Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ette enää uskalla tehdä kypsemmällä iällä?

Vierailija
01.01.2022 |

Tultiin laskettelulomalle tulevan teinin kanssa. Hän halusi rinteeseen ja laskettelukouluun. Itselle iski täysi paniikki kun en uskaltanutkaan edes ajatella suksien vuokraamista. Itse teininä laskettelin jonkin verran, tykkäsinkin. Mutta harrastus jäi 25 vuodeksi. Ja nyt en uskalla enää!!

Mitä te muut ette enää uskalla vs. paljon nuorempi sinä?

Kommentit (410)

Vierailija
321/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias nainen ja hoikahko (bmi 18,5). Sanon vaan, jotta ette luule ylipainosta johtuvaksi

Opetella uimaan, koska en ole ikinä oppinut.

Opetella ajamaan autolla.

Huvipuistolaitteisiin en ole uskaltanut mennä 21-vuotiaasta eteenpäin, kun tuli joku paniikki siellä.

Viime talvesta asti olen uskaltanut (juoksu)lenkkeillä vain nastakengillä talvisin. Tavallisilla kengillä kävely on alkanut tuntua hurjan vaaralliselta nyt.

Pyörällä en uskalla ajaa talvella, vaikka n. 30-vuotiaaksi asti ajoin. Ilman nastarenkaita tosin.

Hirveä kaatumisen pelko on täälläkin, koska olen kompuroinut ihan sulalla maalla ja murtanut luitani. Kompastelen kotonakin omiin jalkoihini ihan tarpeeksi.

Nyt kyllä aivan pakko kysyä että miten sitten pysyt noin hoikkana?

Ei tuo ole enää hoikkiutta, tuo on laihuutta. Minulla on yksi sinunlaisesi ystävä, ei minkäänlaisia lihaksia, pelkkää luuta ja nahkaa. Hirvittää ajatellakin, mitä tapahtuisi, jos hän kaatuisi vanhoilla päivillään.

Nyt treenaamaan, hanki lisää tasapainoa ja lihaksia. Jos et halua salille, mene joogaan, saat voimakkaan, vetreän vartalon, jolla pärjäät pitkään ilman pelkoja kaatumisesta. On olemassa sanonta ”Take care of your body, it’s the only home you have.”

Vierailija
322/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias nainen ja hoikahko (bmi 18,5). Sanon vaan, jotta ette luule ylipainosta johtuvaksi

Opetella uimaan, koska en ole ikinä oppinut.

Opetella ajamaan autolla.

Huvipuistolaitteisiin en ole uskaltanut mennä 21-vuotiaasta eteenpäin, kun tuli joku paniikki siellä.

Viime talvesta asti olen uskaltanut (juoksu)lenkkeillä vain nastakengillä talvisin. Tavallisilla kengillä kävely on alkanut tuntua hurjan vaaralliselta nyt.

Pyörällä en uskalla ajaa talvella, vaikka n. 30-vuotiaaksi asti ajoin. Ilman nastarenkaita tosin.

Hirveä kaatumisen pelko on täälläkin, koska olen kompuroinut ihan sulalla maalla ja murtanut luitani. Kompastelen kotonakin omiin jalkoihini ihan tarpeeksi.

Nyt kyllä aivan pakko kysyä että miten sitten pysyt noin hoikkana?

Ei tuo ole enää hoikkiutta, tuo on laihuutta. Minulla on yksi sinunlaisesi ystävä, ei minkäänlaisia lihaksia, pelkkää luuta ja nahkaa. Hirvittää ajatellakin, mitä tapahtuisi, jos hän kaatuisi vanhoilla päivillään.

Nyt treenaamaan, hanki lisää tasapainoa ja lihaksia. Jos et halua salille, mene joogaan, saat voimakkaan, vetreän vartalon, jolla pärjäät pitkään ilman pelkoja kaatumisesta. On olemassa sanonta ”Take care of your body, it’s the only home you have.”

Siis hoikkuuta. 🙄

T aiempi kommetoija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo niin kauan aikaa kun viimeksi sukelsin laitteilla että nyt tuntuu siltä että taidan jatkossakin tyytyä snorklaukseen.

N59

Vierailija
324/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikkaa.....pitäs kokeilla tosi varovasti ensin....t. 40+ ala-asteella viimeksi tehnyt

Vierailija
325/410 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä ravintolaan juhlimaan!

Nuorempana kävin paljon bilettämässä, ja joka ainoa kerta eksyin huonoon seuraan, tai väärän miehen kainaloon, lompakkoni varastettiin, vedin överit kännit tai jotain muuta hirveää tapahtui. Krapulasta ja morkkiksesta puhumattakaan!! Olen kohta 60-v kunnollinen, ihan tyylikäs nainen, mutta näin vain aina kåvi. Menen korkeintaan päiväaikaan viinille tai syömäån, itsesuojeluvaisto suojelee!🙏

Vierailija
326/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikkaa en uskalla enää tehdä, pelkään että jotakin naksahtaa niskassa ja halvaannun.

Ja autolla en uskalla enää ajaa moottoritienopeutta lujempaa :)

Vierailija
327/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikoa viikonlopulla nakkijonossa etuilijoita.

Vierailija
328/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia asioita kyllä periaattessa uskaltaisin, mutta se ei ole järkevää enää. Ratsastin joskus, nyt ei ole kiva jos tippuis. Sama tuo laskettelu, se olis ihanaa, mutta lonkat varmaan murtuis, jos kaatuis. Murtomaalla pysytään.

Ilman laadukasta maskia en halua myöskään liikkua kaupoissa ja vastaavissa. En uskalla. Minulle ei näissä maski asioissa niinkään merkitse määräykset vaan ihan oma järki.

Vierailija
329/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastua. Koska, joka kerta, kun olen rakastunut, kohde on ollut väärä. Joko tehnyt väkivaltaa, tai hyvä tyyppi ei vain ole voinut olla osa mun elämää jostain syystä

Vierailija
330/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustua naisiin millään tasolla

Vierailija
331/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää ottaa ”kännejä”. Vanhana lääkkeet ja kunto rajoittavat.

Vierailija
332/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää ajaa pyörällä talvella.

- n65v -

Vierailija
333/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeillä omakotitalon katolla rännejä puhdistamasssa.

Vierailija
334/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo 70 plus kirjoitti:

Monia asioita kyllä periaattessa uskaltaisin, mutta se ei ole järkevää enää. Ratsastin joskus, nyt ei ole kiva jos tippuis. Sama tuo laskettelu, se olis ihanaa, mutta lonkat varmaan murtuis, jos kaatuis. Murtomaalla pysytään.

Ilman laadukasta maskia en halua myöskään liikkua kaupoissa ja vastaavissa. En uskalla. Minulle ei näissä maski asioissa niinkään merkitse määräykset vaan ihan oma järki.

Sama täällä. Jos tippuisi hevosen selästä tai vaikka kaatuisi niin tässä iässä jäljelle jäisi vain kasa luujauhoa.

- mummo -

Vierailija
335/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä tai edes deittailla.

En ole lihava, mutten enää niin timmi ja takapuoli ruma ja lättänä. Ikinä en kehtaisi näyttää sitä kenellekään.

N47

Vierailija
336/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa perää kunnolla, pelkään että suolirepeää jonkun panomiehen oikein sen ponnistaessa.

Vierailija
337/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa seksiä tai edes deittailla.

En ole lihava, mutten enää niin timmi ja takapuoli ruma ja lättänä. Ikinä en kehtaisi näyttää sitä kenellekään.

N47

Hei minulle käy myös suihinotto , voit pistää pussin päähäsi.

Vierailija
338/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää pukeutua sillai huomiota herättävästi ja tosi cooleihin vaatteisiin. Esim. muodissa ollutta nahkarotsia en ois kehdannut pukea, liian nuorekas.

Vierailija
339/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoratsastaa eli olla se osapuoli suksilla. Vielä uskallan sentään hiihtää koiraparivaljakon kanssa.

Vierailija
340/410 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ilman kypärää. Tuntuu kuin pääkallo kestäisi yhtä paljon kuin kananmunan kuori heti kun istuu pyörän satulaan. Nuorena tullut vedettyä ilman kypärää monet kerrat lipat fillarilla, jopa tangon yli. Ei toki tarkoituksella.

Juhlissa joutuu alkoholin määrää rajoittamaan. Enää ei voi rällätä ajattelematta huomispäivää. Tunnin 'ilottelu' ei hyvitä päivän darraa. Ja viinistä iskee usein pääkipu jo aika pian nauttimisen jälkeen, joten ei ole ilottelustakaan kyse.