Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(
Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.
Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.
Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.
Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.
Mitä tehdä?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:03"]Avausviesti kertoi enemmän kuin tarpeeksi. Viestistä puolet oli oman ulkonäön ja oman "erityisyyden" hehkuttamista ja muiden lyttäämistä. Jos ei muutaman kymmenen merkin tekstiä pysty kirjoittamaan ilman noin ilmeistä itsetehostuksen tarvetta, en usko, etteikö vastaava asenne näkyisi myös tosielämässä. Sinua ei sorsita kateudesta vaan siksi, että olet pinnallinen ja ylimielinen.
[/quote] Oletatko että luulen itse että kyseessä on kateus? En ole mielestäni moista väittänyt.
Ap
[/quote]
Et tätä suoraan sanonutkaan, mutta tähän tuo oman ulkonäön korostaminen viittaa vahvasti. Miksi muuten tätä olisi ollut tarpeen mainita? Onko ulkonäkö jotenkin olennainen asia ihmissuhteissa? On helpompi selittää itselle olevansa "liian kaunis" tullakseen hyväksytyksi kuin myöntää olevansa epämiellyttävä ihminen. Noloa on myös, että jossain viestissä kerrot, kuinka haluaisit tutustua erilaisiin ihmisiin, mutta jo avausviestissä kuvasit muita naisia alentuvasti "crocs-mammoiksi". Sinulla oli mahdollisuus sanoa ihan mitä tahansa, ja valitsit sanoa noin. Se kertoo sinusta paljon.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:36"]
Ällöttävää, miten naimisissa olevat miehet tässä ketjussa selittävät, miten mielellään ihastuisivat ja rakastuisivat, mutta kun on jo niitä kersoja ja se eukko. Ja ihan vain sen takia, että ap vaikuttaa olevan tavoittelemattoman upea kaunotar.
[/quote]
Siinäpä se taisikin tulla se syy miksi naiset sinua "vihaavat". Viha ja pelko ovat muuten hyvin lähellä toisiaan.
Varmaankin tämä suomalaisen naisen itsetuntokysymys...
Itsekin olen selvästi keskimääräistä kauniimpi, hoikka, vähän alle 30v nainen, jolla on varsin vahva luonne ja erikoinen pukeutumistyyli. Mies löytyy ja ystäviä. Joko liikut vääränlaisissa piireissä joissa persoonasi ei toimi, tai sitten kyse on siitä perusilmeestä tai ulosannista. Ehkä et anna niin ystävällistä kuvaa kuin ajattelet? Minua moni vierastaa vähän aluksi, ja olenpa noita "vaikutit niin pelottavalta"-kommenttejakin kuullut, mutta yleensä vilpitön ja välitön ystävällisyyteni ja seurallisuuteni sulattaa pahimmat jäät. En minä kaikkia miellytä varmastikaan, mutta omar ihmiset kyllä tykkäävät ja haluavat jäädä elämääni. :) Ehkä voisit videoida itseäsi, valokuva ei paljasta liikeolemusta ja äänensävyjä/ilmeitä? Myös pitkä yksinäisyys helposti tekee ihmisen niin omituiseksi että se vaivaannuttaa ja karkottaa muita. Se vaatii vain harjoitusta ja altistumista, että alkaa hiljalleen toimia taas.
*Omat, ei omar-ihmiset :D Jos muistatte sen toffeen. Mutta toinen mikä karkottaa ihmisiä on synkkä elämänasenne ja liika tosikkous! Otatko itsesi tai elämäsi liiankin raskaasti ja vakavasti? Ihmiset kaipaa seuraa joka antaa vastavuoroisesti jotain, ja raskaat tosikkotyypit helposti tahattomastikin jättävät vain aiempaa synkemmän olotilan jälkeensä.
Alastonkuva niin voidaan arvioida kauneutesi?
Ei minuakaan työnteko kiinnosta yhtään, mutta pakko vaan lähteä pajalle.
Laita toki viestiä, niin katsotaan tulisiko meistä kaverit: mandoliinimies@suomi24.fi. Olen 41-vuotias, hyvätapainen ja edustava mies Helsingistä. Vaikka puhutaan vain kavereista, ehkä selvyyden vuoksi on hyvä mainita, että olen sinkku.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:55"]Mäkin veikkaisin perusilmettä. Mulla on sama ongelma. Siis että miehet kiertää kaukaa ja naiset oikeastaan myös. Perusilme on mikä on. Kai sitten ylimielinen ja hyökkäävä. Minkäs mä sille voin. Ei kantsi välittää.
[/quote]En ole kiinnittänyt huomiota perusilmeeseeni. Koska olen usein igan hyväntuulinen voisin kuvitella perusilmeeseeni olevan sellainen, mutta ehkä se ei sitten ole :D
Ap