Hallitukselta valtaoikeudet pois!
Hallitukselta pitäisi ottaa nykyiset valtaoikeudet pois ja siirtää ne eduskunnalle.
Kommentit (6)
Valta pitäisi ottaa puolueilta pois. Puolueet pitäisi tehdä laittomiksi.
Muuta venäjälle siellä määrää yksi mies.niin ei tarvitse täällä itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Valta pitäisi ottaa puolueilta pois. Puolueet pitäisi tehdä laittomiksi.
Hyvä sergei voit painuavittuun suomesta.
Hallitus on laiton koska se ei kunnioita vähemmistöjen ihmisoikeuksia. Naisena vaadin, että hallitukselta on otettava valtaoikeudet pois.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on laiton koska se ei kunnioita vähemmistöjen ihmisoikeuksia. Naisena vaadin, että hallitukselta on otettava valtaoikeudet pois.
Hallitus on sinne lailisesti äänestetty toisin kuin teillä venäjällä.joten voit painuavittuun suomesta ja sinne sun ihanne maahan.
Ei vaan kansalle.