gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa
Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.
Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html
Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:07"]
Huoran tehtävänä on antaa vittua kun mies haluaa. Muuta hyvää kuin pillu naisessa ei ole.
[/quote]
Olet ymmärtänyt väärin. Huora antaa vittua, kun siitä on maksettu. Ei maksua -> ei vittuakaan.
Mun mies on pihdannut jo kaksi vuotta, se ei ole halunnut mua lapsen syntymän jälkeen, eikä kyse ole siitä että olisin lakannut huolehtimasta itsestäni tai kadonnut mamalandiaan. En haluaisi erota mutta en mä tätä seksittömyyttäkään enää jaksa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:50"]
Toisaalta miksi ei voi tehdä jotain josta toinen pitää, vaikkei itse siitä suuremmin välitä. Olettaen ettei asia suorastaan inhota. Itse hankin lapsiakin tuolla asenteella.
m77
[/quote]
Alapeukutuksesta päätellen sinun kannattaa lopettaa kaikki toiminta mikä sinua itseäsi ei miellytä, vaikka se olisi sellaista jota teet ihan toista miellyttääksesi.
[/quote]
Joo, noinhan se kannattaa tulkita. Fiksu analyysi
[/quote]
Kiitos vaihtoehtoisesta tulkinnastasi.
Pitääkin sitten tänään muistaa kunnolla antaa
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:14"]
Mun mies on pihdannut jo kaksi vuotta, se ei ole halunnut mua lapsen syntymän jälkeen, eikä kyse ole siitä että olisin lakannut huolehtimasta itsestäni tai kadonnut mamalandiaan. En haluaisi erota mutta en mä tätä seksittömyyttäkään enää jaksa.
[/quote]
Tuo kannattaa kertoa myös miehellesi ja kysyä kuinka hän ratkaisisi asian.
Näin on. Avioliitto on suostumus seksiin silloin, kun toinen osapuoli sitä haluaa.
M33
[/quote]
Pitääkin näyttää tämä miehelle. Kyllä se vehje siitä nousee vaikka mies olisi kuinka haluton. Jos ei nouse niin pillerit kehiin.
nimim. seksiä viimeksi kolme kuukautta sitten
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:19"]
Kyllä voi. Haluttomuus ei ole oma vika. Sitä pitää hoitaa yhdessä kumppanin kanssa, ei suostua viikottain raiskattavaksi.
[/quote]
Ei välttämättä, mutta asialle voisi tehdä jotain.
Se että käytetään sanaa 'antaa' kertoo kaiken. Molemminpuolinen ja tyydyttävä seksi on ihan eri asia kuin että 'annetaan' toisen käyttää omaa kroppaa yksipuoliseen orgasmiin.
Ja jos seksi ei ole molemminpuolisesti tyydyttävää, miksi harrastaa sitä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:57"]
Ei varmaan monikaan halua itkevää naista joka ei näe omalta itseltään edes parisuhdettaan, ihmettelee varmaan miksi on alunperinkään haksahtanut tuollaiseen.. ei varmaan haittaa jos kuvitteellinen miehesi haluaa seksiä muualta, eikä ehkä ikinä juuri sinun kanssa. Varsinkaan jos et osaa keskustella mikä on vikana kun ei läheisyys kiinnosta?
[/quote]
Huoh. Tottakai seksi on kivaa ja tärkeä osa suhdetta. Sen sijaan HALUTTOMANA ja KIIHOTTUMATTOMA ei pidä koskaan seksiin suostua. Enkä minä edes pystyisi suostumaankaan, koska kipu olisi liian kova.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:41"]
Kuka mies kuitenkaan haluaa 10-15 min vastentahtoista seksiä vaimoltaan?
Minä olen itse tuota ehdottanut miehelle kun halut eivät aina kohtaa, mutta hän ei yksinkertaisesti kykene nauttimaan seksistä jos tietää että toinen osapuoli ei oikeasti haluaisi. Runkkaa mieluummin itsekseen kuin toiseen ihmiseen, näin kärjistetysti.
[/quote]
Olen samaa mieltä miehesi kanssa, mutta kyllähän se pidemmän päälle syö parisuhdetta, kun vaimolla ei ole enää seksuaalisia haluja. Ollaan käyty parisuhdeterapiassa ja keskusteltu asiasta, mutta eipä tilanne ole juurikaan muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:27"]
Ei ole. Haluttomia kausia on sekä miehillä että naisilla. Avioliittoon kuuluu se, ett tukee puolisoa vaikeassa tilanteessa, ei vaadi häntä raiskattavaksi tai eroa.
[/quote]
Minun mielstä halukkuudessa on muitakin sävyjä kuin mieletön kiima ja raiskaus. Seksiä voi harrastaa täysin tyydyttävästi vaikka se ei itsä etukäteen ihan hierveästi nappaisikaan.
[/quote]
mitä tyydyttävää siinä on, että yhdyntä sattuu kun nainen ei ole tarpeeksi kiihotunut? Tajuatko, että pimpin pitää turvota ja kostua ennen yhdyntää? Ei se reikä ole koko ajan valmis, kuten ei miehen peniskään ole koko ajan erektiossa.
Kyllä on herkkiä yksipuoliseen syyllistämiseen nämä jotkut naiset. Ai niin onhan se kiva tuntemattomana huudella muista mitä vaan kun on oma elämä vaikeaa. Kaikkihan tuon gynen tuntevat ja totuuksiaan hänestä tänne kirjoittelevat. Kyllä on pikkusieluista muiden syyllistämistä ja ohiragumentointia, kun vikaa on itsessä, niin lopetetaan asiallinen keskustelu, hienoa tytöt.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[/quote]
Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.
[/quote]
Mitkä määritelmät? :D Luuletko tosissaan, että prostituutio on seksiä maksullisen naisen puolelta? Kuinka naiivi noin muuten olet?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:50"]
Toisaalta miksi ei voi tehdä jotain josta toinen pitää, vaikkei itse siitä suuremmin välitä. Olettaen ettei asia suorastaan inhota. Itse hankin lapsiakin tuolla asenteella.
m77
[/quote]
Aiheen vierestä, mutta miksi helkutissa suostuit isäksi?
m78
Näin on. Avioliitto on suostumus seksiin silloin, kun toinen osapuoli sitä haluaa.
M33
[/quote]
Eli aviomiehen on oikeus nussia itkevää naista jota yhdyntä sattuu, koska nainen ei ole kiihottunut? just...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Tuo kannattaa kertoa myös miehellesi ja kysyä kuinka hän ratkaisisi asian.
[/quote]
Ehkä mies haluaa kivijärven sanojen mukaan palkata itselleen sijaisen ;)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:11"]
"puolisoltaan ei voi olettaa uskollisuutta, jos ei itse anna seksiä"
end of story
[/quote]
Kyllä voi. Haluttomuus ei ole oma vika. Sitä pitää hoitaa yhdessä kumppanin kanssa, ei suostua viikottain raiskattavaksi.
[/quote]
Tuollainen suhde on joka tapauksessa game over.
[/quote]
Ei ole. Haluttomia kausia on sekä miehillä että naisilla. Avioliittoon kuuluu se, ett tukee puolisoa vaikeassa tilanteessa, ei vaadi häntä raiskattavaksi tai eroa.
[/quote]
Peesi!!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:19"]
M33
[/quote]
Pitääkin näyttää tämä miehelle. Kyllä se vehje siitä nousee vaikka mies olisi kuinka haluton. Jos ei nouse niin pillerit kehiin.
nimim. seksiä viimeksi kolme kuukautta sitten
[/quote]
Nimenomaan. Munan pystyyn saanti on aviomiehen velvollisuus. Vaikka kivulla ja säryllä, mutta sen on noustava! Muuten mies on antanut luvan hankkia itselleen sijaisen. Ei väliä, vaikka mies haluaisikaan seksiä, muna on vain saatava pystyyn. Lääketiede auttaa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:27"]
[/quote]
Minun mielstä halukkuudessa on muitakin sävyjä kuin mieletön kiima ja raiskaus. Seksiä voi harrastaa täysin tyydyttävästi vaikka se ei itsä etukäteen ihan hierveästi nappaisikaan.
[/quote]
mitä tyydyttävää siinä on, että yhdyntä sattuu kun nainen ei ole tarpeeksi kiihotunut? Tajuatko, että pimpin pitää turvota ja kostua ennen yhdyntää? Ei se reikä ole koko ajan valmis, kuten ei miehen peniskään ole koko ajan erektiossa.
[/quote]
Jotkut eivät kostu koskaan, edes kiihottuneena. Meitä(kin) varten on liukuvoiteet.
M33