Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yksinäinen. Miehet pelkää mua ja naiset vihaa :(

Vierailija
08.04.2015 |

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät.

Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle.

Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin.
Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä.

Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin.

Mitä tehdä?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:51"]Jos olet noin ylimielinen, jyrkkä ja ehdoton, niin ihmiset vaistoavat sen.
[/quote] Missä kohtaa olen ollut ylimielinen?
Ap

Vierailija
22/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:46"]

No höpö höpö. Ystävällisillä ja lämpimillä ihmisillä on aina seuraa, vaikka olisivat minkä näköisiä. Mutta provohan tää on.

[/quote]

Ei tää aina pidä paikkaansa. Itse olen (ainakin mielestäni) ystävällinen ja lämmin, mutta olen myös ujo. Ujous taas saa usein ihmisen vaikuttamaan leuhkalta ja nokkavalta. Monet tuntuvat pitävän mua juuri sellaisena, mutta oikeasti olen vain niin ujo, että tutustuminen on hidasta. Ihan jo tervehtiminen on välillä vaikeaa.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:42"]

Pukeudu niiden muiden mammojen tavoin, niin uskaltavat ottaa suhun kontaksia.

[/quote]

Ainakin välillä. Ei kovin vaativa tyyli. Melkein menee kotiasustuksesta tai sellaisesta missä tehdään paljon likaisia hommia.

Vierailija
24/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä taideopistosta olet valmistunut?

Vierailija
25/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:51"]Jos sun perusilme on semmonen kolkko tms? Siis naisen näkökulmasta. Ainoat naiset keiden juttusille en halua vapaaehtoisesti mennä ovat pissikset.
Tuskin sä nyt pissis kuitenkaan oot?
[/quote] En ole pissis. En pukeudu tiukkoihin tai paljastaviin vaatteisiin ja meikkaan vain maltillisesti.
Ap

Vierailija
26/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:48"]Pic or did not happen. Laita kuva edes jostain tekeleestäsi, muuten ne usko. [/quote] En laita, koska minut tunnistettaisiin heti. Ap

[/quote]

Ai sä oot oikein kuuluisakin.

Vierailija
27/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:52"]Mistä taideopistosta olet valmistunut?
[/quote] En mistään, minulla ei ole oman alani koulutusta. Olen harrastanut alaa kauan ja opiskellut itse.
Ap

Vierailija
28/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:40"]

Olen siis nuorehko nainen, ikää noin 30 (tarkkaa ikää en viitsi kertoa ettei minua tunnisteta). Olen pitkä, hoikka ja minulla on naisellinen ja persoonallinen pukeutumistyyli. Kasvoiltani olen klassisen kaunis, minulla on isot silmät, suora nenä ja korkeat poskipäät. Olen ns. oman tieni kulkija ja elätän itseni tekemällä taidetta. Tavallinen päivätyö ei missään tapauksessa sopisi minulle. Ongelmani on se että en saa ystäviä enkä miestä. Miehet eivät tunnu uskaltavat edes katsoa minua, paitsi ehkä salaa vilkuillen. Entisissä suhteissani miehet ovat aina tunteneet itsensä altavastaajiksi ja suhde on kaatunut siitä johtuviin ongelmiin. Naiset joita olen tavannut esim. harrastuksissa tuntuvat suorastaan vihaavan minua. Varsinkin ns. tavisnaiset, eli ne leggingseisä ja crockseissa kulkevat mammat, vilkuilevat näyttäviä vaatteitani todella ilkeän näköisinä. Olen mukava ja huumorintajuinen ihminen. Olen myös todella kiltti ja hyväntahtoinen vaikka voimakas luonne olenkin. Mitä tehdä?

[/quote]

Kuvauksesi perusteella olet kyllä ihan minunun nainen.

Toisaalta ongelma voi olla siinä, että olet niin itsetuntoinen ja omaehtoinen, että kunnon miehet eivät sittenkään uskalla lähestyä sinua, Voisit ehkä tehdä itsestäsi hieman helpommin lähestyttävä (siis jotenkin avutoman), tai sitten sinun pitää etsiä itsellesi jokin täysin itsekritiikitön elämän taiteilija , josta toki joudut sitten kuitenkin loputa maksamaan hieman euroissa, mutta et henkisesti. (Aikanaan miestaiteilijoilla oli jokin muusa, joka innoitti taiteen saralla.)

Vierailija
29/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Johanna?

Vierailija
30/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:48"]Pic or did not happen. Laita kuva edes jostain tekeleestäsi, muuten ne usko. [/quote] En laita, koska minut tunnistettaisiin heti. Ap

[/quote]

Ai sä oot oikein kuuluisakin.
[/quote] En ole kuuluisa mutta kuvahausta olisi helppo jäljittää.
Ap

Vierailija
31/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Olin samanlainen kuin sinä kunnes tajusin etten ole mikään uniikki lumihiutale ja parempi kuin muut :) tämä tapahtui kuitenkin noin 16-kesäisenä... Omaan erilaisuutensa ei kannata jäädä roikkumaan vaan hankkia vaikka harrastuksia. Ihmissuhteet ovat palkitsevampia kuin itsensä suitsutus :)

Vierailija
32/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:54"]Oletko Johanna?
[/quote] En tunne ketään Johannaa.
Ap

Vierailija
33/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"]Aha. Olin samanlainen kuin sinä kunnes tajusin etten ole mikään uniikki lumihiutale ja parempi kuin muut :) tämä tapahtui kuitenkin noin 16-kesäisenä... Omaan erilaisuutensa ei kannata jäädä roikkumaan vaan hankkia vaikka harrastuksia. Ihmissuhteet ovat palkitsevampia kuin itsensä suitsutus :)
[/quote] No, hyvä sinulle.
Kuten sanoin, omaan kyllä harrastuksia.

Vierailija
34/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö siis itse päästä niiden tavismammojen juttusille, vai odotatko heidän tulevan puhumaan sinulle?

Vierailija
35/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:57"]Yritätkö siis itse päästä niiden tavismammojen juttusille, vai odotatko heidän tulevan puhumaan sinulle?
[/quote] Juttelen heille, mutta saan vastaukseksi tokaisuja ja he lopettavat jutun lyhyeen, katsovat pois, alkavat jutella toisten kanssa minua huomioimatta.. Juttelen ihan mukavia, en ala esim. puhumaan itsestäni kuten nyt aloituksessa tein.
Ap

Vierailija
36/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain katsoa peiliin ellei löydä ystäviä

Vierailija
37/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:54"]Oletko Johanna? [/quote] En tunne ketään Johannaa. Ap

[/quote]

Et ketään? Et yhtäkään Johannaa?

Vierailija
38/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"]Aha. Olin samanlainen kuin sinä kunnes tajusin etten ole mikään uniikki lumihiutale ja parempi kuin muut :) tämä tapahtui kuitenkin noin 16-kesäisenä... Omaan erilaisuutensa ei kannata jäädä roikkumaan vaan hankkia vaikka harrastuksia. Ihmissuhteet ovat palkitsevampia kuin itsensä suitsutus :)
[/quote] No, hyvä sinulle.
Kuten sanoin, omaan kyllä harrastuksia.
[/quote]
Taisit juuri vastata itse itsellesi mikseivät ihmiset halua seuraasi. Vähättelevä ja alentuva vastaustyyli karkottaa ihmiset tehokkaasti.

Vierailija
39/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:59"]Voi vain katsoa peiliin ellei löydä ystäviä
[/quote] Katson kyllä useinkin, mutta ei auta :D
Ap

Vierailija
40/148 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:54"]Oletko Johanna? [/quote] En tunne ketään Johannaa. Ap

[/quote]

Et ketään? Et yhtäkään Johannaa?
[/quote] En henkilökohtaisesti.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän