gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa
Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.
Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html
Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:27"]
Suhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi kuten halit, suukot, hyväilyt, kosketukset jne.
[/quote]
Ei välttämättä. On pariskuntia, jotka yhteisestä sopimuksesta päättävät olla ilman seksiä ja he elävät silti / siksi tasapainoista elämää. Vastaavasti voidaan yhdessä päättää, että seksiä on vaikkapa kaksi kertaa viikossa, olipa sitten haluja tai ei. Kyllä se vaan yleensä alkaa haluttaa, kun sille tilaa annetaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:54"]
Tottakai maksulliset markkinoivat sen seksinä, jotta joku ostaisi. Kyllähän ne näyttelevätkin nautintoa jotta miehet tykkäis. Myydään siis illuusiota. Seksiähän he eivät harjoita asiakassuhteissa, sillä eivät itse saa nautintoa. Se, että joku reppana pitää sitä oikeana seksiä, on vain säälittävää :D
[/quote]
Itse kävin aikanaan sinkkuna eräällä maksullisella, joka ei kolmen käyntikerran jälkeen enää ottanut maksua? Miksi ihmeessä, jos ovat kykenemättömiä nauttimaan seksistä asiakkaiden kanssa?
[/quote]
...ja sitten heräsit unestasi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:37"]
Ihmettelen, miksi kukaan pihtaa, jos ei ole fyysistä syytä. Pihtaus avioliitossa ilman syytä on kiusaamista ja vallankäyttöä.
[/quote]
Jos ei vain kiihotu tai ole haluja? En mä ainakan pysty yhdyntään ellen ole kiihottunut. Sattuu kamalasti. Moni ei tajua, että naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää, pimpin kostua ja turvota.
[/quote]
Niin se on. Rakkautta ja kiintymystä ei ole enää. Miksi jatkaa ???
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:57"]
Tälle gynelle paljon puhuttua "rikastusta". Melko vanhanaikainen käsitys muijalla. Ai pitäs antaa vaikka ei tee mieli...
[/quote]
Pitäisi huolehtia kumppaninsa seksuaalisesta hyvinvoinnista. Mielestäni tämän tulisi olla kaikille itsestäänselvyys. Näemmä joillekin ei vaan pitää nostaa esiin raiskaukset, volvodynastiat & muut sairaudet.
[/quote]
Ilmeisesti naisen seksuaalisella hyvinvoinnilla ei ole niin väliä kun ivailet ihan oikeaa sairautta?
[/quote]
Viittasin palstan kommentoijien tapaan reagoida artikkeliin. Itse artikkelissahan hyvin selvästi rajattiin sairaudet ulkopuolelle. Kyllä sillä miehenkin seksuaalisella hyvinvoinnilla on väliä.
[/quote]
Suurin osa on kirjoittanut ettei pysty harrastamaan seksiä kiihottumattomana, koska se sattuu. Onko tämä sinusta kohtuutonta, vaikkei kyseessä ole sairaus?
Kyllä miehenkin seksuaalisella hyvinvoinnilla on väliä näyttää vähän kornilta kun täällä haukutaan yhdyntään kykenemättömät naiset "kuivavituiksi" ja paasataan siitä miten pitäisi laittaa vaan liukkaria ja kestää kipu kuin "ammattilainen".
Mitä vastenmielistä voi olla siinä, että harrastaa seksiä rakastamansa kumppanin kanssa vaikka liukkarin avulla? Vai oletteko menneet naimisiin huonotuloisina, kun oman uran rakentamiseen ei olla halutu käyttää energiaa ja mies toimii pankkina, että saa olla kotona lasten kanssa? Ja kunnioitus ja rakkaus puuttuu tämän vuoksi?
Ikinä ei itselläni ole pahalta tuntunut kun oma mies koskee.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:54"]
Suhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi kuten halit, suukot, hyväilyt, kosketukset jne.
[/quote]
Ei välttämättä. On pariskuntia, jotka yhteisestä sopimuksesta päättävät olla ilman seksiä ja he elävät silti / siksi tasapainoista elämää. Vastaavasti voidaan yhdessä päättää, että seksiä on vaikkapa kaksi kertaa viikossa, olipa sitten haluja tai ei. Kyllä se vaan yleensä alkaa haluttaa, kun sille tilaa annetaan.
[/quote]
Boldaukset minun.
M[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:33"]Mitä vastenmielistä voi olla siinä, että harrastaa seksiä rakastamansa kumppanin kanssa vaikka liukkarin avulla? Vai oletteko menneet naimisiin huonotuloisina, kun oman uran rakentamiseen ei olla halutu käyttää energiaa ja mies toimii pankkina, että saa olla kotona lasten kanssa? Ja kunnioitus ja rakkaus puuttuu tämän vuoksi?
Ikinä ei itselläni ole pahalta tuntunut kun oma mies koskee.
[/quote]
Lisäisin tähän, että todellakin kyseessä on päästään vialla olevat naiset, jos ei omasta miehestään kiihotu. Silloin se asia on joko a. Naisten vastuulla korjata b. Erota tai c. Antaa miehelle lupa nussia muita. Tuntuu että täällä on lähinnä naisia, jotka eivät voi erota, koska yksin ei rahallisesti pärjätä, kun halutaan maata kotona ja kuvitellaan, että jollain kotitöillä on jotain arvoa. Ei voida antaa miehen nussia muita, koska totta helvetissä E löytää paremman. Se siis pitää estää, ettei rahantulo ja elatus lopu. Ja pillua ei anneta, koska ei miehen kanssa olla rakkaudesta ja kunnioituksesta, jolloin se oman miehen kosketus ei todellakaan tunnu pahalta. Joten tottakai miehet ehdottomasti menette vieraisiin, jos se oma nainen ei tuollaiselle tilanteelle mitään suostu tekemään. Avioliitto on kuitenkin kahden kauppa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:57"]
Tälle gynelle paljon puhuttua "rikastusta". Melko vanhanaikainen käsitys muijalla. Ai pitäs antaa vaikka ei tee mieli...
[/quote]
Pitäisi huolehtia kumppaninsa seksuaalisesta hyvinvoinnista. Mielestäni tämän tulisi olla kaikille itsestäänselvyys. Näemmä joillekin ei vaan pitää nostaa esiin raiskaukset, volvodynastiat & muut sairaudet.
[/quote]
Ilmeisesti naisen seksuaalisella hyvinvoinnilla ei ole niin väliä kun ivailet ihan oikeaa sairautta?
[/quote]
Viittasin palstan kommentoijien tapaan reagoida artikkeliin. Itse artikkelissahan hyvin selvästi rajattiin sairaudet ulkopuolelle. Kyllä sillä miehenkin seksuaalisella hyvinvoinnilla on väliä.
[/quote]
Suurin osa on kirjoittanut ettei pysty harrastamaan seksiä kiihottumattomana, koska se sattuu. Onko tämä sinusta kohtuutonta, vaikkei kyseessä ole sairaus?
Kyllä miehenkin seksuaalisella hyvinvoinnilla on väliä näyttää vähän kornilta kun täällä haukutaan yhdyntään kykenemättömät naiset "kuivavituiksi" ja paasataan siitä miten pitäisi laittaa vaan liukkaria ja kestää kipu kuin "ammattilainen".
[/quote]
Jos paikat ei enää kostu, niin silloin vastuuntuntoinen nainen miettii ongelman syytä, pyrkii etsimään ongelmaan ratkaisua mahdollisesti ulkopuolisten asiantuntija-apua hyödyntäen ja sitä miten miehen tarpeet tulevat tyydytettyä tässäkin tilanteessa.
...tai sitten voi vaihtoehtoisesti raivota ja alapeukuttaa vauvapalstalla.
Jännää kaksinaismoralismipaskaa kuulee naisilta siitä että jos nainen pettää on se jotenkin okei ja siistiä hommaa. Jos mies pettää on se uusi maailmansota alkamassa asiasta ja myöskin naisen pettäminen on aina miehen syytä tai sitä ettei mies huomioi tarpeeksi.... Mites oletteko mammat ite miettineet kun se mies pettää että oisko kannattanu huomioidan enemmän ja olla kotona kattomassa sen kans enemmän jalkapalloa ja antaa enemmän aikaa miehelle eikä lähteä tyttöjen kanssa ulos. Mitä haluttomiin kausiin tulee niin nainenhan ei käsitä miehen halutonta kautta vaan silloin mies ei enää kiihotu naisesta ja vika on jälleen miehessä mutta miehen pitää vain hyväksyä asiat. Yhteenvetona en lainkaan ihmettele pettäviä ihmisiä jotka ei saa seksiä sillä itsekkin tekisist samoin vastaavassa tilanteessa
KYSYMYS: Pitäisikö minun hankkia itselleni rakastajatar? Olen surullinen siitä, että olen menettänyt kauniin ja eroottisen vaimoni äitiydelle. Kaksi vuotta sitten, lapsen syntymän jälkeen, vilkas seksielämämme tyrehtyi lähes täysin. Välitän vaimostani enkä halua hajottaa perhettämme, mutta oman seksuaalisuuden tukahduttaminen vaikuttaa jo henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin.
Anneli Kivijärvi: Ongelmista puhutaan vain haluttoman osapuolen kannalta. Miehen kannattaisi ehkä kysyä naiselta, miten asia pitäisi hänen mielestään hoitaa? Onko hän kenties ajatellut palkata itselleen sijaisen?
Tuskin kukaan on mennyt parisuhteeseen sen takia, että haluaisi vain masturboida. Parisuhteeseen mennessään ihminen lupautuu antamaan toiselle läheisyyttä ja ainakin jonkinlaista, tavallista, vaginaalista seksiä.
http://m.meidanperhe.fi/artikkeli/sina/ratkaisuja_yleisimpiin_seksipulmiin
"puolisoltaan ei voi olettaa uskollisuutta, jos ei itse anna seksiä"
end of story
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:11"]
end of story
[/quote]
Kyllä voi. Haluttomuus ei ole oma vika. Sitä pitää hoitaa yhdessä kumppanin kanssa, ei suostua viikottain raiskattavaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:19"]
end of story
[/quote]
Kyllä voi. Haluttomuus ei ole oma vika. Sitä pitää hoitaa yhdessä kumppanin kanssa, ei suostua viikottain raiskattavaksi.
[/quote]
Tuollainen suhde on joka tapauksessa game over.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:26"]
end of story
[/quote]
[/quote]
Tuollainen suhde on joka tapauksessa game over.
[/quote]
Ei ole. Haluttomia kausia on sekä miehillä että naisilla. Avioliittoon kuuluu se, ett tukee puolisoa vaikeassa tilanteessa, ei vaadi häntä raiskattavaksi tai eroa.
end of story
[/quote]
[/quote]
Niin, sitä pitää hoitaa. Moni haluton ei vain koe haluttomuutensa olevan ongelma, joten ei näe tarvetta sitä hoitaakaan - eli haluttomuus on vain sen kumppanin ongelma, jonka ratkaisemiseen käytännössä jää jäljelle vain kaksi vaihtoehtoa: hakea seksi muualta tai olla ilman.
Jos haluttomuttaan ei näe ongelmana eikä sitä näin ollen kiinnosta korjatakaan, niin kyllä se silloin on ihan oma vika. Ei johonkin tautiinkaan sairastuminen yleensä ole oma vika, mutta jos sen jättää hoitamatta niin silloin syyllinen pitkittyneeseen tautiin löytyy peilistä.
Tuo gyne lähes aiheutti mulle keskenmenon kovakouraisuudellaan. Jouduin pelkäämään meneekö hartaasti toivottu raskaus kesken. Kiertäkää kaukaa.
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
Hmmm ... tehoaisiko sana paremmin, jos sen lukisi nettilehdestä? "Vaimooo, tulepas lukemaan yksi juttu."
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:29"]
Tuo gyne lähes aiheutti mulle keskenmenon kovakouraisuudellaan. Jouduin pelkäämään meneekö hartaasti toivottu raskaus kesken. Kiertäkää kaukaa.
[/quote]
Oikeasti? Teitkö valituksen? Miten suhtautu siihen, että aiheutti keskenmenon?
[/quote]
Juu eli seksuaalinen ahdistelu ja sarja raiskaukset.