Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset naiset on yleensä rumempia

Vierailija
14.01.2015 |

kuin ykköset?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä luulin että se on toisinpäin.

Vierailija
2/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:31"]Jaa, minä luulin että se on toisinpäin.
[/quote] Selvästikin olet jonkun kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköset katselevat kakkosia rumentavien linssien läpi ja saavat ystävättärensäkin uskomaan, että kakkonen on ruma. Voi olla tosin myös niin, että mies on lopultakin aikuistunut ja oppinut, ettei ole koiraa karvoihin katsominen. Ulkonäkö on toissijainen juttu, muut kvaliteetit ovat tärkeämpiä.

Vierailija
4/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaaaa! As if.

Vierailija
5/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu kyllä mä ainakin oon sata kertaa rumempi kun avovaimoni ex-säätö. Vituttaa niin vitusti. Mutta jätkä on mun bändin kitaristi ja biisinikkari niin siedän sitä, vaikka onkin mua parempi kaikessa.

Vierailija
6/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuutta täytyy olla, joko korvien välissä tai naamassa, koska muuten pääsisi oikeaksi kumppaniksi. Vai miettiikö joku hetkeäkään miksi mies ei jätä nykyistä? Ei, kyse ei tuolloin ole siitä, että ero on vaikeaa, koska jos mies oikeasti rakastaa, vanha elämä ja kumppani kyllä jää nopeasti taakse.

Vierailija
7/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ollut keskellä kolmiodraamoja. Sivusta kylläkin seurannut. Olen jo pitemmän aikaa miettinyt, miksi kakkoset on monesti rumempia..? Siis niin miehet kuin naiset. En siis ole mitenkään puolueellinen suuntaan tai toiseen. Ap.

Vierailija
8/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:33"]

Ykköset katselevat kakkosia rumentavien linssien läpi ja saavat ystävättärensäkin uskomaan, että kakkonen on ruma. Voi olla tosin myös niin, että mies on lopultakin aikuistunut ja oppinut, ettei ole koiraa karvoihin katsominen. Ulkonäkö on toissijainen juttu, muut kvaliteetit ovat tärkeämpiä.

[/quote]

No onhan kakkonen varmasti ruma ainakin sisäisesti, kun lähtee tuollaiseen kuvioon mukaan. Ja varmaankin vitsinä heitit, että pettävä mies on aikuistunut ja muut kvaliteetit on tärkeämpiä, tuollaisessa kuviossa ei ole mitään kehuttavaa eikä kvaliteettia.

Vierailija
9/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mä olen siis parisuhteessani kaunis ja seksisuhteessani ruma.

Vierailija
10/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset lähtee kuuhun ja toiset Ruotsiin. Toisilla vaan pienempi palkka on. Toiset tekee mitä uskaltaa ja toiset tekee mitä toiset haluaa. Toiset on luotuja kulkemaan.

Vierailija
11/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauniin naisen pettävä mies sanoi, että aikoo olla vaimon kanssa naimisissa elämän loppuun asti, koska ovat niin sopineet, mutta vaimo nalkuttaa ja pihtaa.

Vierailija
12/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:05"]

Yksi kauniin naisen pettävä mies sanoi, että aikoo olla vaimon kanssa naimisissa elämän loppuun asti, koska ovat niin sopineet, mutta vaimo nalkuttaa ja pihtaa.

[/quote]

Ja sä raukka uskoit?

Terveisin kaunis ja kiva vaimo, jonka pettävä mies pihtasi kotona vuosia ennen suhdettaan toiseen naiseen.

Vierailija
13/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan onnellisia, että on päästy pettäjämiehistä eroon. Ihan sama, kumoi on kauniimpi. Kakkoset saa pitää hyvänään ja palautusoikeutta ei ole, kun miehen luuserius paljastuu.

Vierailija
14/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki halutaan nähdä niin mustavalkoisesti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme