Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö narsismin silmistä?

Vierailija
14.08.2019 |

Olen ainakin huomannut että näillä narsistisesti käyttäytyvillä ihmisillä on sellainen kuolleen pistävä katse vähän niinkuin psykopaateilla...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perceensilmästä sen näkee. Mitä ruskeampi niin sen narsistisempi.

Vierailija
2/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa-a.

Vierailija
4/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUVA

Vierailija
5/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, meinaan oman narsistisen heijastekuvan toisten silmistä.

Vierailija
6/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sen näkee että täyttää keskustelupalstat tällaisella negatiivisella roskalla.

Narsistit ovat äärimmäisen negatiivisia ja ilkeitä.

Vierailija
7/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee, meinaan oman narsistisen heijastekuvan toisten silmistä.

täähän se ois

Vierailija
8/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä näe. Käytöksestä näkee.

Vierailija
9/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on sama tulkinta. Seukkasin hetken miehen kanssa jolla oli erikoisia toimintatapoja. Minä en esitä diagnooseja, mutta jälkikäteen olen lueskellut, että esim. narsistiksi sanotuilla on juuri sellaisia tapoja.

Hänellä oli aina pienet pupillit ja pistävä, tarkkaileva katse. Kuin olisi aina arvioinut mua, miten pystyy minua pyörittämään. Älykäs hän oli myös. Älykkäin ihminen, jonka olen tavannut. Onneksi ei ole enää elämässäni. Olin koukussa häneen, hänen outoudestaan huolimatta. Ja hän pystyi jo yhdessä kuukaudessa vahingoittamaan mun sisintäni. Voi hurja!

Vierailija
10/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ainakin suusta kuulee.

Vierailija
11/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee kun se pahuus sattuu pilkahtamaan sieltä, psyko osaa vain peittää sen hyvin. Ainoa tuntemani psykopaatti on ulospäin kuin itse lempeys, puhuu rauhallisella äänellä ja on myötätuntoisen oloinen. Tuo on se kulissi mitä tarjoaa, sen mukavampi huijata ihmisiä, kun itse sisin on kuin mustaa laavaa.

Olen nähnyt tuon laavan purkautuvan useamman kerran ja kerran kun oli tehnyt mulle jonkin jäynän tuli katsomaan reaktiotani ja kun huomasi että olin surullinen (en silloin tajunnut että hän oli kaiken takana) tuntui kun hän saisi orgasmin pelkästään mielihyvästä että oli saanut toiselle aiheutettua huonoa, sairas ihminen hän oli ja on edelleen. Ja se katse, lasittunut ja kylmä, en ole ikinä nähnyt sellaista psykopaatin katsetta kellään. Ihmettelin jo silloin käytöstä, mutten osannut yhdistää asioita

Sellainen harmittoman oloinen mummeli ja varmaan huijaa monta vieläkin, eihän lempeän oloinen ihminen voi olla paha? Mutta olisi pitänyt hälytyskellojen soida jo siitä kuinka jatkuvasti haukkui omaa miestään, tuntui että jopa odottaa hänen kuolemaa kun kuunteli rivien välistä. Onneksi on jo jäänne menneisyydestä.

Vierailija
12/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

klup

Vierailija
13/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos uloste on violetin väristä, niin kyseessä on varmasti narsisti.

Vierailija
14/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Vierailija
15/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuipa hyvin. Katsoin itseäni silmiin lähietäisyydeltä peilin kautta. Aluksi säikähdin. Tuntui hämärältä, kenen nuo on? Sitten näytti jotenkin pelottavalle silmät, siis se mitä siellä takana on. Sitten jo vähän laajeni pupillit, hei se olen minä, en ole paha.

Tosiaan se pistävä katse ihmisellä on kammottava. "Älykkäät" on pahoja. Ne ei ole enää tekemisissä sen kanssa minkä kautta täällä ollaan ja millaisia pitäisi tavallaan olla.

Vierailija
16/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut mäkin. Kannattaa googletellla murhaajia, sarjamurhaajia ja vertailla niiden silmiä. Eläinmaailmassakin petoeläimillä on pistävät "ilkeät" silmät.

Vierailija
17/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat hurmaavia, mutta henkisesti tyhjiä.

Vierailija
18/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti piilottaa silmänsä, pelkää että tulee paljastetuksi. Iän myötä silmät ovat pelkät viirut, jos yleensä ovat elossa. Itsemurhat, itsetuhoisuus ajavat ennenaikaiseen kuolemaan. Psyykkinen kestokyky loppuu heillä aikanaan. Vakava sairaus jonka voi rinnastaa vaikeaan ruumiilliseen sairauteen kannettavaksi. Olkaamme kaikki ystävällisiä toisillemme, ikinä ei voi tietää, missä helvetissä ihminen on.

Vierailija
19/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUVIA JA KUVAILUJA

20/56 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kuinka kallis kännykkä niin huomaat heti onko narsisti!

Sillä hinnalla eiole vittuukaas välii, normi ihminen kertoo siis tehoista ja ominaisuuksista.