Kertokaa miksi miehet ei saisi käydä etelässä jätkien kaa?
A) jokainen työssäkäyvä pystyy säästämään sen tonnin vuodessa matkaan.
B) yhteisiä lomia ja viikonloppuja jää noin sata päivää vuodessa siltikin.
Minusta yksi oma reissu vuodessa on aika sopivaa.
Miksi moni nainen on niin hullu ettei tuo käy? Itse olen menossa vaikkei muija pidäkään siitä. On mulla omakin elämä vaikka on perhe ja lapset.
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:43"]Suoraan sanottuna kuvottaa nämä "miehet", jotka elävät vastentahtoista elämäänsä jonkun "uikuttavan" ja "nalkuttavan" eukon ja huutavien kakaroiden kanssa eivätkä ymmärrä, että he ovat nuo tekijät valinneet elämäänsä ihan itse. Kantakaa se katkeruuden viitta ihan itse älkääkä laskeko sitä vaimonne harteille niinkuin joku ylikasvanut kakara, joka syyllistää kaikesta äitiä. Jos elämässä hienointa on jätkien kanssa hengailu ja kalja, olisi ehkä pitänyt elää elämäänsä ilman perhettä. On täysin moraalitonta ottaa elämäänsä aikuisen ihmisen vastuu, mutta sysätä se sitten yksin vaimon harteille. Ja ei, tämä ei tarkoita sitä, että ei saisi käydä kavereiden kanssa ulkomailla vaan sitä, että se pitää tehdä perheen ja vaimon kanssa yhteisymmärryksessä siten, että kenenkään ei tarvitse katkeroitua ja kantaa liian suurta taakkaa. Miehetkin saisivat jossain vaiheessa herätä vela-liikkeeseen ja jättää ne lapset tekemättä, jos perhe-elämä ei kiinnosta. [/quote] Tarviiko sen naisen aina nalkuttaa ja uikuttaa? Maistuisi se yhteiselokin miehelle paljon paremmin ilman jatkuvaa kitinää...
[/quote]
Edelleen: olet sen kitisijän itse valinnut elämääsi. Miksi et ottanut kumppania, jonka seurassa viihdyt? Jos kitinä taas on alkanut lasten saannin jälkeen sen vuoksi, että et hoida osuuttasi perhe-elämän velvollisuuksista, olet kelvoton mies. Miksi teit lapsia, jos et ole halua olla vanhempi? Äläkä sano, että vaimo painosti. Olet aikuinen, joten tee omat päätöksesi.
[/quote]
Pesepäs nyt ne hiekat sieltä pillusta, ja sitten takaisin tiskaamaan!
[/quote] Näin et taitaisi uskaltaa sanoa sille nalkuttavalle vaimolle?
[/quote]
Tuollaisestahan syttyisi ydinsota ja tulisi jäätävä ydintalvi viikoiksi....
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]
Nämä "perheen yhteiset rahat" -kommentit ei vaan aukea mulle, vaikka parisuhteessa olen elänyt yli puolet elämästäni. Yhteisiä kuluja maksellaan yhdessä joo, mutta mun muu rahankäyttö ei kuulu mun puolisolle pätkääkään, ja päinvastoin. Ja kyllä, olen nainen ja vieläpä meistä suurituloisempi.
[/quote]
Rahat onkin yhteiset vain silloin jos nainen tienaa vähemmän ;)
[/quote]
Ei meillä ainakaan.
Mun mies on ihan hirveä kännissä, olisin niin huolissani. Suomessakin on päätynyt putkaan ja ei ikinä katso milloin vika bussi menee kotiin eikä vastaa puhelimeen. Ei toki juo usein ja nyt lopettaa/taukoa siitä satunnaisesta perseilystä myös. Meillä on niin pienet tulot, että pelkkä keskustan baarireissu on liikaa, joten joo ei ole rahaa etelän reissuun. Pidämme kaikista eniten kahdestaan reissaamisesta ja sitä varten vähän pakkokin säästää, koska haluamme mieheni perheen luona Euroopassa käydä. Naurettavaa tuhlata se raha ryyppäämiseen toisessa maassa.