Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?
Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!
Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?
Kommentit (410)
Hillua kännissä öisillä Helssinkin kaduilla. Enkä missään muuallakaan.
Nykyään en ole enään uskaltanu ajaa motarilla kolmeesataa ja loikata puukenkät jalassa kyydistä. pakko on ollu puottaa vauhti kahteensataan. Ei vaan enään uskalla.
Mulla on asentohuimausta, enkä uskalla enää mennä pyöriviin huvipuistolaitteisiin, tehdä kuperkeikkaa tai keinua täydellä vauhdilla - kaikista näistä tykkäsin kovasti nuorena!
Lupauksia siitä miten juhlia seuraavan vuosituhannen vaihtumista.
En uskaltaisi enää hypätä 3-4 m korkealta katolta, kiivetä 25m puun latvaan, urheilla heikoilla jäillä tai laskea vesisuksilla suoraan laiturille. Kaikkea muuta vastaavaa tuli tehtyä,mutta arkuus on kasvanut...tai sitten järki.
En uskalla kusta pönttöön seisaaltaan, akka tapaa kun seinät kusessa.
Hyppiä trampoliinilla, uida avannossa tai kylmävesi altaassa ( nuorena ei kylmä vesi haitannut), pyörivät laitteet ehdottomasti pois suljettu oksennuksen ja huimauksen vuoksi..
Tupakka ja alkoholi ( ei vain maistu)
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja alkoholi ( ei vain maistu)
Olen kokeillut kännien vetämistä mutta tuntuu että ei nouse päähän, tulee huono olo.
Kännätä.
Lasketella uskallan mut oon varovaisempi nykyään.
Hypätä veteen
Huvipuiston laitteet
Paljon hurjapäisiä asioita jäänyt tekemättä, enkä aio tehdä kuten narkkaaminen, sukeltaminen (scuba), benji, kiipeily.
Hepan selkään aattelin taas kavuta, lihaskipu jälkikäteen pelottaa ei ratsu.
Luistelin vielä 2 v sitten
Harrastan akrobatiaa mut mitään voltteja en tekis, jopa kuperkeikka pelottaa. Teen siis lähinnä erinäisiä käsitasapainoja, myös päälläseisontaa ja ihmispallo-juttuja. Olen notkea. Aerobicciin en menis enää!
N50
Ei enään pää kestä karusellia eikä vuoristorataa.Luin kun joku toinen kirjoitti täällä ja tuli siitä mieleen että huimaa päätä paljon helpommin nykyään.
En enää uskaltaisi uuteen suhteeseen, johon kuuluisi myös seksi.
En enää pääse liikuntaesteisyyteni vuoksi harrastamaan kesäisin vesihiihtoa, josta kovin tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, mutta en meinaa enää "vanhempana" (alle 30 v) uskaltaa valvoa. Unettomuus varsinkin talvella pahaa joten nukkumiselle täytyy varata aikaa ja yrittää nukkua, kun pystyy. Valvominen saa siis vähentyä ja unirytmi tärkeää.
Mä en jaksanu valvoo nuorempana, nukahdin helposti.
Mut nyt vanhempana valvon joskus aamuun, en voi nukkua ilman unilääkettä.
Jota olen käyttänyt viisi vuotta. Siinä lukee lyhytaikaiseen käyttöön
Jotkut ovat kirjoittaneet asentohuimauksesta. Vaan siitähän pääsee itsehoidolla puolessa tunnissa eroon. Vai eikö sitten tepsi kaikkiin. Minuun kyllä tehosi.
En enää sukella pää edellä veteen tutussakaan rannassa, ellen selvästi näe mitä pinnan alla on. En myöskään hyppää niin korkeaan rekkitankoon, johon vain juuri ja juuri uskon ylettyväni. Siihen syynä selkä.
En uskalla kulkea liukkailla, vaikka hommasin piikit. Niinpä liukastuin ja nilkka ja polvi murtui.
En uskalla luistella kun menen heti maitohapoille ja romahdan.
En uskalla lasketella, enkä mennä avantoon.
En uskalla pyöräillä. Tasapaino on mennyt niin heikoksi. Kävellen ja potkukelkalla kyllä pystyssä pysyn mutta pyöräily suorastaan kammottaa.
N45
En uskalla enää uida järven poikki!
Olen ollut saman miehen kanssa naimisissa 23 vuotta. En enää uskaltaisi deittailla tai alkaa tapailemaan ketään uutta.