gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa
Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.
Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html
Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.
Kommentit (166)
Prostituoitu pystyy hoitamaan homman täysin kylmänä liukuvoiteen avulla. Miksei samaan pystyisi terve nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:41"]
Kyllähän liukuvoiteella onnistuu keltä vaan, ellei joku fyysinen sairaus haittaa. . Liukuvoiteella ne maksulllisetkin homman tekee, ei kiihottumalla.
[/quote]
Vaan ei onnistu. Mulla yhdyntä sattuu todella paljon jos en ole kiihottunut. Enkä näe sellaisessa yhdynnässä järkeä joka sattuu ja ei tuota nautintoa. En ole ole mieheni huora.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:52"]
Hahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä.
[/quote]
Ikävää, ettet pysty nauttimaan lyhyemmistä sessioista. Itse nautin pikapanoistakin.
Kyllähän liukuvoiteella onnistuu keltä vaan, ellei joku fyysinen sairaus haittaa. . Liukuvoiteella ne maksulllisetkin homman tekee, ei kiihottumalla.
[/quote]
Mulla ei onnistu. On vulvodynia, jos kiihottumattana yritän niin sattuu niin paljon että itku tulee aja alapää vuotaa verta.
Oikeassahan toi gyne on. Seksiä on normaalissa parisuhteessa. Piste.
Jos ei enää puoliso kiinnosta, sen voi vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:42"]
Joo, tuon kohdan, että liukuvoide ei yksin riitä, kirjoitti varmaan joku hassu ja tietämätön mies.
[/quote]
No eihän se riitä jos ruutataan tuubista voidetta ja koitetaan runnoa sisään rehvakkaasti kuin marketin ovista konsanaan. Mikä voi siis onnistua, jos on ns "ihan valmis" ja valuu reisille.
[/quote]
Ahaa, mies siis haluaakin itselleen huoran eikä kumppania.
Eli miehesi tai naisesi ihmettelee miksi ylipäätään alkoi seurustelemaan kanssasi, kun normaali läheisyys ei onnistu kanssasi, hän etsii uuden eikä tunne omantunnonvaivoja, pääseepähän eroon epätyydyttävästä suhteesta
Tulipa surullinen olo tästä ketjusta ja tuon gynen jutuista. Ihan kuin pitkä parisuhde olisi jokin kauppasuhde eikä kahden ihmisen rakkaussuhde, jossa ongelmat kohdataan yhdessä. Parisuhteessa seksin kuuluu olla muutakin kuin "antamista" ja "ottamista."
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:44"]
Prostituoitu pystyy hoitamaan homman täysin kylmänä liukuvoiteen avulla. Miksei samaan pystyisi terve nainen.
[/quote]
Mutta miksi ihmeessä hoitaisi? Minua sattuu ainakin jos en ole kiihottunut. Vaikka käyttäisi liukkaria, sattuu silti. Tarvitsen kiihottumisen ettei satu. lisäksi en halua itselleni vulvodyniaa, joten näen oman seksuaalisuuteni suojelun tärkeämpänä kuin miehen pillun saannin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[/quote]
Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.
[/quote]
Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?
[/quote]
Seksityöläinen myy seksiä muodossa tai toisessa, noin yleisen määritelmän mukaan. Sinulla voi olla omat määritelmäsi seksille, mutta ne ovat, kuten sanottua, omiasi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:41"]Kuka mies kuitenkaan haluaa 10-15 min vastentahtoista seksiä vaimoltaan? [/quote] Ihmettelen samaa. Ei ne miehetkään typeriä ole, vaistoavat kyllä jos seksi tuntuu toisesta pahalta. Seksin kuuluu olla yhteinen ilo.
[/quote]
Rakastelun kuuluu olla yhteinen ilo. Välillä on kiva harrastaa seksiä, jossa siis se oma ilo nousee toiminnan keskiöön.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:52"]
Hahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä.
[/quote]
Ikävää, ettet pysty nauttimaan lyhyemmistä sessioista. Itse nautin pikapanoistakin.
[/quote]
Minä en. Haluan nauttia mahdollismman kauan peniksestä sisälläni.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:33"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[/quote]
Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.
[/quote]
Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?
[/quote]
Ihmisen biologiaa opetettiin minun lapsuudessani muistaakseni 5. tai 6. luokalla, yläasteella vähän perusteellisemmin. Jos sinulla on nuo tunnit vielä käymättä, niin voit tutustua seksin määritelmään esimerkiksi Väestöliiton sivuilla.
[/quote]
Mutta ei raiskauskaan ole seksiä, koska uhrilla ei ole seksihalut päällä. Joten sama juttu prostituution kanssa. Se ei ole seksiä, koska maksullinen nainen ei ole mukana seksuaalisista motiiveista.
[/quote]
Minulla tai lähipiirilläni ei ole kokemuksia raiskauksista, mutta olen feministien suusta kuullut, että raiskaus on vallankäyttöä - ei niinkään seksuaalisen nautinnon hakua. Raiskauksesta tekemäsi johtopäätöksesi maksulliseen seksiin oli perin kummallinen, joka annetakoon sinulle anteeksi, sillä selvästi inhosi prostituutiota kohtaan sumentaa loogisen päättelykykysi. Viiden pisteen vihje: seksin määritelmässä ei vaadita, että kaikki osapuolet saavat nautintoa. Kuvittele esim. tilannetta, jossa vaimo tumputtaa miestä. Nainen tuskin kovin suurta nautintoa siitä saa.
Naisen ei tarvitse olla kiihottunut suikkarin aikana. Eli haluttomat kuivavitut, ottakaa mieheltänne edes suihin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Seksityöläinen myy seksiä muodossa tai toisessa, noin yleisen määritelmän mukaan. Sinulla voi olla omat määritelmäsi seksille, mutta ne ovat, kuten sanottua, omiasi.
[/quote]
Tottakai maksulliset markkinoivat sen seksinä, jotta joku ostaisi. Kyllähän ne näyttelevätkin nautintoa jotta miehet tykkäis. Myydään siis illuusiota. Seksiähän he eivät harjoita asiakassuhteissa, sillä eivät itse saa nautintoa. Se, että joku reppana pitää sitä oikeana seksiä, on vain säälittävää :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:29"]
Tuo gyne lähes aiheutti mulle keskenmenon kovakouraisuudellaan. Jouduin pelkäämään meneekö hartaasti toivottu raskaus kesken. Kiertäkää kaukaa.
[/quote]
Oikeasti? Teitkö valituksen? Miten suhtautu siihen, että aiheutti keskenmenon?
[/quote]
Luetunymmärtäminen? LÄHES aiheutti.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihmisen biologiaa opetettiin minun lapsuudessani muistaakseni 5. tai 6. luokalla, yläasteella vähän perusteellisemmin. Jos sinulla on nuo tunnit vielä käymättä, niin voit tutustua seksin määritelmään esimerkiksi Väestöliiton sivuilla.
[/quote]
Mutta ei raiskauskaan ole seksiä, koska uhrilla ei ole seksihalut päällä. Joten sama juttu prostituution kanssa. Se ei ole seksiä, koska maksullinen nainen ei ole mukana seksuaalisista motiiveista.
[/quote]
Minulla tai lähipiirilläni ei ole kokemuksia raiskauksista, mutta olen feministien suusta kuullut, että raiskaus on vallankäyttöä - ei niinkään seksuaalisen nautinnon hakua. Raiskauksesta tekemäsi johtopäätöksesi maksulliseen seksiin oli perin kummallinen, joka annetakoon sinulle anteeksi, sillä selvästi inhosi prostituutiota kohtaan sumentaa loogisen päättelykykysi. Viiden pisteen vihje: seksin määritelmässä ei vaadita, että kaikki osapuolet saavat nautintoa. Kuvittele esim. tilannetta, jossa vaimo tumputtaa miestä. Nainen tuskin kovin suurta nautintoa siitä saa.
[/quote]
Tilanne ei ole seksä maksullisen naisen taholta. Hänen puoleltaan se on työtä. Kuten miehen tumputtaminenkin on naiselle runkkaamista, ei seksiä. Sama juttu maksullisen seksin osalta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:53"]
Naisen ei tarvitse olla kiihottunut suikkarin aikana. Eli haluttomat kuivavitut, ottakaa mieheltänne edes suihin.
[/quote]
Mies ei halua suikkaria.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]