Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voitko olla naisen kaveri

Vierailija
29.05.2015 |

Entäs jos olet kiinnostunut seksuaalisesti? Tai vieläpä niin että olisit tosissasi kiinnostunut naisesta, voisitko olla hänen kaverinsa/ystävänsä, jos nainen ei haluaisi muuta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla, mutta koska naiset ei suostu olemaan minun kavereita en vaan voi olla naisen kaveri.

Vierailija
2/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta koittaisin säännöllisin väliajoin päästä naisen housuihin esim. juottamalla hänelle paljon viiniä ja pitämällä leppoisan leffaillan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti olen kiinnostunut noin 20% naisista ja tällaisen naisen kaveri voisin olla. Naisesta johon olen tosissani kiinnostunut, en voisi olla hänelle kaveri/ystävä, koska se vaan vituttaa ja rikkoo enemmän mitä antaa. Kuinka kiduttavaa katsottavaa olisi tämän naisen söpöstely miesystävän kanssa, ennemmin kaivaisi vaikka oman sydämen esille ruosteisella moralla.

Vierailija
4/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 04:09"]

Kyllä, mutta koittaisin säännöllisin väliajoin päästä naisen housuihin esim. juottamalla hänelle paljon viiniä ja pitämällä leppoisan leffaillan.

[/quote]

Hyi vi*tu mikä käärme olet... tuollainen pelle hermanni ei ansaitse olla kenenkään ystävä!

Vierailija
5/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
7/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti ja olenkin. 

Vierailija
8/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:24"]Entäs jos olet kiinnostunut seksuaalisesti? Tai vieläpä niin että olisit tosissasi kiinnostunut naisesta, voisitko olla hänen kaverinsa/ystävänsä, jos nainen ei haluaisi muuta?
[/quote]

Ei onnistu.

Vierailija
9/13 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisen kaveri enkä ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti.

Vierailija
10/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin. Seksihommat hoidetaan miesten kesken.

Vierailija
11/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parikin kaveria, jotka ovat naisia. Yksi on jopa, hui, thaimaalainen 20-v nainen. On sanonut, että olen aika lailla ainoa, joka ei ole ehdottanut tai sanonut mitään pervoa hänelle täällä Suomessa. Pidän kaverit ihan kavereina.

M19

Vierailija
12/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia miehiä, jotka eivät voi olla naisten kavereita, koska naiset eivät ole samalla tasolla miehen kanssa. Ja jos naisen kanssa ei koskaan paneskella, niin on turhaa käyttää aikaansa millään tavalla häneen. Yliopistopiireissä kohdattuja. Yleensä itse kartan miehiä, joilla ei ole yhtään naisia kavereina, koska niistä ei koskaan tiedä.

Vierailija
13/13 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mähän olen keskimäärin kiinnostunut kaikista naisista seksuaalisesti :P Eli joo. Romanttisessa mielessä kiinnostuneena en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan