Miksi pride nostaa niin vahvasti tunteita?
Puolesta ja vastaan. Suurinta osaa ihmisistä koko ilmiö ei koske juuri lainkaan. Miksi se silti menee niin vahvasti tunteisiin?
Kommentit (87)
Ei herätä erityisesti mitään tunteita. Minulla ei ole mitään pridea vastaan, vaikken millään tavalla itse tunne tarvetta osallistua.
Tuputukseen kyllästyy. Muuten evvk. Mitkä oikeudet Suomessa sateenkaariväeltä puuttuvat?
En voi sietää jatkuvaa homorummutusta.
Suurelle enemmistölle pride ei herätä juuri mitään tuntemuksia. Some ja keskustelupalstat antavat asiasta täysin väärän käsityksen, koska siellä pieni äänekäs vähemmistö pitää asiasta meteliä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ongelmia seksuaalisuutesi kanssa, muutoin ei herättäisi noin tunteita. Jos on on itsensä kanssa tasapainossa mainitsemaasi homorummutukseen ei kiinnitä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se jatkuva rummutus on? Kysyn, koska itse en ole tälläiseen törmännyt.
Hyvä kysymys. Itseäni ei heilauta puoleen eikä toiseen. Vastustajat ovat todennäköisimmin henkilöitä, jotka ovat hämmentyneitä omasta seksuaaliuudestaan. Totesin tämän kliseen siksi, että se ärsyttää persuja. M52
Itse pride.. ei mitenkään.. se että tungetaan sateenkaarilippua silmään, huudetaan korvaan jotain paskaa ja istutaan keskellä mannerheimintietä tietä tukkimassa, kyllä.
Porukka on kun vegaaneja, kaikille pitää jankuttaa sitä omaa soopaansa, koko ajan. Käyttätyisivät kuten aikuiset ja pitäisivät mielipiteensä ominaan.
En minäkään huuda kadulla vastaantuleville mitä minä teen ja miten heidän pitäisi tehdä samaa.
Mikä ilmiö? Tasa-arvo?
Se kyllä koskee kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Te persuthan niistä rummutatte miltei päivittäin, vaikka puolueenne on tunnettu homoista. M52
En halua olla missään tekemisissä sodomiittien kanssa saati juhlia jotain pervoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse pride.. ei mitenkään.. se että tungetaan sateenkaarilippua silmään, huudetaan korvaan jotain paskaa ja istutaan keskellä mannerheimintietä tietä tukkimassa, kyllä.
Porukka on kun vegaaneja, kaikille pitää jankuttaa sitä omaa soopaansa, koko ajan. Käyttätyisivät kuten aikuiset ja pitäisivät mielipiteensä ominaan.
En minäkään huuda kadulla vastaantuleville mitä minä teen ja miten heidän pitäisi tehdä samaa.
Joka porukkaan mahtuu toki omat idioottinsa, mutta ne Mannerheimintien tukkijat olivat kyllä eri sakkia. Se oli elokapina se.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä sodomiittien kanssa saati juhlia jotain pervoja.
Kukapa putinilaisten kanssa haluaisi olla tekemisissä tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hihhulille noin muuten kuuluu? M52
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse juhlia. Ei jouluakaan ole kenenkään pakko juhlia, vaikka joulukoristeilta ja lauluilta voikin olla vaikea välttyä.
Mitä taas tulee sodomiitteihin, niin siitä aiheesta on todella hanka käydä älyllistä keskustelua.
Persut on niin homoja ettei ne pysty lopettamaan niistä puhumista.
Jostain syystä yritykset ovat vähentäneet reilusti sateenkaarirummutusta somessa, nyt on aika hiljaista verrattuna muutaman vuoden takaiseen menoon.
Mistähän mahtaa johtua?
Ääääää....rioikeisto ei osaa käsitellä erilaisuutta. "Ääääää wäääää!"
Suomessa pride on melko kohtuullista vielä suuren maailman karnevaaliin verrattuna. Ei ole mun juttu, mutta aika huomaamatta se menee ohi kun ei osallistu. En ole tuputtamista itse nähnyt. Ai mitkä oikeudet puuttuu? Suomessa ei kai mitkään, mutta ei tarvitse kuin mennä Puolaan ja siellä vasta nyt alkaa olla mahdollista rekisteröidä ulkomailla jo solmittu avioliitto. Se voi olla myös muistutus, että maailmassa on edelleen maita, joissa homous on rikoslaissa rangaistavaa ja voi henki mennä.
Ei mene. Ei kiinnosta vähääkään koko sirkus.