Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni uusi tyttöystävä minua nuorempi!

Vierailija
28.04.2015 |

Olen24v, isä 49v, tyttö 22v! Äiti myös 49v. Mitä helvettiä se näkee tuossa, hyi saatanan mikä ikäero. Vanhempien erokin oli aika shokki aikoinaan, mutta tämäkin vielä! siitähän hupakosta ei mulle äitipuolta tuu!että kun kuvottaa ajatella isääni ikäiseni kanssa. Sairasta!!!!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Nyt ap

1) Hyväksyt sen että vanhempasi ovat vapaita ja valmiita uusiin suhteisiin, ja se on täysin heidän päätettävissään kenen kanssa.

2) Jos tyttöystävä on maisemissa vielä kuukauden parin päästä, niin tapaat hänet. Sitä ennen olet kitkenyt tuon asenteesi pois. Mitä ihmeellistä siinä on että 22-vuotias opiskelee? Uusi nainen voi olla ikäistään hyvinkin kypsempi.

3) Käyt puhumassa äitisi kanssa asiasta ja tunteistasi.

Vierailija
22/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on ap kuule perseestä. Aikuistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi voi monesta syystä viehättää. Onko hän esimerkiksi johtavassa asemassa työssään? Varakas, komea? Kuvailit häntä kaljuksi ja parrakkaaksi, onko hän siis sellainen nallekarhumainen? Mistä hän tuntee tämän naisen, sattuuko olemaan naisen oppilaitoksessa töissä? 

Vierailija
24/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"]

Olette kaikki aikuisia, luulitko että isäsi pysyy sinkkuna loppuikänsä? Lopulta hän kyllä löytää uuden naisen, jos ei se tämä satu olemaan. Sama pätee äitiisi.

[/quote] No eihän se nyt mukavaa ole kun isän tyttöystävä voisi olla siskosi.

Vierailija
25/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:25"]

Olette kaikki aikuisia, luulitko että isäsi pysyy sinkkuna loppuikänsä? Lopulta hän kyllä löytää uuden naisen, jos ei se tämä satu olemaan. Sama pätee äitiisi.

[/quote] On tuo kyllä todella sairasta, tyttökin vasta opiskelee jossakin, aivan kohtuuton ikäero, eikö se yhtään ajatellu vaikutuksia muihin ihmisiin! en kyllä vähään aikaan isää halua nähdä, ap 
[/quote]

On se sairasta. Mini vastaaja on kypsemätön

Vierailija
26/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi pitää tiukasta.

Vierailija
27/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitillä oli nuorempia miehiä, jotkut suhteet kesti pidempään kuin toiset. Ei voinut minua vähempää kiinnostaa.

miäs

Vierailija
28/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä pitävät ikäistään nuoremmista naisista

Vierailija
29/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itse isäsi ikäinen mies, niin se huomaa kuinka järkyttävää tuo touhu on.,

Vierailija
30/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äitisi on mieltä asiasta?

Vierailija
31/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät isälle ;) kyllä kelpaisi

M42

Vierailija
32/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:37"]haistakaa.......!!!! kaikista käsittämättömintä on, mitä ihmettä tämä tyttö näkee isässäni, kalju ja parrakas, kaljamahaakin, !! ap [/quote] Näkee sun isän ihanan ison kyrvän. Tuntuu niin ihanalta kun se menee pilluun. Sun isän kyrpä maistuukin aivan ihanalle. Sitä voisin lutkuttaa vaikka koko päivän. Joskus me leikitään isää ja tytärtä ja mä oon tietenkin sinä. Tuntuu niin hyvälle kun se ähkiI sun nimeä lauetessaan

[/quote]

Voi helvetti - mene sinä lukemaan jotain Jallua .. ihan mielenkiinnosta minkä ikäinen olet ?

Vierailija
33/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä tyttöä nolota enemmän kuin sinua ap, jos joskus tapaatte.

Vierailija
34/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisän vaimo on mun ikäinen eli 23. Tunnen tuskasi. Ajan kanssa siihen tottuu. Ovat olleet yhdessä siis jo viisi vuotta.

Vierailija
35/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole toki iloinen että isäsi on löytänyt omaishoitajan jo hyvissä ajoin.

Vierailija
36/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:20"]

Mitä helvettiä se näkee tuossa, hyi saatanan mikä ikäero. 

[/quote]

Kisakireän pillun, terhakat tissit, pyöreän perseen, kimmoisan ihon, eloisat kasvot, viattomuuden ja kaikin puolin parhaassa siittoiässä olevan naisen.. Miksi sun isän pitäisi tyytyä johonkin ikäiseensä eukkoon? Etkö halua parasta isällesi? Taidat olla kateellinen, sulla on jonkinlainen alitajuntainen seksuaalinen kiintymys sun isään, ja nyt joku toinen sun ikäinen saakin hänet?

Vierailija
37/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:37"]haistakaa.......!!!! kaikista käsittämättömintä on, mitä ihmettä tämä tyttö näkee isässäni, kalju ja parrakas, kaljamahaakin, !! ap [/quote] Näkee sun isän ihanan ison kyrvän. Tuntuu niin ihanalta kun se menee pilluun. Sun isän kyrpä maistuukin aivan ihanalle. Sitä voisin lutkuttaa vaikka koko päivän. Joskus me leikitään isää ja tytärtä ja mä oon tietenkin sinä. Tuntuu niin hyvälle kun se ähkiI sun nimeä lauetessaan

[/quote]

Voi helvetti - mene sinä lukemaan jotain Jallua .. ihan mielenkiinnosta minkä ikäinen olet ?
[/quote]

22!

Vierailija
38/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit poikki. Siinäpä saa uusi tyttöystävä 10 vuoden päästä ihmetellä elämäänsä omaishoitajana. No, ainakin ap pääsee itse helpommalla, kun tarvitsee vain äitiään hoitaa.

Vierailija
39/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"]Pistäisin välit poikki. Siinäpä saa uusi tyttöystävä 10 vuoden päästä ihmetellä elämäänsä omaishoitajana. No, ainakin ap pääsee itse helpommalla, kun tarvitsee vain äitiään hoitaa.
[/quote] 60 vuotiaan omaishoitaja? Aika lahjakas saa olla itsensä tuhoamisessa jos ennen 75 vuotta tarvitsee mitään hoivaa...

Vierailija
40/49 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:37"]Pistäisin välit poikki. Siinäpä saa uusi tyttöystävä 10 vuoden päästä ihmetellä elämäänsä omaishoitajana. No, ainakin ap pääsee itse helpommalla, kun tarvitsee vain äitiään hoitaa. [/quote] 60 vuotiaan omaishoitaja? Aika lahjakas saa olla itsensä tuhoamisessa jos ennen 75 vuotta tarvitsee mitään hoivaa...

[/quote]

Tiesitkö, että pienellä lapsellakin voi olla omaishoitaja? Eikä tarvitse tuhota itseään millään lailla, vaan sairastua. Esim. oma anoppini sairastui juurikin kuusikymppisenä niin, että apen piti jäädä omaishoitajaksi.

Kyllä paistaa kommentista läpi typeryys ja nuoruus. No onneksi ainakin jälkimmäinen on ohimenevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme