Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(

Vierailija
08.04.2015 |

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloitusta, koska ei edes hertiä kuvaa jostain purnukasta. Minua itseasiassa kiinnostaisi se taide enemmän, kuin kenenkään naama.

Vierailija
42/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti vaikutat todella korkeatasoiselta naiselta, suurin osa miehistä pitää sinua täysin saavuttamanttomana eivätkä edes vaivaudu yrittämään. Naiset taas ehkä tuntevat kateutta tai eivät osaa samaistua sinuun minkätakia vieroksuvat tutustumista lähemmin.

Ratkaisuna miesongelmaan on se että sinun täytyy itse lähestyä miehiä ja ymmärtää se että alkuun mies ei välttämättä usko sinun olevan hänestä kovin kiinnostunut - eli voi mennä vähän aikaa lämmitellessä. Sinun pitää siis itse olla aktiivinen.

Vaikutat kyllä kiinnostavalta, jos en olisi jo naimisissa haluaisin tavata. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"]Aha. Olin samanlainen kuin sinä kunnes tajusin etten ole mikään uniikki lumihiutale ja parempi kuin muut :) tämä tapahtui kuitenkin noin 16-kesäisenä... Omaan erilaisuutensa ei kannata jäädä roikkumaan vaan hankkia vaikka harrastuksia. Ihmissuhteet ovat palkitsevampia kuin itsensä suitsutus :)
[/quote] No, hyvä sinulle.
Kuten sanoin, omaan kyllä harrastuksia.
[/quote]
Taisit juuri vastata itse itsellesi mikseivät ihmiset halua seuraasi. Vähättelevä ja alentuva vastaustyyli karkottaa ihmiset tehokkaasti.
[/quote] Vastasin juurikin yhtä vähättelevästi ja alentuvasti kuin 32 vastasi minulle, ilmeisesti edes lukematta koko viestiäni.
Ap

Vierailija
44/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]En usko aloitusta, koska ei edes hertiä kuvaa jostain purnukasta. Minua itseasiassa kiinnostaisi se taide enemmän, kuin kenenkään naama.
[/quote] Valitettavasti en viitsi laittaa kuvaa, koska alani on sen verran harvinainen että olisin hetkessä googlattu.
Ap

Vierailija
45/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen että naiset ehkä ajattelevat etteivät löydä kanssasi samaa puheenaihetta( perhe, lapset yms) koska olettavat sinun olevan sinkku, vähintäänkin lapseton.
Miehet taas ehkä ajattelevat että olet jo varattu.

Vierailija
46/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]Jos oikeasti vaikutat todella korkeatasoiselta naiselta, suurin osa miehistä pitää sinua täysin saavuttamanttomana eivätkä edes vaivaudu yrittämään. Naiset taas ehkä tuntevat kateutta tai eivät osaa samaistua sinuun minkätakia vieroksuvat tutustumista lähemmin.

Ratkaisuna miesongelmaan on se että sinun täytyy itse lähestyä miehiä ja ymmärtää se että alkuun mies ei välttämättä usko sinun olevan hänestä kovin kiinnostunut - eli voi mennä vähän aikaa lämmitellessä. Sinun pitää siis itse olla aktiivinen.

Vaikutat kyllä kiinnostavalta, jos en olisi jo naimisissa haluaisin tavata. ;)
[/quote] Lähestyn kyllä miehiä joskus, mutta juttu ei yleensä etene.
Ap

Vierailija
47/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?
[/quote]
Huoh. En jaksanut edes lukea loppuun tekstiäsi. Ehkä siinä vika.

Vierailija
48/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:04"]Tulee vaan mieleen että naiset ehkä ajattelevat etteivät löydä kanssasi samaa puheenaihetta( perhe, lapset yms) koska olettavat sinun olevan sinkku, vähintäänkin lapseton.
Miehet taas ehkä ajattelevat että olet jo varattu.
[/quote] Olen kyllä lapseton, mutta en ainut lapseton harrastuspiireissäni. Tuo voi kyllä muuten olla totta.
Ap

Vierailija
49/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Mitä tehdä?
[/quote]
Huoh. En jaksanut edes lukea loppuun tekstiäsi. Ehkä siinä vika.
[/quote] No, ehkä se vika on siinä että ihmiset eivät jaksa tutustua ja katsoa pintaa syvemmälle.
Ap

Vierailija
50/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät. Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle. Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin. Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä. Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin. Mitä tehdä?

[/quote]

Ainakin olet todella vainoharhainen.

Vierailija
51/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä vain huokuu ylimielisyys ihan tahattomasti. Eräs tuttavani on tällainen. On erittäin ylimielinen ja omasta mielestään parempi kuin muut. Ollaan tunnettu lapsesta asti ja tiedän, että sisimmästään varmasti on ihan ok tyyppi jne., mutta ei sitä tyyppiä vaan kestä. En minä eikä moni muukaan.

Vierailija
52/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko Ornamoon?

Vierailija
53/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin miesten nihkeilyn, jos olisit ammatiltasi joku ison vientifirman TJ. Mutta miksi muuten pelkästä ulkonäöstäsi tuntisivat alemmuutta. Tietysti sitäkin tapahtuu joskus.

Vierailija
54/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät. Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle. Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin. Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä. Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin. Mitä tehdä?

[/quote]

Ainakin olet todella vainoharhainen.
[/quote] Totta, olen vainoharhainen nettipalstojen kanssa :D
Ap

Vierailija
55/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon?
[/quote] En enkä tiedä mikä se on.
Ap

Vierailija
56/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:09"]Ymmärtäisin miesten nihkeilyn, jos olisit ammatiltasi joku ison vientifirman TJ. Mutta miksi muuten pelkästä ulkonäöstäsi tuntisivat alemmuutta. Tietysti sitäkin tapahtuu joskus.
[/quote] En usko että johtuu ulkonäöstäni. Varmasti myös persoonastani. En ole pirttihirmu mutta olen hyvin itsenäinen ja tarvitsen myös etäisyyttä.
Ap

Vierailija
57/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap

[/quote]

Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija".

Vierailija
58/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ongelma on siis kaikissa muissa paitsi ap:ssa itsessä. Harrastuspiireissä eivät uskalla tulla puhumaan väärien luulojen takia ja ovat lisäksi vielä niin laiskojakin katsomaan pintaa syvämmälle ja tutustumaan. Ja mitä muita näitä olikaan.

Eli, eihän sun ap. tarvi tehdä mitään, kun vika ei ole selvästikään sinussa. Sen kun nyt vain istut ja odotat, että muut korjaavat itsensä ja tulevat sitten automaattisesti luoksesi.

Vierailija
59/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun mä olen myös näyttävä ja naisellinen nainen ja vielä kaiken lisäksi myös luovalla alalla, mutta muhun ei ikinä suhtauduta negatiivisesti. Kyllä se taitaa olla sun asenne, eikä naama. Mulla on myös tuollainen naisellinen tyyli, korkokenkiä ja mekkoja, ja saan vain kehuja siitä muilta naisilta. Myös miehet lähestyvät usein. Kokeile hymyillä muille ihmisille. Positiiviseen ja mukavaan ihmiseen ei ikinä suhtauduta negatiivisesti.

Vierailija
60/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap

[/quote]

Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija".
[/quote] En askartele nukkekodin tilpehöörejä Fimosta, vaikka mitä vikaa siinä olisi vaikka tekisinkin.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän