Missä ammateissa ei voi työskennellä masennuslääkityksellä oleva henkilö?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]
Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä
[/quote]
Niinkuin mhin ammatteihin? Ja kuka nykypäivänä tarvii aseenkantolupaa, joku maajussi ampuakseen peuroja.
Meille kaupan kassalla työskenteleville jonkinlainen masennuslääkitys ois kohdillaan....Ei noita asiakkaita jaksa:)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä
[/quote]
Vaihteeksi kommentti, jossa ei mitään perusteita. Hyvä verhota tietämätön mielipide ilmaisuilla "tietyissä ammateissa" tai "asiakkaat vaativat", kun mitään konkreettista ei ole esittää.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]
Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä
[/quote]
Niinkuin mhin ammatteihin? Ja kuka nykypäivänä tarvii aseenkantolupaa, joku maajussi ampuakseen peuroja.
[/quote]
Nykyään tarvitaan erillaisia kortteja jotta pääsee käymään työmailla, edes vaan käymään. Työturvallisuus, sähköturvallisuus jne kortteja melkein kaikki vaatii. Moni yritys pyytää supon turvatarkastusta ja suomen kansalaisuutta
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä [/quote] Vaihteeksi kommentti, jossa ei mitään perusteita. Hyvä verhota tietämätön mielipide ilmaisuilla "tietyissä ammateissa" tai "asiakkaat vaativat", kun mitään konkreettista ei ole esittää.
[/quote]
Googlaa niin näet mitä nykyään vaaditaan. Myös yritysten omat turvallisuuskoulutukset pitää käydä ennenkuin sisälle pääsee, näin se on monessa paikkaa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:13"]Oon kuullu että ainakin lidlin kassalle voi päästä vaikka käyttäisi päivittäin masennuslääkkeitä :)
[/quote]
No juuri päivittäin niitä kannattaa käyttää, jos käyttää, ei kai niistä muuten ole kuin vain enemmän harmia (aloitus- ja vierotusoireet).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:13"]
Oon kuullu että ainakin lidlin kassalle voi päästä vaikka käyttäisi päivittäin masennuslääkkeitä :)
[/quote]
No ei kai siellä kukaan ilman lääkitystä kestäkään?
mutta eiköhän ole eri asia, jos on jo jossakin työssä ja työssä ollessaan sairastuu masennukseen/saa lääkkeet kuin että hakee uutena työntekijänä tekemään mitä vain em. hommaa. Suomassahan ei saa erottaa sairauden vuoksi vaan pitää tukea ja tukea hamaan looppuun saakka.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:13"]Oon kuullu että ainakin lidlin kassalle voi päästä vaikka käyttäisi päivittäin masennuslääkkeitä :) [/quote] No juuri päivittäin niitä kannattaa käyttää, jos käyttää, ei kai niistä muuten ole kuin vain enemmän harmia (aloitus- ja vierotusoireet).
[/quote]
Tuskinpa Lidlin kassalle mitään muuta vaadita kuin työmotivaatiota. Laki määrää nuhteetonta taustaa tietosuojattujen työtten parissa työskenteleviltä
Minulla on ahdistus- ja paniikkihäiriödiagnoosit, joihin on lääkitys ja terapia menossa. Onko mitään mahdollisuuksia, jos haen koulutukseen esim. sairaanhoitajaksi tai sosionomiksi?
Kaikki yritykset ei myöskään palkkaa diabetesta sairastavia
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä [/quote] Vaihteeksi kommentti, jossa ei mitään perusteita. Hyvä verhota tietämätön mielipide ilmaisuilla "tietyissä ammateissa" tai "asiakkaat vaativat", kun mitään konkreettista ei ole esittää.
[/quote]
Googlaa niin näet mitä nykyään vaaditaan. Myös yritysten omat turvallisuuskoulutukset pitää käydä ennenkuin sisälle pääsee, näin se on monessa paikkaa.
[/quote]
Edelleenkin samalla tasolla kommentointi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:07"]Yritin päästä hoiva-avustaja koulutukseen muttei mua valittu, ilmeisesti juuri masennuksen takia vaikka se onkin hoidossa. Eli terveysalalle ei oteta
[/quote]
Kaikki tuttuni jotka ovat päässeet opiskelemaan terveysalaa ovat mt-ongelmaisia. Eikä näitä ole 1 tai 2 ihmistä vaan liki 10.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:50"]Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä [/quote] Vaihteeksi kommentti, jossa ei mitään perusteita. Hyvä verhota tietämätön mielipide ilmaisuilla "tietyissä ammateissa" tai "asiakkaat vaativat", kun mitään konkreettista ei ole esittää. [/quote] Googlaa niin näet mitä nykyään vaaditaan. Myös yritysten omat turvallisuuskoulutukset pitää käydä ennenkuin sisälle pääsee, näin se on monessa paikkaa. [/quote] Edelleenkin samalla tasolla kommentointi.
[/quote]
Onks tullut otettua liian montaa sidukkaa?
Ymmärrät ehkä ettei rikollisia voida palkata yrityksiin jossa vaaditaan täyttä luottamusta. Esimerkkinä vaikkpa Suomen pankki, muut pankit, moneta, luottokorttiyhtiöt. Ohjelmistoyhtiöt jotka tekevät näille ohjelmia. Ammattiryhmät siivoojasta hallituksen jäseniin. Kaikki tsekataan, omat duunarit, tavaran toimittajat, huoltomiehet, kaikki jotka siel käy
Kelalle ei pääse töihin, jos ei läpäise huumeseulaa eli ei saa käyttää esim. bentsoja.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:45"]
Ehkä kannattaa avata keissiä sillä että tietyt yritykset teettävät supolla tarkastuksen jossa tietyt lääkitykset tulevat esille ja jos sellainen tulee esille silloin eivät tahdo palkata. Aseenkantolupaa ei myöskään masentunut saa
[/quote]
Uskallan vähän epäillä näitä kumpaakin. Mitkä ovat nämä lääkitykset, jotka näkyvät supolla? Lääkkethän sinänsä näkyvät jo verikokeissa, joita moni? työnantaja vaatii.
Masennusta on monenlaista, hyvin lievääkin (jota ei edes lääkitä), joten on vaikea kuvitellan sen yksinään aseenkantolupaa eväävän. Ja toisaalta masennuslääkeitä käytetään esim. erilaisiin kipuihin eli niitä syövä ei välttämättä edes ole masentunut.
No kyllä vastaan että lentäjänä. Liian monen ihmisen henki vsstuulla.
Ihan kauheata tekstiä. Huh, huh, kyllä on näillä masentuneen ihmisen vihaajilla rankkaa. Mikä teidän päässä on vialla? T. ei masentunut ja ihmettelee, ei herra jumala
Opettajana on välillä rankkaa mutta kukaan työpaikalla ei tiedä masennuksestani. Syön lääkettä masennukseen jatkuvasti (estolääkitys toistuviin masennusjaksoihin). Sijaisuuksia teen.
Moneen paikkaan ei nykyään enää pääse jos on jotain rikkeitä ja tuomioita. Eivät myöskään masennuslääkitysten takia myönnä aseenkantolupia. Tiettyihin ammatteihin ei myöskään pääse jos on masennuslääkityksiä. Asiakkaat vaativat alihankkijoilta täydellisyyttä