Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa

Vierailija
19.05.2015 |

Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.

Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html

Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monikaan huvikseen pihtaa. Haluttomuuden syy pitäisi selvittää ja hoitaa yhdessä eikä vain painostaa toista seksiin. Sitten jos haluton osapuoli ei suostu tekemään asialle mitään eikä yhtään mieti asiaa puolison kannalta niin on jo aika mulkku. Kuitenkaan se painostus ei auta..

Vierailija
102/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:41"]

Kyllähän liukuvoiteella onnistuu keltä vaan, ellei joku fyysinen sairaus haittaa. . Liukuvoiteella ne maksulllisetkin homman tekee, ei kiihottumalla.

[/quote]

Ahaa, mies siis haluaakin itselleen huoran eikä kumppania.

[/quote]

Naisellinen ajattelutapa. Monelle miehelle se pointti on seksi, ei se kenen kanssa sitä harrastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 sua just ymmärrän. Selvähän se on, jos fyysinen sairaus estää, niin se on ainia syy kieltäytyä. Mun kaverilla on kans tuo ja olen ymmärtänyt, ettei heillä ole seksiä. Se on erittäin ymmärrettävää.

Vierailija
104/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:44"]

Prostituoitu pystyy hoitamaan homman täysin kylmänä liukuvoiteen avulla. Miksei samaan pystyisi terve nainen.

[/quote]

Mutta miksi ihmeessä hoitaisi? Minua sattuu ainakin jos en ole kiihottunut. Vaikka käyttäisi liukkaria, sattuu silti. Tarvitsen kiihottumisen ettei satu. lisäksi en halua itselleni vulvodyniaa, joten näen oman seksuaalisuuteni suojelun tärkeämpänä kuin miehen pillun saannin.

[/quote]

Mutta sinähän voit ulkoistaa sen miehen pillun saannin, jos et itse tuohon pysty?

Vierailija
105/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole oikeus ulkoistaa asiaa, jos puolisolla on fyysinen syy. Eikä muutenkaan, mutta ei ainakaan tuolloin.

Vierailija
106/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:52"]

Hahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. 

[/quote]

Ikävää, ettet pysty nauttimaan lyhyemmistä sessioista. Itse nautin pikapanoistakin.

[/quote]

Minä en. Haluan nauttia mahdollismman kauan peniksestä sisälläni.

[/quote]

Eli sulla määrä korvaa laadun. Itse olen tyytyväinen, kunhan saan orgasmin yhdynnässä. Mutta minulla siihen ei menekään kuin 1-5 min.

Vierailija
107/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:54"]

Tottakai maksulliset markkinoivat sen seksinä, jotta joku ostaisi. Kyllähän ne näyttelevätkin nautintoa jotta miehet tykkäis. Myydään siis illuusiota. Seksiähän he eivät harjoita asiakassuhteissa, sillä eivät itse saa nautintoa. Se, että joku reppana pitää sitä oikeana seksiä, on vain säälittävää :D

[/quote]

Kyllä minä pidän sitä seksinä, jos nuolen tai hoidan vaimon käsin.

Vierailija
108/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus ei ole mikään syy pihdata avioliitossa. Ittensä on sitten vaan pakotettava kerran viikossa edes. (Eri asia, jos sattuu tms)

Vierailija
109/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:53"]

Naisen ei tarvitse olla kiihottunut suikkarin aikana. Eli haluttomat kuivavitut, ottakaa mieheltänne edes suihin.

[/quote]

Mies ei halua suikkaria.

[/quote]

Opettele ottamaan suihin.

Vierailija
110/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]

Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.

[/quote]

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

[/quote]

Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.

[/quote]

Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.

[/quote]

Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?

[/quote]

Ihmisen biologiaa opetettiin minun lapsuudessani muistaakseni 5. tai 6. luokalla, yläasteella vähän perusteellisemmin. Jos sinulla on nuo tunnit vielä käymättä, niin voit tutustua seksin määritelmään esimerkiksi Väestöliiton sivuilla.

[/quote]

Mutta ei raiskauskaan ole seksiä, koska uhrilla ei ole seksihalut päällä. Joten sama juttu prostituution kanssa. Se ei ole seksiä, koska maksullinen nainen ei ole mukana seksuaalisista motiiveista.

[/quote]

Minulla tai lähipiirilläni ei ole kokemuksia raiskauksista, mutta olen feministien suusta kuullut, että raiskaus on vallankäyttöä - ei niinkään seksuaalisen nautinnon hakua. Raiskauksesta tekemäsi johtopäätöksesi maksulliseen seksiin oli perin kummallinen, joka annetakoon sinulle anteeksi, sillä selvästi inhosi prostituutiota kohtaan sumentaa loogisen päättelykykysi. Viiden pisteen vihje: seksin määritelmässä ei vaadita, että kaikki osapuolet saavat nautintoa. Kuvittele esim. tilannetta, jossa vaimo tumputtaa miestä. Nainen tuskin kovin suurta nautintoa siitä saa.

[/quote]

Tilanne ei ole seksä maksullisen naisen taholta. Hänen puoleltaan se on työtä. Kuten miehen tumputtaminenkin on naiselle runkkaamista, ei seksiä. Sama juttu maksullisen seksin osalta.

[/quote]

No niin, asiat nytkähti sentään vähän eteenpäin. Nyt kun vielä pohdit kiihkottomasti, saako mies seksuaalista nautintoa, kun hän harjoittaa seksuaalista aktia seksityöläisen kanssa, niin alat olla melko lähellä totuutta.

Vierailija
111/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:00"]

Minusta ei ole oikeus ulkoistaa asiaa, jos puolisolla on fyysinen syy. Eikä muutenkaan, mutta ei ainakaan tuolloin.

[/quote]

Minä en kieltäytyisi, jos vaimo ei pystyisi minua seksuaalisesti tyydyttämään ja hankkisi maksullisen naisen minulle.

Vierailija
112/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma voi olla siinä ettet ole maininnut asiaa kumppanillesi että sinun mielestä läheisyys ja fyysinen kontakti on tarpeeton tai miten sen itsellesi perusteletkaan. Jos et ole avoin suhteessasi oletatko että toinen on?

Vierailija
113/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]

Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.

[/quote]

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

[/quote]

Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.

[/quote]

Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.

[/quote]

Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?

[/quote]

Seksityöläinen myy seksiä muodossa tai toisessa, noin yleisen määritelmän mukaan.  Sinulla voi olla omat määritelmäsi seksille, mutta ne ovat, kuten sanottua, omiasi.

[/quote]

Tottakai maksulliset markkinoivat sen seksinä, jotta joku ostaisi. Kyllähän ne näyttelevätkin nautintoa jotta miehet tykkäis. Myydään siis illuusiota. Seksiähän he eivät harjoita asiakassuhteissa, sillä eivät itse saa nautintoa. Se, että joku reppana pitää sitä oikeana seksiä, on vain säälittävää :D

[/quote]

Säälittävää on tuo jankkaamisesi itse keksimästäsi, huomattavasti normaalia rajatummasta seksin määritelmästä. Perusteeton on myös olettamuksesi, ettei prostituoitu voisi itse saada myymästään seksistä nautintoa.

Raiskauskin muuten usein määritellään seksinä, johon ei ole toisen osapuolen suostumusta. 

Vierailija
114/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti suhteesi tulee nahistumaan kun et pidä sitä kovin tärkeänä. Miksi haluat suhdetta jossa tiedät toisella olevan haluja joihin et voi yhtyä. Jos seksi on merkityksetöntä niin sanotko sen avoimesti heti uudelle morsmaikulle?

Vierailija
115/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa. Ei prostituoitu mitään nautintoa saa. Työn iloa korkeintaan sitä, että rahaa tulee.

Vierailija
116/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse kävin aikanaan sinkkuna eräällä maksullisella, joka ei kolmen käyntikerran jälkeen enää ottanut maksua? Miksi ihmeessä, jos ovat kykenemättömiä nauttimaan seksistä asiakkaiden kanssa?

Vierailija
117/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:13"]

Jotain rajaa. Ei prostituoitu mitään nautintoa saa. Työn iloa korkeintaan sitä, että rahaa tulee.

[/quote]

Oletko huora, kun tunnut tietävän noin hyvin?

Vierailija
118/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puolen vuoden perusteeton pihtaaminen"

On siinä yksinkertainen gynekologi. Haluaa lausunnoillaan lähinnä miesten suosiota? Jos parisuhteessa ei ole seksiä, syynä on useammin joku muu kuin "perusteeton pihtaaminen". Vieraantuminen kumppanista, rakkaudettomuus, kommunikaatio-ongelmat, itsetunto-ongelmat, haluttomuus, pettäminen jne. En ole ikinä kuullut tai huomannut, että joku "kävisi kauppaa" parisuhteessa seksillä tai hellyydellä. Taitaa olla aika harvinaista kuitenkin.

Vierailija
119/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:15"]Pitääkin sitten tänään muistaa kunnolla antaa
[/quote]
tästäkin sain 2 alapeukkua, kun totesin että täytyy aviomiehelle antaa tänään :D nyt vähän järkeä peukkuihin :D

Vierailija
120/166 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Tuolla perusteella jääkiekkoammattilainen ei nauti mestaruudesta tai muusikko aplodeista.