Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(

Vierailija
08.04.2015 |

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsi on liian suora ja poskipääsi liian korkeat. 

Vierailija
62/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]Ok. Ongelma on siis kaikissa muissa paitsi ap:ssa itsessä. Harrastuspiireissä eivät uskalla tulla puhumaan väärien luulojen takia ja ovat lisäksi vielä niin laiskojakin katsomaan pintaa syvämmälle ja tutustumaan. Ja mitä muita näitä olikaan.

Eli, eihän sun ap. tarvi tehdä mitään, kun vika ei ole selvästikään sinussa. Sen kun nyt vain istut ja odotat, että muut korjaavat itsensä ja tulevat sitten automaattisesti luoksesi.
[/quote] En ole väittänyt että vika on muissa eikä minussa. Jos minulle vastataan tympeästi niin vastaan toki samaan tyyliin takaisin. On täällä muutama asiallinenkin vastaus ollut mutta aika moni tullut syyttelemään esim koppavaksi
tarkentamatta mistä tuo vaikutelma tulee.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteijasta tulee heti mulle semmonen hippimäinen ajatusmaailma mieleen, semmoinen haaveilija ja haihattelija.

Vierailija
64/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]Kumma juttu, kun mä olen myös näyttävä ja naisellinen nainen ja vielä kaiken lisäksi myös luovalla alalla, mutta muhun ei ikinä suhtauduta negatiivisesti. Kyllä se taitaa olla sun asenne, eikä naama. Mulla on myös tuollainen naisellinen tyyli, korkokenkiä ja mekkoja, ja saan vain kehuja siitä muilta naisilta. Myös miehet lähestyvät usein. Kokeile hymyillä muille ihmisille. Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.
[/quote] Hymyilen paljonkin. Olen yleensä positiivinen, uskokaa tai älkää. Tällä hetkellä olo vaan tuntuu paskalta.
Ap

Vierailija
65/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:18"]Nenäsi on liian suora ja poskipääsi liian korkeat. 
[/quote] Varmasti :D
Ap

Vierailija
66/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap [/quote] Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija". [/quote] En askartele nukkekodin tilpehöörejä Fimosta, vaikka mitä vikaa siinä olisi vaikka tekisinkin. Ap

[/quote]

Joo kyllä jokainen toki saa kutsua itseään taitelijaksi, mutta jos niin tekee, niin kai nyt jotain krediittiä sentään pitäisi olla. Ja en mä aikaisemmin ole tavannut Suomessa sellaista taideteollisen alan ammattilaista, joka ei tietäisi, mikä on Ornamo. Ammattilainen kai kuitenkin olet, jos itsesi taiteella elätät.

Vierailija
67/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:19"]Taiteijasta tulee heti mulle semmonen hippimäinen ajatusmaailma mieleen, semmoinen haaveilija ja haihattelija.
[/quote] Olen kyllä hippimäinen, haaveilija ja haihattelijakin.
Ap

Vierailija
68/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]

Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.

[/quote]

No tuo ei kyllä välttämättä ole läheskään totta. Kyllä varsinkin nuorissa naisissa on näitä kyräileviä aikuispissiksiä jotka lähinnä pelkää vieraita ihmisiä, varsinkin nättejä ja itsenäisiä ja itsetietoisia saman ikäluokan naisia.

Mutta sikäli olen muiden vastaajien kanssa samaa mieltä että ei läheskään kaikki naiset varmastikaan vihaa aloittajaa, paitsi jos on kovin tyrkky tyyliltään, silloin saatetaan katsoa ja paheksua, muttei sekään nyt varsinaista vihaamista ole...

Vierailija
69/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap [/quote] Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija". [/quote] En askartele nukkekodin tilpehöörejä Fimosta, vaikka mitä vikaa siinä olisi vaikka tekisinkin. Ap

[/quote]

Joo kyllä jokainen toki saa kutsua itseään taitelijaksi, mutta jos niin tekee, niin kai nyt jotain krediittiä sentään pitäisi olla. Ja en mä aikaisemmin ole tavannut Suomessa sellaista taideteollisen alan ammattilaista, joka ei tietäisi, mikä on Ornamo. Ammattilainen kai kuitenkin olet, jos itsesi taiteella elätät.
[/quote] Kiitos, kun kuvallasi saan kutsua itseäni taiteilijaksi ;) En ole edes miettinyt olenko ammattilainen vai en. Taiteeni on kuitenkin asia mitä teen lähes joka päivä ja saan siitä tuloja.

Vierailija
70/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]Kumma juttu, kun mä olen myös näyttävä ja naisellinen nainen ja vielä kaiken lisäksi myös luovalla alalla, mutta muhun ei ikinä suhtauduta negatiivisesti. Kyllä se taitaa olla sun asenne, eikä naama. Mulla on myös tuollainen naisellinen tyyli, korkokenkiä ja mekkoja, ja saan vain kehuja siitä muilta naisilta. Myös miehet lähestyvät usein. Kokeile hymyillä muille ihmisille. Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.
[/quote] Hymyilen paljonkin. Olen yleensä positiivinen, uskokaa tai älkää. Tällä hetkellä olo vaan tuntuu paskalta.
Ap
[/quote]
Mutta sulla ei ole kovin kiva asenne. Pidät selvästi muita naisia itseäsi alempiarvoisina ja ajattelet että negatiivinen suhtautuminen johtuu sun ulkonäöstä. Selvästi ajattelet olevasi muita parempi eikä ihmiset luonnollisesti pidä sellaisista ihmisistä. Mutta jos olisit mukava muille etkä ylimielinen, niin kukaan ei voisi olla vittumainen sulle vaikka olisi kuinka kateellinen. Trust me, it works.

Vierailija
71/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]

Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.

[/quote]

No tuo ei kyllä välttämättä ole läheskään totta. Kyllä varsinkin nuorissa naisissa on näitä kyräileviä aikuispissiksiä jotka lähinnä pelkää vieraita ihmisiä, varsinkin nättejä ja itsenäisiä ja itsetietoisia saman ikäluokan naisia.

Mutta sikäli olen muiden vastaajien kanssa samaa mieltä että ei läheskään kaikki naiset varmastikaan vihaa aloittajaa, paitsi jos on kovin tyrkky tyyliltään, silloin saatetaan katsoa ja paheksua, muttei sekään nyt varsinaista vihaamista ole...
[/quote] No joo, vihaaminen oli varmasti liioittelua. Juuri tuota paheksuntaa aistin usein. Tosin en ole tyrkky ainakaan perinteisessä mielessä, eli en meikkää liikaa tai paljastele kroppaani.
Ap

Vierailija
72/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista paskaa se on kaikilla muillakin.

Vierailija
73/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]Kumma juttu, kun mä olen myös näyttävä ja naisellinen nainen ja vielä kaiken lisäksi myös luovalla alalla, mutta muhun ei ikinä suhtauduta negatiivisesti. Kyllä se taitaa olla sun asenne, eikä naama. Mulla on myös tuollainen naisellinen tyyli, korkokenkiä ja mekkoja, ja saan vain kehuja siitä muilta naisilta. Myös miehet lähestyvät usein. Kokeile hymyillä muille ihmisille. Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.
Ap
[/quote]
Mutta sulla ei ole kovin kiva asenne. Pidät selvästi muita naisia itseäsi alempiarvoisina ja ajattelet että negatiivinen suhtautuminen johtuu sun ulkonäöstä. Selvästi ajattelet olevasi muita parempi eikä ihmiset luonnollisesti pidä sellaisista ihmisistä. Mutta jos olisit mukava muille etkä ylimielinen, niin kukaan ei voisi olla vittumainen sulle vaikka olisi kuinka kateellinen. Trust me, it works.
[/quote] Voitko kertoa, mistä päättelet että pidän muita alempiarvoisina? Tiedän että näytän erilaiselta, mutta ei se tarkoita että pidän itseäni parempana. Huomaan, että negatiivinen suhtautuminen johtuu ainakin osaksi ulkonäöstäni, koska minua osoitellaan joskus jupisten vaikka kaupassa tai kahvilassa.
Ihmiset ovat aina samanarvoisia vaikka erilaisia ovatkin.
Ap

Vierailija
74/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ei mielestäsi päivätyö sopisi sinulle? Sopisi yötyö tai vuorotyö? 

Ymmärrän ettet tykkää ja ihan loistavaa jos saat elätettyä itsesi taiteella, mutta mua rehellisesti sanottuna ärsyttää kun joku sanoo ettei "työ sovi mulle" ja sitten ei kuitenkaan ole vaihtoehtoisia tapoja elättää itsensä rahallisesti.

Olisi rehellisempää ilmaisua sanoa vaikka etten pidä päivätyöstä tai en tykkää siitä ja tästä. "Työ ei sovi mulle" kuulostaa tosi väärältä todella monen korvaan, joten välttäisin ainakin tuontyylisiä kommentointeja tuttavapiirissä, niillä saa jo valmiiksi karvat pystyyn monelta.

Vierailija
75/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä mitä täällä sanotaan. Mulla oli samanlainen ongelma nuorempana, mulla oli todella vahva oma tyyli vähän kuin jollain Kata Kärkkäisellä (nuorena). Mutta sitten menin yliopistoon ja siellä ihmiset suhtautuivat minuun todella kivasti ja olivat suvaitsevaisia... Luulisi että sinuakin ymmärretään taidepiireissä?

Ja: sun täytyy tehdä itse aloite miesten suhteen ja väläyttää sitä "hippimäistä" puoltasi ja näyttää että olet sittenkin vain tavallinen kuolevainen ja ihminen niin kuin me muutkin. Onnea!

Vierailija
76/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:29"]Samanlaista paskaa se on kaikilla muillakin.
[/quote] No kertokaa miten te sitä paskaa jaksatte!
Ap

Vierailija
77/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:31"]Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ei mielestäsi päivätyö sopisi sinulle? Sopisi yötyö tai vuorotyö? 

Ymmärrän ettet tykkää ja ihan loistavaa jos saat elätettyä itsesi taiteella, mutta mua rehellisesti sanottuna ärsyttää kun joku sanoo ettei "työ sovi mulle" ja sitten ei kuitenkaan ole vaihtoehtoisia tapoja elättää itsensä rahallisesti.

Olisi rehellisempää ilmaisua sanoa vaikka etten pidä päivätyöstä tai en tykkää siitä ja tästä. "Työ ei sovi mulle" kuulostaa tosi väärältä todella monen korvaan, joten välttäisin ainakin tuontyylisiä kommentointeja tuttavapiirissä, niillä saa jo valmiiksi karvat pystyyn monelta.
[/quote] Kyse ei ole vain siitä että en tykkää. Siihen on ihan oikeakin syy. Liittyy terveydentilaan.
Ap

Vierailija
78/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki vastaukset ovat niin tylyjä? Ei ihme että uusien ihmisten kohtaaminen on vaikeata kun pienestä palstakirjoituksesta syntyy tällainen haukkumiskuoro. Olen itse ujo uusissa tilanteissa koska äidinkieleni on ruotsi ja nyt tuntuu vielä enemmänkin siltä että on parempi pysyä kotona suu tiukasti kiinni. Terv. 16 vuotias joka on syvästi pettynyt teidän kaltaisiin naisiin

Vierailija
79/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä alkavat virittelemään ystävyyssuhteita itsensä kanssa samanlaisten tyyppien kanssa. Jatka etsimistä, ehkä löydät kaltaistasi seuraa!

Vierailija
80/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mahdollista että olet ihmisten suhteen passiivinen ja et osaa lukea sosiaalisia viestejä kovinkaan hyvin etkä vastata niihin siten kuin odotetaan?

Toinen ongelmallinen ääripää voisi olla se että olet liian suorasukainen ja heität liian rankkaa huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi