Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gradu vilisee kirjoitusvirheitä - opponointi

Vierailija
15.04.2015 |

Huhhuh... Sain eilen opponoitavakseni gradun, joka on sanalla sanoen paska. Siis tämä on niin täynnä kirjoitusvirheitä, lauserakennevirheitä, alistuskonjunktiovirheitä, virheitä, virheitä, virheitä... Olen nyt sivulla 20 ja merkannut jokaisen virheen punakynällä - nämä paperit ovat ihan punaisenaan. Mä en käsitä, kuinka joku voi kirjoittaa näin surkeaa tekstiä. Ja nyt on laskentatoimen gradu kyseessä ja sen verran kirjallisia töitä takana itse kullakin, että olettaisi suomenkielen kieliopin olevan edes auttavasti hallussa. Ei tässä muuta, mutta itse asiaan on ihan mahdotonta keskittyä, kun nuo virheet vaan pomppaavat silmiin jatkuvasti!

Kertokaa vertaistueksi karseimmat ja kammottavimmat opponointitarinanne! Stooria siitä, kuinka yhdyssanat eivät olleet yhdyssanoja enää, ja kuinka monta kirjoitusasua yksi sukunimi saikaan!

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä gradu opponoidaan? Aikoinaan sen luki professorit ja antoi arvioinnin ja se siitä, ei mitään oppilaiden mielipiteitä kaivattu.

Graduseminaarissa opponoidaan.

Vierailija
102/102 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä gradu opponoidaan? Aikoinaan sen luki professorit ja antoi arvioinnin ja se siitä, ei mitään oppilaiden mielipiteitä kaivattu.

Graduseminaarissa, mutta yleensä ei valmista versiota, vaan joku keskeneräinen kyhäelmä. Harvassapa nyt kirjoitus- ym. virheitä ei ole siinä vaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla