Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(
Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.
Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.
Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.
Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.
Mitä tehdä?
Kommentit (148)
Ällöttävää, miten naimisissa olevat miehet tässä ketjussa selittävät, miten mielellään ihastuisivat ja rakastuisivat, mutta kun on jo niitä kersoja ja se eukko. Ja ihan vain sen takia, että ap vaikuttaa olevan tavoittelemattoman upea kaunotar.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:31"]Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ei mielestäsi päivätyö sopisi sinulle? Sopisi yötyö tai vuorotyö?
Ymmärrän ettet tykkää ja ihan loistavaa jos saat elätettyä itsesi taiteella, mutta mua rehellisesti sanottuna ärsyttää kun joku sanoo ettei "työ sovi mulle" ja sitten ei kuitenkaan ole vaihtoehtoisia tapoja elättää itsensä rahallisesti.
Olisi rehellisempää ilmaisua sanoa vaikka etten pidä päivätyöstä tai en tykkää siitä ja tästä. "Työ ei sovi mulle" kuulostaa tosi väärältä todella monen korvaan, joten välttäisin ainakin tuontyylisiä kommentointeja tuttavapiirissä, niillä saa jo valmiiksi karvat pystyyn monelta.
[/quote] Kyse ei ole vain siitä että en tykkää. Siihen on ihan oikeakin syy. Liittyy terveydentilaan.
Ap
[/quote]
Mt ongelmat ja eläkkeellä. Tulihan se sieltä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:46"]
No höpö höpö. Ystävällisillä ja lämpimillä ihmisillä on aina seuraa, vaikka olisivat minkä näköisiä. Mutta provohan tää on.
[/quote]
Joopajoo! pitää taas niiin hyvin paikkansa! selvää av-laatua huudella tyhmyyksiä.
Minulla oli yksi kaveri joka oli supermukava, ystävällinen ja vieläpä neitsyt mutta usein naiset vieroksuivat häntä ja miehet olivat häneen usein aivan liian lääpällään mutta nainen oli nuori ja naiivi ja tutustui vahingossa vääriin ihmisiin. Mutta eipä tuo mitenkään pidä paikkaansa että ystävällisellä ja lämpimällä ihmisellä olisi aina seuraa, tai seuraa toki saa mutta vääränlaista useimmiten! Typerääkin typerämpiä olettamuksia
Miehet pelkäävät taiteellisia naisia,varmaan luulevat heidän olevan jotenkin erikoisia ihmisiä jotka kaipaavat kaltaistaan seuraa.Naisetkin voivat ajatella että taiteilijat viihtyvät omissa piireissään.Itsekään en lyöttäytyisi klassisen muusikon tai kirjailijan seuraan.Pelkäisin olevani tylsä.
Ap varmaan askartelee facekirppikselle jotain pehmopöllöjä tms. Siinä sitä itseoppinutta itsensäelätyäjää.
En jaksa kahlata viestiketjua kokonaan läpi silmät puoliksi jo unten mailla,mutta uskovan tajuavani pointtisi ja jossain määrin olen itse kohdannut samaa kohtelua naisten puolelta. Ehkäpä he (naiset) kokevat sinut uhkana tai tekevät vääriä ennakko-oletuksia sinusta pelkän olemuksen perusteella.täälläkin näyttää helposti saavan leiman tai väärinkäsitystä. Kauniita ihmisiä pelätään ja arvostellaan välillä ihan aiheetta.
Hyvä Ap! Jatka samaan tyyliin. Kokemuksesta tiedän, että suorapuheisuus ei enimmäkseen saa kannatusta eikä se että toteaa tosiasiat esim. ulkoiset piirteet jos ne ovat positiivisia. Tämmöinen ei vaan passaa ja saa enemmistön takajaloilleen kuten tässä ketjussa nyt. Täytyy osata olla kiero takanapuhuja ja selkäänpuukottaja, mutta edessä päin niin sokerinen ja jopas istuu porukoihin! Teeskentely ja epäaitous kunniaan ja vielä yhdyssanojen osaamattomuus - tai sitten vain vähemmän, mutta tasokasta seuraa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:03"]Avausviesti kertoi enemmän kuin tarpeeksi. Viestistä puolet oli oman ulkonäön ja oman "erityisyyden" hehkuttamista ja muiden lyttäämistä. Jos ei muutaman kymmenen merkin tekstiä pysty kirjoittamaan ilman noin ilmeistä itsetehostuksen tarvetta, en usko, etteikö vastaava asenne näkyisi myös tosielämässä. Sinua ei sorsita kateudesta vaan siksi, että olet pinnallinen ja ylimielinen.
[/quote] Oletatko että luulen itse että kyseessä on kateus? En ole mielestäni moista väittänyt.
Ap
[/quote]
Et tätä suoraan sanonutkaan, mutta tähän tuo oman ulkonäön korostaminen viittaa vahvasti. Miksi muuten tätä olisi ollut tarpeen mainita? Onko ulkonäkö jotenkin olennainen asia ihmissuhteissa? On helpompi selittää itselle olevansa "liian kaunis" tullakseen hyväksytyksi kuin myöntää olevansa epämiellyttävä ihminen. Noloa on myös, että jossain viestissä kerrot, kuinka haluaisit tutustua erilaisiin ihmisiin, mutta jo avausviestissä kuvasit muita naisia alentuvasti "crocs-mammoiksi". Sinulla oli mahdollisuus sanoa ihan mitä tahansa, ja valitsit sanoa noin. Se kertoo sinusta paljon.
[/quote] Kuten jo mainitsin, kerroin olevani kaunis ihan siksi että jos tulisin ilmottamaan että en saa miestä, ensimmäinen olettamus täällä olisi se että olen ulkoisesti ihan hirviö. Miksi crocs-mamma on alentuva sana? En keksinyt parempaakaan jolla kuvata naista joka pukeutumisessaan arvostaa käytännöllisyyttä enemmän kuin visuaalisuutta. Se on hänen valintansa, ei minulla ole mitään sitä vastaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:36"]
Te av:lla itseänne keskiverrompaa kauniiksi ylistävät, oletteko sitä tasoa, että olisitte voineet ottaa osaa esim. tähän mallikisailuun (jos nyt viis veisataan iän suhteen)? Jos siis katsotte näitä kuvia, oletteko samaa tasoa, vai vielä upeampia, kuin nämä naiset?
https://instagram.com/brandnewface/
[/quote]
Ja toki siis tuollakin on tavisnaamoja mukana, mutta jokainen varmaan osaa blokata sieltä ne helmet.
[/quote] Nuorempana olisin pärjännyt tuolla varmasti mutta nyt ikää on jo liikaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:53"]Sosiaaliset taitosi varmaankin vaativat harjoitusta? Ehkäpä olet tietämättäsi kuin elefantti posliinikaupassa..
[/quote] Tämä voi olla totta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:04"]Oletko ap tyyliin pk-seudulta, vai jostain tuppukylästä? Jos tuppukylästä, niin siellä on varmasti vaikeampi tutustua ennakkoluulottomiin ihmisiin, varsinkin, jos on näyttävä nainen.
[/quote] Keskisuuri tai suurehko kaupunki mutta ei nyt tuppukylä kuitenkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:44"]Tuntemillani kauniilla ja lahjakkailla naisilla on kyllä ystäviä. Joillain on ollut kyllä vaikeuksia miessuhteissa. Entä vanhat ystäväsi, lapsuudesta, koulukaverit?
Aikuisiän ystävyyksien solmimiseksi suosittelen omasta kokemuksesta joukkueurheilua.
Käytöksen osalta edelleen omasta kokemuksesta: kuuntele muita, älä odota vain milloin itse pääset ääneen, luota muihin ja ajattele heistä hyvää. Tulkitse sosiaalisia tilanteita myönteisesti, älä takerru pikkuseikkoihin.
[/quote] Vanhat ystävät ovat yhä ystäviä, mutta asumme kaikki pitkien välimatkojen päässä toisistamme. Joukkueurheilussa olen aika huono, joten pitäisi löytää joku for dummies-ryhmä!
Olen itse asiassa ihan hyvä kuuntelemaan muita vaikka tässä ketjussa puhunkin itsestäni. Kyselen muilta kuulumisia, kunpa joku joskus vastaisi muutenkin kuin tiuskaisemalla :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:15"]Jestas, miten av:n crocks-mammat palavat halusta saada ap:n tunnistettua, jotta pääsisivät arvostelemaan, onko hän todellakin vihaamisen ja halveksunnan arvoinen kaunotar :D
[/quote] Provo kuitenkin!
Onko ap:lla pitkät ja lainehtivat kuparinpunaiset hiukset?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Kuulutko Ornamoon? [/quote] En enkä tiedä mikä se on. Ap
[/quote]
Okei, no tämä varmisti sen, että aloitus on feikki. Mukamas taitelija/ käyttöesineiden tekijä, eikä tiedä, mikä on Ornamo. Kyseessä on varmaan sitten joku Fimo-massasta nukkekodin tilpehöörejä askarteleva "taiteilija".
[/quote]
Samaa ajattelin mä myös. Kaikkea ei tarvi tietää mut sentään ne muutamat perus jutut luulisi hanskaavan etenkin ite-taiteilijan.