gynekologin mukaan on pakko antaa kerran viikossa
Avioliittoon jos menee tai yleensä parisuhteeseen, kerran viikossa on naitava. Puolen vuoden perusteeton pihtaaminen kyllä jo irtisanoo seksuaalisuhteen kumppaniin, sanoo myös seksologin koulutuksen saanut Anneli Kivijärvi.
Hellyyttä ja seksiä ei pidä pihdata eikä sillä käydä kauppaa parisuhteessa...Nainen ei voi mitenkään järkevästi perustella, että 10-15 minuuttia kerran viikossa olisi liikaa. Sen ajan joutuu helposti seisomaan kaupan kassajonossakin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335474568.html
Hahahaha, ehkäpä ongelma onkin juuri tuossa 10-15 minuutin seksissä :D Minä en sellaiseen suostuisi ikinä. Meillä jo pelkkä yhdyntä kestää vartin, siihen esileikit, hivelyt, jälkileikit. Jos koko toimitus kestäisi 10 minuuttia, en ottaisi koskaan housuja pois.
Kommentit (166)
Kuka mies kuitenkaan haluaa 10-15 min vastentahtoista seksiä vaimoltaan?
Minä olen itse tuota ehdottanut miehelle kun halut eivät aina kohtaa, mutta hän ei yksinkertaisesti kykene nauttimaan seksistä jos tietää että toinen osapuoli ei oikeasti haluaisi. Runkkaa mieluummin itsekseen kuin toiseen ihmiseen, näin kärjistetysti.
8 jatkaa: En tehnyt valitusta koska olin tossu ja jollain ihmeellä vaavi sisälläni pysyi. Kirjoitinkin että "melkein aiheutti".Minua oli varoitettu kyseisestä lekurista etukäteen mutta valitettavasti lääkäri jolle olin alunperin menossa korvattiin tällä "asiantuntijalla". Kipua ja tiputtelua ja pelkoa kesti pari päivää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:33"]Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
Ammattilaiselta
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:41"]
Minä olen itse tuota ehdottanut miehelle kun halut eivät aina kohtaa, mutta hän ei yksinkertaisesti kykene nauttimaan seksistä jos tietää että toinen osapuoli ei oikeasti haluaisi. Runkkaa mieluummin itsekseen kuin toiseen ihmiseen, näin kärjistetysti.
[/quote]
Toisaalta miksi ei voi tehdä jotain josta toinen pitää, vaikkei itse siitä suuremmin välitä. Olettaen ettei asia suorastaan inhota. Itse hankin lapsiakin tuolla asenteella.
m77
En tajua kyllö tuota, miten joku pystyy antamaan haluttomana. Itse en siihen pysty, sillä jos en ole kiihottunut niin yhdyntä sattuu niin paljon että itku tulee. Haluaako joku mies oikeasti panna itkevää naista jota sattuu?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:37"]
Ihmettelen, miksi kukaan pihtaa, jos ei ole fyysistä syytä. Pihtaus avioliitossa ilman syytä on kiusaamista ja vallankäyttöä.
[/quote]
Jos ei vain kiihotu tai ole haluja? En mä ainakan pysty yhdyntään ellen ole kiihottunut. Sattuu kamalasti. Moni ei tajua, että naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää, pimpin kostua ja turvota.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]
Mitäpä gynekologi sanoisi, mistä peräkammarin poika saisi edes kerran reissullansa? Vituttaa kun aina vaan pähkäillään parisuhteellisten "ongelmia", he sentään saavat seksiä edes silloin tällöin.
[/quote]
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:50"]
[/quote]
Toisaalta miksi ei voi tehdä jotain josta toinen pitää, vaikkei itse siitä suuremmin välitä. Olettaen ettei asia suorastaan inhota. Itse hankin lapsiakin tuolla asenteella.
m77
[/quote]
Koska kiihottumaton yhdyntä SATTUU. haluaistiko itse naida naista joka itkee kivusta??
Kiihottumaton yhdyntä aiheuttaa vulvodyniaa. Sitten ei enää naidakaan. Välttämättä koskaan. Viikottainen pakkoseksi johtaa vuosien yhdyntäkieltoon.
"Ruotsalaisen nuorten naisten parissa tehdyn tutkimuksen tuloksissa selvisi, että aikaisin (<16v) aloitetut säännölliset yhdynnät ja yhdistelmäehkäisypillereiden yhtäjaksoinen käyttäminen ainakin 2 vuoden ajan oli selvä riskitekijä. Tutkimuksessa huomattiin myös yhteys emätinkivun ja kiihottumisen puuttumisen välillä. Todettiin, että toistuva, herkän limakalvon hankaus, varsinkin ilman kiihottumista ja kostumista voi johtaa limakalvon ja hermoston pysyvään vahingoittumiseen ja vulvodyniaan."
http://vdopas.com/vulvodynia/vulvan-vestibuliittisyndrooma-vestibulodynia/
Ei varmaan monikaan halua itkevää naista joka ei näe omalta itseltään edes parisuhdettaan, ihmettelee varmaan miksi on alunperinkään haksahtanut tuollaiseen.. ei varmaan haittaa jos kuvitteellinen miehesi haluaa seksiä muualta, eikä ehkä ikinä juuri sinun kanssa. Varsinkaan jos et osaa keskustella mikä on vikana kun ei läheisyys kiinnosta?
Tuo Kivijärvi on "hullu". Aloitti mm. rakenneultran lausahduksella "katsotaampa on se enää edes elossa". Olen valitettavasti ollut hänen kanssaa tekemisissä.
[/quote]
m77
[/quote]
Jos sattuu? En kuvailisi sitä varsinaiseksi inhotukseksi, mutta inhottavaa se kyllä on kun limakalvot tuntuvat repeävän
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]
Ei rahalla saa seksiä. Seksi on vastavuoroista. Rahalla saa oikeuden runkata toisen kehoon.
[/quote]
Ohoh. Tällä palstalla laitettiin sitten määritelmät uusiksi. Taidan pysytellä niissä vanhoissa ja tutuissa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:27"]
Ei ole. Haluttomia kausia on sekä miehillä että naisilla. Avioliittoon kuuluu se, ett tukee puolisoa vaikeassa tilanteessa, ei vaadi häntä raiskattavaksi tai eroa.
[/quote]
Minun mielstä halukkuudessa on muitakin sävyjä kuin mieletön kiima ja raiskaus. Seksiä voi harrastaa täysin tyydyttävästi vaikka se ei itsä etukäteen ihan hierveästi nappaisikaan.
Täysi haluttomuus on eri asia kuin esim hetkellinen jaksamattomuus. Kyllä minäkin joskus olen ollut niin väsynyt ettei seksi jaksaisi kiinnostaa mutta kuitenkin hommaan vääntäytynyt. Silloin saattaa jopa käydä niin että homma tuntuukin mukavalta ja alkaa itsekin ihmettelemään että miksei muka alunperin kiinnostanut. Asenteesta on myös pitkälti kyse. Jos se homma oikeesti tympii ja vituttaa niin ei kai siitä silloin mitään tulekaan.. Pakottaa ei voi toista ihmistä mutta itseään ehkä hiukan..
Huoran tehtävänä on antaa vittua kun mies haluaa. Muuta hyvää kuin pillu naisessa ei ole.
[/quote]
m77
[/quote]
Alapeukutuksesta päätellen sinun kannattaa lopettaa kaikki toiminta mikä sinua itseäsi ei miellytä, vaikka se olisi sellaista jota teet ihan toista miellyttääksesi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 14:08"]
[/quote]
m77
[/quote]
Alapeukutuksesta päätellen sinun kannattaa lopettaa kaikki toiminta mikä sinua itseäsi ei miellytä, vaikka se olisi sellaista jota teet ihan toista miellyttääksesi.
[/quote]
Joo, noinhan se kannattaa tulkita. Fiksu analyysi
Ihmettelen, miksi kukaan pihtaa, jos ei ole fyysistä syytä. Pihtaus avioliitossa ilman syytä on kiusaamista ja vallankäyttöä.