Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(

Vierailija
08.04.2015 |

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niiden muiden mammojen tavoin, niin uskaltavat ottaa suhun kontaksia.

Vierailija
2/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yritää vaihtaa tyyliä, jos nykyinen ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:42"]Pukeudu niiden muiden mammojen tavoin, niin uskaltavat ottaa suhun kontaksia.
[/quote] Ei ole tyyliäni.
Ap

Vierailija
4/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla voi nykysuomessa elättää itsensä tekemällä taidetta? Minkälaista taidetta?

Vierailija
5/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:43"]Kannattaa yritää vaihtaa tyyliä, jos nykyinen ei toimi.
[/quote] Onpa ahdasmielistä. Itse tutustuisin mielelläni hyvin erityylisiä ihmisiin. Ap

Vierailija
6/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot, mutta millaista taidetta siis teet? Itse olen samalainen, ettei tavallinen päivätyö sovi mulle.

Vierailija
7/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli jotenkin niin leso kuva, että en oikein osaa sanoa mitään. Ehkä täydellisyydessäsi on jokin tunnistamaton särö, joka haittaa ihmissuhteita.

-Mies 29v-

Vierailija
8/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:44"]Millä tavalla voi nykysuomessa elättää itsensä tekemällä taidetta? Minkälaista taidetta?
[/quote] Käyttöesineitä. En kerro tämän enempää.
Ap

Vierailija
9/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä harrastuksissa tapaat heitä? Et kai pynttäydy esim. kahvakuulatreeneihin?

Vierailija
10/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä nyt olet jo selvästi asettanut itsesi paljon tavista korkeammalle tasolle, kun kerrot kuinka olet paljon kauniimpi ja paremmin pukeutuvampi kuin "tavismammat". Ihmiset vaistoavat koppavuutesi.

Vierailija
11/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hakeutuvat kaltaistensa seuraa. Siinä varmaan syy.

Vierailija
12/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö. Ystävällisillä ja lämpimillä ihmisillä on aina seuraa, vaikka olisivat minkä näköisiä. Mutta provohan tää on.

Vierailija
13/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:46"]Missä harrastuksissa tapaat heitä? Et kai pynttäydy esim. kahvakuulatreeneihin?
[/quote] En pynttäydy liikuntaharrastuksiin. Teen siistiä vapaaehtoistyötä jossa saatan olla pynttäytyneenä.
Ap

Vierailija
14/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or did not happen. Laita kuva edes jostain tekeleestäsi, muuten ne usko.

Vierailija
15/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä todella ylimieliseltä, ja todennäköisesti tuo asenne paistaa sinusta läpi niin että siksi ihmiset kokevat vastenmielisyyttä olla seurassasi. Ei kaikkia kauniita ja menestyviä naisia nimittäin mitenkään vieroksuta eikä he ole yksinäisiä.

Vierailija
16/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:46"]No sä nyt olet jo selvästi asettanut itsesi paljon tavista korkeammalle tasolle, kun kerrot kuinka olet paljon kauniimpi ja paremmin pukeutuvampi kuin "tavismammat". Ihmiset vaistoavat koppavuutesi.
[/quote] En kehunut itseäni muita kauniimmaksi. Kerroin olevani kaunis, koska ajattelin että minua tullaan sanomaan rumaksi kun kerron että en saa miestä. En myöskään sanonut pukeutuvani paremmin, vaan erilailla kuin valtaosa ikäisistäni.
Ap

Vierailija
17/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:48"]Pic or did not happen. Laita kuva edes jostain tekeleestäsi, muuten ne usko.
[/quote] En laita, koska minut tunnistettaisiin heti.
Ap

Vierailija
18/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Suomessa ja varsinkin av:lla on mittavat määrät näitä naisia, jotka ovat niin kauniita ja täydellisiä, että muut ämmät kuolevat kateudesta ja miehet juoksevat nöyristellen karkuun. Tirsk.

Vierailija
19/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin ylimielinen, jyrkkä ja ehdoton, niin ihmiset vaistoavat sen.

Vierailija
20/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun perusilme on semmonen kolkko tms? Siis naisen näkökulmasta. Ainoat naiset keiden juttusille en halua vapaaehtoisesti mennä ovat pissikset.
Tuskin sä nyt pissis kuitenkaan oot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi