gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa
Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.
Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html
Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.
Kommentit (166)
Aviomies ihmettelee miten on onnistunut tekemään suuren virheen valitsemalla elämän kanssasi..
Seksi on muutakin kuin yhdyntä, jos yhdyntä ei kiinnosta tai jos se sattuu tai jotain muuta niin onhan naisella myös persereikä, suu, kädet kuten myös miehellä on kädet ja suu jne. Haluttomuus ei ole normaali tila ihmisellä, sen kun hoitaa ja oppii myös muunlaista seksiä kuin maata lahnana tai olla tekemättä mitään niin voi hyvin seksielämä loistaa. Mutta onhan se niin että se vaatii molemmalta osapuolelta hoitamista, yhdessä nautintoa. Itse en vihaa miestäni niin etten halua mitään seksiä hänelle antaa eikä hänkään minua, kompromisseja tehdään ja jos itse olen aluksi haluttomampi niin se moodi kyllä tulee päälle pian
Mä luulin että tää on ilmiselvä provo, mutta joku gynekologi on oikeasti tuota mieltä? Huh huh...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:41"]Kuka mies kuitenkaan haluaa 10-15 min vastentahtoista seksiä vaimoltaan?
[/quote] Ihmettelen samaa. Ei ne miehetkään typeriä ole, vaistoavat kyllä jos seksi tuntuu toisesta pahalta. Seksin kuuluu olla yhteinen ilo.
Entä mies? Miten itsensä valaaksi syönyt ns mies hoitaa vaimonsa aviolliset tarpeet?
Ei mitenkään. Se on yksinkertaisesti täysin mahdotonta sellaisen ruhon kanssa.
Mutta naisten tarpeet ei olekaan niin tärkeitä.
Muuten se että näkee naamasta kun lakkaa saamasta on aivan totta. Minusta sen ainakin näkee.
Ps. En ole lihava painoindeksi tasan 20. Muut olisi minusta kiinnostuneita oma mies ei.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:27"]
Ei ole. Haluttomia kausia on sekä miehillä että naisilla. Avioliittoon kuuluu se, ett tukee puolisoa vaikeassa tilanteessa, ei vaadi häntä raiskattavaksi tai eroa.
[/quote]
Minun mielstä halukkuudessa on muitakin sävyjä kuin mieletön kiima ja raiskaus. Seksiä voi harrastaa täysin tyydyttävästi vaikka se ei itsä etukäteen ihan hierveästi nappaisikaan.
[/quote]
mitä tyydyttävää siinä on, että yhdyntä sattuu kun nainen ei ole tarpeeksi kiihotunut? Tajuatko, että pimpin pitää turvota ja kostua ennen yhdyntää? Ei se reikä ole koko ajan valmis, kuten ei miehen peniskään ole koko ajan erektiossa.
[/quote]
Jotkut eivät kostu koskaan, edes kiihottuneena. Meitä(kin) varten on liukuvoiteet.
[/quote]
Niin? Mutta jos ei edes kiihotu niin ei se liukuvoide auta. Liukuvoide on nimenomaan tarkoitettu siihen, että jos on kiihottunut mutta ei kostunut. ei se auta kiihottumiseen eikä turvota pillua.
Kivijärven mukaan haluttomuutta voi hoitaa, mutta miten? Oma gyneni ei osannut auttaa mitenkään. En kyllä menisi Kivijärven vastaanotollekaan, sillä en kestä hänen syyllistävää asennettaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:14"]
Mun mies on pihdannut jo kaksi vuotta, se ei ole halunnut mua lapsen syntymän jälkeen, eikä kyse ole siitä että olisin lakannut huolehtimasta itsestäni tai kadonnut mamalandiaan. En haluaisi erota mutta en mä tätä seksittömyyttäkään enää jaksa.
[/quote]no miksei halua? oletko kysynyt?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:30"]
Seksi on muutakin kuin yhdyntä, jos yhdyntä ei kiinnosta tai jos se sattuu tai jotain muuta niin onhan naisella myös persereikä, suu, kädet kuten myös miehellä on kädet ja suu jne. Haluttomuus ei ole normaali tila ihmisellä, sen kun hoitaa ja oppii myös muunlaista seksiä kuin maata lahnana tai olla tekemättä mitään niin voi hyvin seksielämä loistaa. Mutta onhan se niin että se vaatii molemmalta osapuolelta hoitamista, yhdessä nautintoa. Itse en vihaa miestäni niin etten halua mitään seksiä hänelle antaa eikä hänkään minua, kompromisseja tehdään ja jos itse olen aluksi haluttomampi niin se moodi kyllä tulee päälle pian
[/quote]
Öhhh :D tiesitkö että kaikki eivät saa nautintoa suuseksistä tai perseseksistä? Omaan anaalini ei kukaan mies ikinä työnny. Sattuu liikaa. Lisäksi osa miehistä ei nauti suuseksistä niinkuin yhdynnästä, joten se on turhaa. Minäkään en naisena halua saada suuseksiä. Joten jos yhdyntä ei onnistu, niin meillä ollaan ilman seksiä. Piste.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[/quote]
Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.
[/quote]
Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?
[/quote]
Ihmisen biologiaa opetettiin minun lapsuudessani muistaakseni 5. tai 6. luokalla, yläasteella vähän perusteellisemmin. Jos sinulla on nuo tunnit vielä käymättä, niin voit tutustua seksin määritelmään esimerkiksi Väestöliiton sivuilla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:31"]
Entä mies? Miten itsensä valaaksi syönyt ns mies hoitaa vaimonsa aviolliset tarpeet? Ei mitenkään. Se on yksinkertaisesti täysin mahdotonta sellaisen ruhon kanssa. Mutta naisten tarpeet ei olekaan niin tärkeitä. Muuten se että näkee naamasta kun lakkaa saamasta on aivan totta. Minusta sen ainakin näkee. Ps. En ole lihava painoindeksi tasan 20. Muut olisi minusta kiinnostuneita oma mies ei.
[/quote]
Varmasti satuilet. Etkö tiedä että nainen antaa ja mies saa, mies on aina valmis seksiin ja nainen harrastaa seksiä vain miehen mieliksi. Ainoastaan naisista löytyy pihtareita. #palstatotuus #lassukansuusta
Kuka mies nauttii seksistä jos nainen ei ole siinä mukana omasta tahdostaan?
Eli yhteenvetona seksitön parisuhde on floppi jota kukaan ei parisuhteen alussa toivonut, sukupuolista riippumatta. Eli toinen osapuoli pettyy sinuun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:50"]
Toisaalta miksi ei voi tehdä jotain josta toinen pitää, vaikkei itse siitä suuremmin välitä. Olettaen ettei asia suorastaan inhota. Itse hankin lapsiakin tuolla asenteella.
m77
[/quote]
Aiheen vierestä, mutta miksi helkutissa suostuit isäksi?
m78
[/quote]
En ollut asiaa vastaan. Minulle tehtiin selväksi, ettei vaipparumba tai heräily ole minun hommiani. Taloudellinen tilanne oli ok. Lapset, ei siis vauvat, olivat ihan hauskoja jo tuolloin. Tein myös vauvakuumeisille vanhemmilleni selväksi, että ovat käytöksellään sitoutuneet lapsenvahdiksi. Todennäköisesti olisin halunnut kokeilla koiralla ensin, mutta lapset on kieltämättä helpompi pistää mummolaan kuin koira.
Kyllähän liukuvoiteella onnistuu keltä vaan, ellei joku fyysinen sairaus haittaa.
.
Liukuvoiteella ne maksulllisetkin homman tekee, ei kiihottumalla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:41"]Kuka mies kuitenkaan haluaa 10-15 min vastentahtoista seksiä vaimoltaan? [/quote] Ihmettelen samaa. Ei ne miehetkään typeriä ole, vaistoavat kyllä jos seksi tuntuu toisesta pahalta. Seksin kuuluu olla yhteinen ilo.
[/quote]
Olet täysin väärässä. Miehenä voin sanoa, että me juuri kiihotumme siitä, kun nainen on vähän tuskissaan kyyneleet silmissä. Miksi luulet, että miehet haluavat naisilta takamusta? Koska se on alistavaa, nöyryyttävää ja vähän tuskaista naisen näkövinkkelistä.
M33
Joo, tuon kohdan, että liukuvoide ei yksin riitä, kirjoitti varmaan joku hassu ja tietämätön mies.
Kivijärvi suomii myös erektiohäiriöisiä miehiä.
"Mikään ei ole naiselle turhauttavampaa kuin mies, jolla olisi intoa mutta ei kykyä. Narunpätkällä biljardin pelaaminen on toivotonta, Kivijärvi huomauttaa."
http://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/ei_a_kiitos
Kuukauden pihtaaminen on jo liikaa.
SJ
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:10"]
Näin on. Avioliitto on suostumus seksiin silloin, kun toinen osapuoli sitä haluaa.
M33
[/quote]
Eli aviomiehen on oikeus nussia itkevää naista jota yhdyntä sattuu, koska nainen ei ole kiihottunut? just...
[/quote]
Kyllä. Naisen olisi pitänyt miettiä tätä ennen kuin vastasi myöntävästi miehen kosintaan.