Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?

Vierailija
01.01.2022 |

Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!

Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?

Kommentit (410)

Vierailija
281/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea samaa uskallan kuin ennenkin

Vierailija
282/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelu on pois suljettu. Kaaduin viime talvena luistellessa ja sain käteen hiusmurtuman. Paraneminen kesti kuukausia. Hyvä tieto on kuitenkin se, ettei ole osteoporoosia, koska sitä tutkittiin. Huonoa tuuriahan tuossa oli, koska olen luistellut joka talvi muutamia kertoja, eikä ole sattunut mitään. Nyt kun sattui, siitä jäi pelko. En tunne kuitenkaan menettäväni mitään, jos en niitä muutamia kertoja talven aikana mene jäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelussa mustat rinteet tuntui aluksi hurjilta. Iltapäivästä mentiin jo lujempaa kuin aikanaan.

Vierailija
284/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

On asioita joita en HALUA tehdä. En esim. halua pelleillä alkoholin kanssa niin, että tulee hölmöiltyä.

Extremeä on oikeastaan tullut lisää. Siis minulle extremeä, ei mitään laskuvarjohyppyä (vanha haave) tms.

Nyt on varaa tehdä juttuja, joihin ei ollut rahaa opiskelijana.

Päämäärätön haahuilu halki Euroopan on sellaista, mitä ei ole tullut tehtyä enää. Se oli helpompaa ilman perhettä. Nyt majoitus on varattu vähintään päivää ennen.

Vierailija
285/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtää uskallan, mutta kaatumisen pelossa kartan suuria mäkiä. Pelkään osteoporoosin takia murtumia, jos kaadun. Mummo 76.

Vierailija
286/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttuja. Hirvittää ajatellakin, miten sitä nuorempana on lähtenyt vieraan henkilön matkaan tai kutsunut kotiinsa. Nyt kun on lapsia, riski vaan ei ole mahdollisen nautinnon väärtti.

Vierailija
287/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uida. Ennen olin vesipeto, mutta pari vuotta kestänyt paha virtsatulehdus pelottaa. En uskalla uida mökillä, enkä missään enää. N65

Vierailija
288/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli muutama vuosi sitten kiinnostunut itseäni huomattavasti nuorempi mies.Joskus on tullut mieleen,olisiko vaan pitänyt uskaltaa heittäytyä....mutta,mutta.Hän oli kivannäköinen ja urheilullinenkin ja ihana keskustelukumppani. Mutta en vaan uskaltanut ja se ikäero ja mitä muut sanovat jne... Toivottavasti sinä löydät rohkeutta itsestäsi,ja meni miten meni,ei ainakaan tarvitse jälkeenpäin katua,ettet antanut elämälle mahdollisuutta. Tai sitten jatkat vaan entistä elämää...

Vierailija
289/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä porukkaa täällä on? olisi mielenkiintoista minkä ikäiset ei uskalla mitäkin. Itse laskettelan, laitesukellan ja mm. harrastan uimahyppyjä ja käsilläseisontaa, ikää 40 v. Kaksi kouluikäistä lasta.

Vierailija
290/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätä vitosesta pää edellä vaikka junnuna 7.5m ja kympistä tuli leiskautettua !

Vierailija
291/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias nainen ja hoikahko (bmi 18,5). Sanon vaan, jotta ette luule ylipainosta johtuvaksi

Opetella uimaan, koska en ole ikinä oppinut.

Opetella ajamaan autolla.

Huvipuistolaitteisiin en ole uskaltanut mennä 21-vuotiaasta eteenpäin, kun tuli joku paniikki siellä.

Viime talvesta asti olen uskaltanut (juoksu)lenkkeillä vain nastakengillä talvisin. Tavallisilla kengillä kävely on alkanut tuntua hurjan vaaralliselta nyt.

Pyörällä en uskalla ajaa talvella, vaikka n. 30-vuotiaaksi asti ajoin. Ilman nastarenkaita tosin.

Hirveä kaatumisen pelko on täälläkin, koska olen kompuroinut ihan sulalla maalla ja murtanut luitani. Kompastelen kotonakin omiin jalkoihini ihan tarpeeksi.

Vierailija
292/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön juttuja. Hirvittää ajatellakin, miten sitä nuorempana on lähtenyt vieraan henkilön matkaan tai kutsunut kotiinsa. Nyt kun on lapsia, riski vaan ei ole mahdollisen nautinnon väärtti.

Sama. Ei ole lapsia mutta en koe mitään hinkua "seikkailuihin" ventovieraiden kanssa. Ja ne kokemukset nuoruudesta, vieläkin ihmettelen että miksi. Omaa avuttomuuttani varmaan.

Vierailija
293/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketella. Olen liian vanha siihen jo.

Lapsia.

Vierailija
294/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi uimaan keskelle selkää. Pysyttelen ihan rannan tuntumassa.

Vierailija
295/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istua kyydissä kaksiovisen auton takapenkillä.

Vierailija
296/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikkaa.

Vierailija
297/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä.

Vierailija
298/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää Thaimaassa harrastaa suojaamatonta seksiä ja ryypätä useita päiviä putkeen sekä kulkea huolettomasti öisillä kaduilla kuten ennen vanhaan.

Vierailija
299/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennä salille tai ryhmäliikuntatunneille, liikaa upeita nuoria, kun itsellä parhaat päivät takana

N36

Tämä.

Kun täytin 35v, niin tuli sellainen häpeä omasta olemasta olosta. Käyn lähinnä pitkillä kävelyillä ja ulkosaleilla, kun siellä ei ole muita

N37

Itsellä aivan sama. M37 ja 120 kg elopainoa, en kohta kehtaa liikkua julkisilla paikoilla lainkaan varsinkaan kesällä kun kaikki nauravat minulle.

Vierailija
300/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolle kiipeäminen on ruvennut hirvittämään.