Isäni uusi tyttöystävä minua nuorempi!
Olen24v, isä 49v, tyttö 22v! Äiti myös 49v. Mitä helvettiä se näkee tuossa, hyi saatanan mikä ikäero. Vanhempien erokin oli aika shokki aikoinaan, mutta tämäkin vielä! siitähän hupakosta ei mulle äitipuolta tuu!että kun kuvottaa ajatella isääni ikäiseni kanssa. Sairasta!!!!
Kommentit (49)
Tiedän myös yhden 5kymppisen ukkelin jolla on 2kymppinen tyttis ja 2 lastakin ovat jo saaneet aikaiseksi.
Tämä on miehen 3.perhe....
Vierailija kirjoitti:
Olen24v, isä 49v, tyttö 22v! Äiti myös 49v. Mitä helvettiä se näkee tuossa, hyi saatanan mikä ikäero. Vanhempien erokin oli aika shokki aikoinaan, mutta tämäkin vielä! siitähän hupakosta ei mulle äitipuolta tuu!että kun kuvottaa ajatella isääni ikäiseni kanssa. Sairasta!!!!
Rakkaus ei aina ole yksiselitteistä tai helposti ymmärrettävää.
No kyllä joo on aika iso ikäero olettaisin että 10-15v nuorempi olisi helpompi käsittää vaikka paljon on sekin, on tietysti niin ihmisistä kiinni.
Ei ihan perinteinen rakkaustarina veikkaan
Mitä se kenellekään kuuluu? Hyvä että on löytänyt rakkaan ihmisen, jonka kanssa viettää aikaa
Jaaha, joku nosti ihan vuosipäivän kunniaksi tällaisen laatuketjun.
Rakkaus ei katso ikää, rotua, tai edes sukupuolta ainakaan enää, ja kuten ollaan huomattu että ne vähän ei niin perinteiset liitot vaan yleistyy ja lisääntyvät.
Etkö ole iloinen että isi saa tuoretta pinppiä, harvalta onnistuu.
Minulle isä olisi entinen isä ja keskittyisin äitiini.Ehkä äiti löytää ikäisensä miesystävän joka alkaisi isäksi mulle
nuorta sen olla pitää vanhalle miehelle