen alkaa matkustella tyttöjen kanssa pitkin poikin ja näyttää köyhälle miehelleni pitkää nenää. 

Tällaiset avaukset ovat selkeästi naista vaille jääneiden, katkerien ja itsekkäiden luonnevikaisten tekosia.

[/quote]

Niinpä, sitäpaitsi yhdessä asuvat eli avoparit ovat lain mukaan velvollisia elättämään toisensa. Äitiysvapaalla oleva nainen ei saa asumistukea yms. Koska miehen tulot vaikuttavat. Nämä naisten vihaajat eivät ilmeisesti asu kenenkään kanssa eivätkä ymmärrä lakia joka on määrätty yhdessä asumiselle.

Vierailija
96/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"] Pitäisikö vaimoa estää menemästä vauvajumppaan tai "ystävän kanssa syömään" kun todistetusti naiset pettää yhtä paljon? Vai miten miesvihaaja tuon selittää? [/quote] Oikein hyvä. Lähetetään mies sinne vauvajumppaan ja ystävien kanssa syömään, niin vaimo voi lähteä tyttöjen kans viikoksi etelään. IHAN sama asia kerran on, eikö? :) [/quote] Joo'o, en ole väittänyt että vain toinen saa mennä. Ap [/quote] Jotenkin munun on hyvin vaikea kuvitella ap:tä vauvajumpassa. Oletko todella ollut? :) [/quote] Olen. Vaikea sinun on kuvitella muuta kuin oman pienen pääsi ajatuksia. Mies nalkkiin? [/quote] Pääni on todistetusti varsin iso, kiitos kysymästä. :) Vaikea on tosiaan kuvitella, että joku noin itsekkään ja yksisilmäisen oloinen ihminen vaivautuisi johonkin niin epäitsekkääseen toimintaan kuin jumppaamaan vauvan kanssa ryhmässä, jossa oletettavasti on läsnä runsaasti näitä syvästi halveksimiasi lompakkoloisia.  Mitä "mies nalkkiin?" Mulla on itseäni huomattavasti vähätuloisempi (mutta äärettömän rakas) puoliso, joka saa mennä ja tulla miten haluaa. Hänellä on täysi vapaus lähteä heti, jo tuntee olonsa nalkitetuksi. [/quote] Niin? Minulla on vaimo joka saa mennä ja tulla miten haluaa ja saa käydä reissuissa. KERROTKO MITEN SE EROAA TEISTÄ?

[/quote]

Voi, sinä olet tossusankari. :( Olisit heti sanonut että kyse on siitä, että SINÄ et pääse vaikka vaimosi pääsee, sen sijaan että teit yleistävän avausen siitä miten MIEHET eivät pääse. Sinä et ole "kaikki miehet", eikä vaimosi ole "kaikki naiset". Kun tajuat tämän, kommunikointi kanssasi helpottuu huomattavasti. :)

Vierailija
97/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]

Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi.

[/quote]

Tämä. Selkeintä on, että kumpikin osallistuu perheen pyörittämiseen, loput rahat ei kuulu toisen haaskottaviksi ollenkaan vaan omiin juttuihin. Näistä voi säästää vaikka sen oman loman.
[/quote] Ja kun sillä toisella ei ole mistä säästää, niin mitäs sitten? Ei pääse koskaan mihinkään kun toinen vaan lomailee. Reilua.
[/quote]
Miksi ei ole? Onko kiellyttä panostamaan työntekoon ja uraan? Pitääkö miehen kärsiä siitä, että nainen on laiska ja veltto?
[/quote]

Nainen on raskaana, synnyttää ja hoitaa lasta joka kaipaa äitiään sekä henkisesti että fyysisesti joka solullaan parin ensimmäisen elinvuotensa ajan. Sitten jos tehdään vielä 1-2 lasta lisää niin siihen uppoaa helposti 5-10 vuotta. Nainen uhraa uransa perheen takia. Kotiäitinä olo on vähintäänkin yhtä rankkaa kuin "oikea" työ. Sitähän sinä et tule koskaan tietämään tai edes ymmärtämään. Vai pitäisikö lapset jättää sitten vain kylmästi tekemättä? Sehän ei tietenkään miehelle käy, onhan se mukavaa kahlita vaimo kotiin, vittuilla, alistaa vaimoa ja väheksyä häntä. Jos nainen ei tähän suostu niin sitten hankitaan joku nuorempi ja hyväuskoinen tilalle. Mies ei ikinä kestäisi tilannetta jossa molemmat olisivat yhtä paljon pois kotoa ja molemmilla olisi varaa tehdä mitä ikinä huvittaa :)

Vierailija
98/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä parisuhdekohtaisesti sovittavia asioita. Meillä matkustetaan yhdessä ulkomaille, kumpikaan ei koe tarvetta eikä halua lähteä kavereiden kanssa.

Kavereiden kanssa käydään sitten ravintoloissa viettämässä iltaa ja vietetään mökki-iltoja. Nämä riittävät meille ja ovat parisuhdevapaata aikaa.

Tiedän, että olen aika läheisriippuvainen mutta niin on mieskin. Toimii meillä.

Vierailija
99/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:48"]Onhan se ok, kunhan koskee molempia puolisoita. Eli perheen yhteenlasketuista tuloista säästetään se tonni molempien omaa reissua varten eikä vain toiselle. Riippumatta siitä, mikä on kumpaisenkin tulotaso sillä hetkellä. [/quote] Ai, että naisella on täysi oikeus loisia miehen lompakolla vain omasta ilmoituksestaan? Jep jep..

[/quote]

Nyt on vuosi 2015, naisella voi olla omaisuutta ja omia tuloja ihan siinä missä miehelläkin. 

Vierailija
100/144 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä parisuhdekohtaisesti sovittavia asioita. Meillä matkustetaan yhdessä ulkomaille, kumpikaan ei koe tarvetta eikä halua lähteä kavereiden kanssa.

Kavereiden kanssa käydään sitten ravintoloissa viettämässä iltaa ja vietetään mökki-iltoja. Nämä riittävät meille ja ovat parisuhdevapaata aikaa.

Tiedän, että olen aika läheisriippuvainen mutta niin on mieskin. Toimii meillä.